Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2004
‎Ikasleengandik ikasten dut nik dio, eta talde lanaren aldeko porrokatu gisa definitzen du bere burua: ikasten jardutea bezala, galdezka ibiltzea, aurkikuntzak egitea eta ikastea ez baititu hartzen bakarkako lan gisa, ez haurretan, ezta helduetan ere.
2007
‎Beraz, sektorean ondo bereizitako bi profil daude: batetik, profesional kualifikatuarena, eta, bestetik, industria horretan egin nahi duen eta aurrera egin nahi duen animazioko berariazko prestakuntza duena; eta, bestetik, aldi baterako lan gisa ikusten dutenena, eta, noizean behin, aparteko diru baten bila edo atzerrian denboraldi bat pasatzeko lan egiten dutenak. Gazte asko aldi baterako animazioan aritzen dira aparteko diru baten bila edo atzerrian denboraldi bat pasatzera Horren ondorioz, etengabe berritzen dira langileak, eta askotan buruhauste bihurtzen dira hotelentzat.
2008
‎Aukera horien berezitasuna edukia da, eta ez dator bat alderdi solidarioarekin. Jarduera bakoitza sentsibilizazio lan gisa planteatzen da, haurrek, jolasaren bidez, beren errealitatearekin bat ez datozen beste errealitate batzuk ikas ditzaten. Aisia dibertsiorako eta integraziorako tresna ahaltsua da.
2011
‎Gauez gehiago kostatzen da Lo egiteko pixoihalak uzteko prozesua garestiagoa da. Epe luzerako lan gisa pentsatu behar da, gainera trikimailu eta gomendio gutxiago baitaude… eta pazientzia gehiago behar da (oraindik ere). Oheratu aurretik oinak egitera eramatea da oinarrizkoena.
2012
‎Baina, gainera, ikasleek laguntza eman diezaiekete eskolan ikasitakoa errepasatu eta ezagutzak finkatzeko errefortzu jarduerak dituzten seme alabei. Indartze jarduerak ez dira aparteko lan gisa interpretatu behar. Javier Urra psikologoak gogoratu du inoiz ez direla nerbioak galdu behar, beldurrez hezi behar dela, seme alabak ez oihu egin ez gutxietsi, eta errefortzu positiboak gomendatzen ditu, jarrera egokiak bultzatzeko.
‎Lan horiekiko jarrera positiboak erakutsi behar zaizkie, eta lan horiek egitearen onurak erakutsi. Indartze jarduerak ez dira aparteko lan gisa interpretatu behar, baizik eta eskola errendimendua hobetzeko eta etekinak lortzeko modu gisa. Beste aukera bat da denbora hori aprobetxatzea seme alabei ikasteko teknikak erakusteko.
2013
‎Abokatuek hildako baten mezu elektronikoen garrantzia, izan dezakeen dokumentazio kopuruagatik. Izan ere, posta elektronikoko kontu batean gordetako informazioak ekintza judizialei ekiteko, kredituak aldarrikatzeko edo zorren ordainketa. Kontu horietarako sarbidea testamentuan araututa dagoenean eta jarduteko albacea digitalari berariazko ahalmenak eman zaizkionean, abokatuen jarduera sinplifikatu egiten da; bestela, kontratatu zituen oinordekoaren legitimazioa baloratu behar dute. Hildakoak sare sozialen profil bakoitzean egin ahal izan duen informazioaren, irudien eta edukien antolamendua honi lotutako lan gisa har daiteke: jabetza intelektuala. Profil sozial baten emaitza, nahiz eta titularrak sortutako elementurik ez izan, Jabetza Intelektualaren Legea Bere esanetan, jabetza intelektualaren xede dira inoren obren bildumak, beren edukien hautapen edo antolaketaren ondorioz sorkuntza intelektualak osatzen dituztenak.
‎Txosten horrek zehazten du nola arduratzen diren haurrek garbiketa lanez, lisaketaz, sukaldeaz, lorezaintzaz, ur biltzeaz eta beste haur eta zahar batzuk zaintzeaz. Etxean bertan ere esplotazioa eragin dezaketen lanak egiten dituzte, nahiz eta harremana familiakoa izan eta ez enplegukoa izan, eta, beraz, alde batera uzten dira etxeko lan gisa ulertzen dena. Kontzeptu hori hirugarren baten edo enplegu emaile baten etxean gordetzen da, baldin eta «lan kargek haurren hezkuntza oztopatzen badute edo gehiegizkoak izan badaitezke».
2014
‎Datu horiek gazteen artean larritasuna sortzen dutenez, ez dira harritzekoa arazo larri hori konpontzeko ekimenak. Artikulu honetan horietako batzuk aipatzen dira, besteak beste, enpresekin lehen harremanetan jartzeko plataformak dituzten plataformak sartzea, lanaldi erdirako lan gisa, asteburuetan lan egiteko edo ordaindutako praktikak egiteko, eta, aldi berean, ikasketekin batera.
2016
‎Ingelesa, frantsesa edo alemana haurrentzat, musika eskolak, eskola lanetan laguntzea, helduentzako elkarrizketa eskolak beste hizkuntza batean, Internet bidez ere egin daitezke… Lege eta zerga betebeharrei buruz aholkatzea komeni da. Legeak Gizarte Segurantzan eta Ogasunean alta ematera behartzen du, baina jarduera hori ohikoa ez den jarduera bada, jarduera ekonomiko nagusia osatzen duten behin behineko lan gisa, jurisprudentziak alta eman beharrik ez izatea erabaki du. Fiskaltzarekin arazoak saihestu behar dira, eta Zerga Agentziari zein kasutan aitortu behar zaion jakin.
‎Sukaldea ingurune atsegin eta baliagarria bihurtzea, platerak sortzen laguntzeko. Adin txikikoak pintxo handiak izan daitezke heldu bat janaria prestatzen ari denean, betiere betebeharra ez bada eta sormen lan gisa jasotzen badute. Garrantzitsuak sentiaraziko dizkie.
2021
‎Ohikotasunaren kontzeptua: funtsezko alderdia da alta eman behar den ala ez jakiteko.Jarduera hori ohikoa ez bada, jarduera ekonomiko nagusia osatzen duten behin behineko lan gisa, jurisprudentziak alta eman beharrik ez izatea erabaki du. Lanbide arteko gutxieneko soldata ez lortzea:
2023
‎Zainketa bereziak Aurpegiko zimurrak hezetasuna eta zikinkeria metatzeko joera dute, eta, behar bezala zaindu gabe, narritadurak edo infekzioak ager daitezke. Bainuaren eta bainuaren arteko aparteko lan gisa, astean behin aztertu behar dira, eta, behar izanez gero, ongi garbitu eta lehortu. Bordeleko dogoek arnasa hartzeko zailtasunak izan ditzakete klima oso beroetan edo beren mutur txatuengatik tenperatura altuetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia