2001
|
|
ez da bertan bestelako azterketa sakonik topatuko, luze joko bailuke (eta ezbaita hori lan honen xedea). Izan ere,
|
lan
honen asmoa urte horretan argitaraturikolanen berri emanez, gaur egun indarrean dauden joera horien inguruan gogoetaegitea baita.
|
2009
|
|
Hau guztia kontuan hartuta,
|
lan
honen asmo nagusia Euskararen Irakaskuntza Blogosferara, edota alderantziz, Blogosfera Euskararen Irakaskuntzara hurbiltzea da. Euskal blogosferak zazpi urte izan arren, oraindik ez da euskaltegirik ageri irakaskuntzarako blogen artean.
|
2015
|
|
Ez da
|
lan
honen asmoa transmisio eredu tradizionala defendatzea. Hala eta guztiz ere, lan honetan, frogapenari buruz ari garelarik, «frogapen formal»ari buruz ari gara.
|
2017
|
|
Edonola ere,
|
lan
honen asmoa ez da analisi soziologikoa egitea; hau da, helburua hemen ez da baldintza sozio historiko garaikideek azken aldiko nobelagintzan zer eragin izan duten zehaztea, lotura hori, noski, ukaezintzat jo daitekeen arren. Hori dela eta, ni ez naiz postmodernitateaz arituko.
|
|
Gizarteko kideen artean gertatzen diren harremanen nolakotasunak modu erreflexiboan aztertzen badira, modu sano eta egokiagoan burutzeko aukera emango digute. Beraz, hori izango litzateke
|
lan
honen asmo orokorra, sare sozial hauek zenbat eta zertarako erabiltzen diren ezagutzea, geroz eta garrantzi handiagoa hartzen baitoaz geure bizitzetan.
|
|
Dagoeneko pentsaketan egongo zara ea AB/ B, A/ BA, BA/ AB edo AC DC ote zaren, eta zenbat bide gelditzen zaizun egiteko, baina
|
lan
honen asmoa ez da hori. Kontua ez da hiztun onena zein den jakiteko etiketak banatzen hastea, label kalitatea ematea.
|
2019
|
|
Sarrera honetatik bertatik aitortua da, beraz,
|
lan
honen asmo agerikoa, liburua hobeki ezagutua izan dadin lortzea dela, eta irakurketa atsegingarriaz gain, genero gaiekiko kontzientea eta aberasgarria izan dadin osagai kritiko eta didaktikoak eskaintzea ahalik eta modurik argienean. Horregatik hobetsi dugu lan honetan era bateko eta besteko irakurleentzat ulergarri izango den terminologia erabiltzea.
|
|
Horiek aztertu eta ekarpenak egitea da
|
lan
honen asmoa; izan ere, errealitatea irauli eta gizarte justuago baten bila bagabiltza, komunitateak antolatua behar du, finean, hori baita gizartea zuzentzen duten logika eta ideologia dominanteei aurre egiteko modu bakarra, injustizia horien aurka kolektiboki lan egitea, aldarrikatzea eta alternatibak sortzea. Zesar Martinezek honakoa aipatzen du horren inguruan:
|
2021
|
|
Benetan uste dut bertsolariek ahotsaren lanketari etekina atera diezaioketela, betiere lanketa hori haien profilera egokitua bada. Bestalde,
|
lan
honen asmoa ez da izan inolaz ere ahots hezkuntzaren helburuak bertsolaritzan ezartzea, baizik eta haien komunikazio funtzioa hobetuko lukeen alderdiak biltzea eta, horrela, kantatu nahi duen edonork egiteari utzi beharrik ez izatea alderdi horren inguruan formazio egokirik jaso ez duelako.
|
|
XX. mende amaierako poeten artean Meaberen belaunaldikotzat jo genitzake Aurelia Arkotxa (1953), Itxaro Borda (1959) edota Tere Irastortza (1961) idazleen ekarpen poetikoak; halere, Meabek haiekin partekatzen dituen alderdiak eta ezberdintasunak aztergaitzat hartuko dituen lan kritikoa garatzeke dago, tamalez. Gure
|
lan
honen asmoa ildo horretan urrats bat eman eta Meaberen lan poetikora hurbiltze kritiko monografikoa egitea da, geroagoko ikerketa konparatuei oinarria eskaintzeko helburuz. Gisa berean, nabarmena da emakume idazle eta bereziki poeten kopuruaren igoerak estilo eta molde askotariko idazleak ekarri dituela:
|
2022
|
|
9 HandSpy web zerbitzuarekin edota Neo Spartpen idazkailuarekin bestelako gauzak ere egin daitezke, baina gauza horiek azaltzea
|
lan
honen asmoetatik apartekoak dira.
|
2023
|
|
Bi xedapenek, 1981ekoak eta 2002koak, 1906ko abenduaren 13ko Ekonomia Itunaren 15 artikulua aipatzen dute, baina ahalmen administratiboak eta ekonomikoak ez dira aipatzen. Eskumenen zehaztapen horretarako 1927an ZAbala Allendeek adierazten zuen moduan, kasu jakin honetarako Diputazioek eskumen zehatz eta definitu horiek gauzatzen zituela frogatu da278 Ez da hori lan errexa, horretarako 1906 urte aurretik eta aurrera egindako lana aztertu behar dugu279 Laburtzen saiatuko gara ez baita egoera horren azterketa
|
lan
honen asmoa.
|
|
Hasieran esan bezala,
|
lan
honen asmoetako bat da etorkizuneko ikerketetarako eta udalen konparaketarako abiapuntua izatea, bai Nafarroan bai estatu mailan. Horretarako, ikertutako zonak hiru taldetan bereizi ditugu:
|