Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2011
‎Metodologiari dagokionez, lan honetan bi zati nagusi daude. Bata, XIX. mende bitartekoa, bigarrena XX.ekoa.
2012
‎Apirilaren 21ean berriz, euskaraz ere" Hareazko ipuina" antzerkiak hartuko du Manuel Lekuona agertokia eta honetan minbizia izango da gai nagusia. Honekin batera ekimen berri bat burutuko da herriko eskoletan izan ere, lan honetako bi aktorek jardunaldi pedagogikoak burutuko dituzte umeekin gaixotasunaren inguruan ezagutzak izan ditzaten. Azkenik, maitzaren 12an lehen aldiz Lasarte Oriako udalaren esku Pirritx, Porrotx eta Marimotots herriko pailazoen" Zazpiko Loroa" ikuskizunaren bi saio egingo dira.Helduentzako antzerkiari dagokionez, azpimarratzekoa da Glu Glu taldearen" La Lechuga" lana.
‎78 Metodologiazko atalean genioen testuaren eta diskurtsoaren definizio teknikoak aintzat hartzen bagenituen ere, lan honetan biak sinonimotzat joko genituela; diskurtsoa ere, hondarrik hondarrean, aztergai edo analisi unitate dugun momentutik, produktu edo emaitza dugulako, hau da, testu bezala atzematen dugulako. Horrek ez du esan nahi, ordea, testua bere bakarrean, ekoizpen baldintzak kontuan hartu gabe aztertuko dugunik; beharrezkoa deritzogu testu horretan zuzenean eragiten duten faktoreekin (esatari norentzakoak, testuingurua...) harremanetan aztertzeari.
‎Guk lan honetan bi diskurtso zati edo bi enuntziaturen arteko lotura dugunez aztergai (eta ez perpaus beraren barneko osagaiak), testu mailako kohesio prozedurak soilik izango ditugu kontuan. Beraz, kohesio prozeduren barnean, testu antolatzaileak ere aztergai izango ditugu, baina ez Larringanek (1995), nahiz Esnalek (2008) kontzeptu horren barnean aztertzen dituzten guztiak, testu mailakoak diren haiek soilik.
‎Hori dela-eta, lan honek bi zati izango ditu. Lehen zatian estatugintzaren alderdiformala aztertuko da eta bertan azalduko dira nazioartean zer nolako baldintzakbete behar diren estatu izaera lortzeko eta zer nolako bideak egon daitezkeenhorretarako, orain arte egondako zenbait kasu azterturik.
2013
‎Liburu honetan biltzen da 2012an aurkeztu nuen doktoretza tesiaren bertsio laburtua. Tesia argitaratzea bera sari handia da, eta hori ahalbidetu didaten erakundeak eskertu nahi ditut, hala nola Euskaltzaindia argitaratzailea eta Mondragon Unibertsitateko Huhezi fakultatea, lan hau bi erakundeen arteko hitzarmen bidez argitaratu baita.
2015
‎Ikerturiko aldiari dagokionez, lan honek bi mugarri nagusi ditu: batetik, 1975 urtea, 1975ean aro politiko berria abiatu zelako Hego Euskal Herrian.
‎lehenengoaren bidez alde bakoitzak zabaldutako iritzia eta eginiko propaganda ikusi ahal izan da; eta bigarrenean, hartutako neurri legalak aurkitu dira. Beraz, lan hau bi iturri horietan oinarritu da, ahozko iturria baztertuta. Egoera hori bizitu zuten soldaduen esperientziarekin kontatzea hagitz aberasgarria izango litzateke, baina lanaren ikuspegia orokorragoa denez, egunkarien azterketaren bidez bildu dira talde edota alderdien iritziak, hots, herritar talde ezberdinen ikusmoldeak.
‎Hau dela eta, ikerketa lan honetan bi helburu nagusi hauek jorratu dira;
‎Batetik, interesgarria izango litzateke oharmen gaitasuna eta ekoizpen gaitasunaren artekodesberdintasuna zeri zor zaion aztertzea. Hau da, lan honetan bi prozesu hauen artean desberdintasunbat dagoela ikusi da, batean emandako arazoak ez direlako bestean eman, baina orain bururadatorkigun galdera honakoa da: Zergatik garatzen dira modu desberdinean L2ren oharmen etaekoizpen prozesuak?
2016
‎Hots, bi aldeen ikerketa sakon batek gradu amaierako lanaren mugak gaindituko zituela, eta laburtu ezkero azalean geratuko nintzela. Ondorioz, lan honetan bi aldeen azterketa egin beharrean, israeldarren kasuan jarri dut arreta berezia.
2017
‎Edonola ere, lan honek bi ildo nagusietan izan luke jarraipena, ezbairik gabe. Lehenik, hizkuntza plangintza gertuagotik jarraitzeko proposamen metodologikoak egiten jarraitu luke mundu akademikoak, plangintzan dauden horiek gidatzeko eta jarraitu beharreko norabideak eta ekidin beharreko marra gorriak proposatzeko.
‎Ikerketa lan honek bi helburu nagusi ditu. Batetik, nekazaritzaren eta landa eremuen izaera funtzio anitza ikertu, eta landa garapen plangintza iraunkorrak lortzeko marko teorikoan sakontzea.
‎Aplikazioen diseinu eta inplementazioa paziente kolektibo zehatz bati zuzenduak badaude ere, horrek ez du esan nahi beren erabilgarritasuna azken hauei soilik mugatua geratzen dela. Modu berean, lan honetan bi tresnak nahaste konkretu honen jatorria hobeto ezagutzeari bideratu baditugu ere, bakoitza bere aldetik, batera edo indibidualki, trebetasun sozial baxuak edo alexitimia duten subjektuenentrenamendu emozionalerako erabili daitezke, eta honez gain, beren alde identifikazioa indartzeabilatzen duten subjektuentzat ere aproposak lirateke. Hau dela eta, beren erabilpena anitza eta zabalaizan daiteke, lortu nahi den helburuaren araberakoa.
‎Hori guztia dela eta, lan honek bi helburu nagusi ditu:
‎Baldintza kontrolatuetan aurrera eraman den lan honetan bi gauza agerian geratu dira. Alde batetik, ura aztertzeaz gain oso garrantzitsua dela arrainak edo bestelako ur espezieak monitorizatzea, horietankutsatzaileak metatzeko gaitasun handia erakusten baitu.
2018
‎Hori guztia kontuan izanda, lan honek bi helburu nagusi ditu:
2019
‎Ikerketa lan honen bitartez bi lncRNAen karakterizazio funtzionala egin dugu, baina DM1rekin asoziaturiko lncRNA gehiago daudela jakinda, epe laburrera gure helburu nagusia bestelncRNA batzuen karakterizazioa egitea da. lncRNA horien eta ingurune faktoreen (batez ere, infekzio birikoen) arteko elkarrekintza aztertuz, p zelulen suntsiketan DM1 rekin asoziaturikolncRNAen eragina zein den argitu nahi dugu....
2021
‎Beraz, laburbilduz eta aurreko guztia kontuan harturik, lan honetan bi helburu izan ditugu. Alde batetik, ezkutuko inhibizioaren efektua arratoi kumeetan baieztatzen saiatu gara, zapore higuin baldintzatuaren prozedura egokitua erabiliz.
2022
‎Proposatutako eredutik abiatuta, lan honetan bi helburu planteatzen ditugu:
‎Beraz, ikerketa lan honek bi zutabe ditu: oroimen historikoa eta zinema.
2023
‎Oarsoaldeko lan mundua eta euskarak bertan duen presentzia mundu ezezaguna da oraindik bertako biztanle, udal eta eragileentzat. Jakin minetik sortu den lan honek bi helburu nagusi izan ditu hasiera hasieratik: eskualdeko lan munduan euskararen normalizaziorako egin diren ekimenak ezagutzea eta gaur egun Oarsoaldeko arlo sozioekonomikoan euskarak duen presentzia neurtzea.
‎Jakin minetik sortu den lan honek bi helburu nagusi izan ditu hasiera hasieratik: eskualdeko lan munduan euskararen normalizaziorako egin diren ekimenak ezagutzea eta gaur egun Oarsoaldeko arlo sozioekonomikoan euskarak duen presentzia neurtzea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia