Emaitzak: 8
2009 | ||
Eurek ez dute talderik. Eta | lan hau iker talde gabe ezin daiteke egin. Etniker taldeak Barandiaranek berak sortuak dira. | |
2011 | ||
Fusik nazionalismoaren parte hartze eza (eta ez gara nazionalismoaren goi karguen inguruan bakarrik ari) azaltzerako orduan Gipuzkoan EAJren egoitzak ez zirela klausuratuak izan aipatzen du. Gainerako kasuak ez dira | lan honetan ikertu, baina Tolosan behinik behin badirudi parte hartu zutela. Aldi berean emakumeen parte hartzea, egunkarietako aipamenetan aberraziorik handiena bezala agertzen dena, edota goardia munizipal batzuek ere grebalariei lagundu izanaren ustea elementu interesgarriak direla iruditzen da. | |
2013 | ||
Baina lehenik, gerlari horien identifikatzea garrantzitsua da. Gehien idatzi zutenez eta | lan honetan ikertuko ditugun testuen egileez izanen dugu solasa ondoko orrietan. Berri gehien igortzen zuen idazlea Jean Saint Pierre izan zen, ondotik Jean Elizalde Zerbitzari. | |
2014 | ||
Aldaketak izan dira EiTBn | lan honetan ikertutako garaietatik hona. 2012ko urriko hauteskundeen ondorioz osatutako EiTBren egungo administrazio kontseiluak 20 kide ditu guztira: | |
2015 | ||
Hauek euskara eta euskal kulturaren nazioarteko zabalpen eta prestigioan duten eragina ez dut | lan honetan ikertuko. Halere, aipatu nahi dut Katedra hauetako programa akademikoetan 42 ikaslek hartu zutela parte iaz 2013/ 14 ikasturtean, eta 57 ikaslek jarraitu dituzte 2014/ 2015ean. | |
2019 | ||
Gainera, nahiz eta | lan honetan ikertutako PCSK9 aldaera gehienak deskribatuak egon, ez dutemetodologia berdina eta zehatza jarraitu kasu denetan. Metodo zientifikoak dio emaitzakalderagarriak izateko era berean lortu behar izan direla, eta lan honetan proposatutako teknikekhori balioztatzen dute. | |
2020 | ||
Beste aplikazio interesgarri bat mintzen garapena da, iragazkortasuna asko aldatzen baita tenperaturarekin, hau da, aldatu egiten da mintz bat zeharkatzen duen gas edo lurrun baten kantitatea. Hori izan da | lan honetan ikertu den aplikazioa. Aplikaturiko tentsioaren arabera, mintzaren tenperatura kontrolatu dezakegu. | |
2021 | ||
Hezkuntza testuingurua eta antolaketa kategoriaren baitan, euskal literatur sistemari buruzko hainbat pertzepzio eta iritzi bildu dugu parte hartzaileengandik, betiere hezkuntza sistemaren bueltan, jakina. Hezkuntza testuinguruaz eta literaturaren irakaskuntzaz ari garela, garrantzitsua iruditzen zaigu lehen ataletik argi uztea | lan honen iker eremua Euskal Herria dela, eta hortaz, euskal hezkuntzan, euskal literaturan eta euskal literaturaren didaktikan kokatuko dela gai horiei buruz arituko garenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 8 (0,05) |
Lehen forma
lan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau ikertu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |