Emaitzak: 9
2002 | ||
Ikus, hutsuneak hutsune: MEADOWS, 1973 eta 1992; SCHÜTZE, 1997 Hazkunde ekonomikoaz egindako aipamenak sakontzeko, hots, kontramugimendu ekologistak, eta ekonomia eta ekologiaren harremanak (eta bide batez, | lan honetan garatuko ez den politika berdeaz: bai ibilbide historikoa, bai etorkizuneko erronkak antolamendu politiko legez), ikus: | |
2010 | ||
Gaiari helduta, bereziki azpimarragarria da | lan honen garatze bidea. Hasiera egileek eurek proposatu zioten Euskaltzaindiaren SUSTAPEN batzordeari. | |
2011 | ||
Hona hemen | lan honetan garatu dudan mezuaren ildo nagusiarekin kontraesan betean egon litekeen adibide bat: –Aipagarria da, esate baterako, (herri mintzairari) kontzienteki eustearen adibide gisa,(?) lurralde anglofonoetan eta frankofonoetan hitz egiten diren hizkuntza zeltena (Eskoziako eta Irlandako gaelerak, kornubiera, galesera, bretainiera). | |
2014 | ||
Hau, baina, Matxinen egungo diseinuak jorratzen ez duen ataza bat da etaez portabilitate ariketatik azaleratutako ahulezia. Hala, bada, bestelako hautapenlexikalerako aukerak, nahiz eta existitu eta Matxinen integratzeko modukoak izan, ez ditugu | lan honetan garatuko. | |
2015 | ||
2.Taula. Triazolen determmaziorako | lan honetan garatutako metodoen ezaugarri analitikoak. | |
2016 | ||
Horretarako, honako | lan hau garatzea erabaki duzu: | |
2019 | ||
Etorkizunera begira, | lan honetan garatutako metodologia bera aplikatu daiteke beste motatako komunitateetan, erabakitzen den komunitatearen baitan adinaren araberako banaketa egin litzateke eta barneko harremanakaztertu. Honek erakusten du, egindako lana ez dela mugatua eta aplikazio ugari izan ditzaken metodologia bateanoinarritzen dela. | |
Aurretik aipatu den bezala, | lan honetan garatutako prototipoa EHU ko partikula azeleragailuen laborategian (IZPILAB) dagoen LLRF sistema (Badillo, 2015) batean oinarritzen da. Sistema horren zeregin nagusia RF kabitateaninjektatzen den seinalearen anplitude eta fasea kontrolatzea da, gailuaren barnean azelerazio eremu egokia sortuahal izateko. | |
2022 | ||
Ez da gai berria | lan honetan garatzen den hipotesia. Ikastetxeetan tradizionalki pisu handirik izan ez badu ere, aditu asko dira soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketa gazteen hizkuntza jarrera eta ohituretan eragiteko eta euskararen erabilera sustatzeko ezinbestekotzat jotzen dutenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 9 (0,06) |
Lehen forma
lan | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau garatu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |