Emaitzak: 5
2002 | ||
Honako hau da ikuspegi berria oztopatzen duen ukitugabeko mito hori: gizarte industrial garatua, bere bizitza eta | lan eskemekin, ekoizpen sektoreekin, hazkunde ekonomikoaren kategorien pentsamenduarekin, zientzia eta teknikaren eta demokrazia moduaren ikusmoldeekin, gizarte guztiz modernoa da, modernitatearen puntu gorena zeinaren gainetik ezin daitekeen pentsatu. Aldaera baikorrean eta ezkorrean, gaur egun bazter guztietan entzuten den historiaren amaiera, horren guztiaren adierazpen moduetako bat da. | |
1949 urtean Shannon irakasleak teknologia komunikatiboak aztertu zituen Illinois Unibertsitatean; alegia, makinen arteko loturak eta harremanak. Teknologia komunikatiboen lehen ikerketa horietarako, ondoko | lan eskema linealaren modukoa proposatu zuen. | |
2011 | ||
Gizarte trebetasunen entrenamendua bakarka edo taldean egin daiteke, baina taldean egitea gomendagarriagoa izaten da, besteekin harreman eraginkorrak lortzeko eta estresagarriak gerta daitezkeen gizarte egoerak maneiatzen ikasteko eraginkorragoak izaten baitira talde egoerak. Gizarte trebetasunen entrenamendurako normalean ondorengo | lan eskemari jarraitzen zaio: azalpenak ematen zaizkio subjektuari, eredu bat behatzen du, behatutako eredua imitatzen du, banakoak taldekideen eta terapeutaren feedback a jasotzen du, eta, azkenik, kontsultan ikasitakoa kalean edo etxean praktikan jartzen du. | |
Eskizofreniarekin nerabezaroan hasi direnek gaitasun horiek guztiak eskuratu ez dituztelako edota nahastearen sintoma positibo eta negatiboek gaitasun horietan interferentzia egiten dutelako, eskizofrenia duten pertsonek eguneroko bizitzarako beharrezkoak diren trebetasunetan defizit garrantzitsuak aurkezten dituzte (De la Puente et al., 1998). Hori dela-eta, eguneroko bizitzarako beharrezkoak diren abileziak trebatu egiten dira eta, jarraitzen den | lan eskema, gizarte trebetasunak lantzeko erabiltzen den bera da: azalpenak eman, modelatua, behatutako eredua imitatu, feedback a jaso eta ikasitakoa eguneroko bizitzan praktikan jarri. | |
2014 | ||
Gizarte trebetasunen entrenamendua bakarka edo taldean egin daiteke, baina taldean egitea gomendatzen da, zeren besteekin hartu eman eraginkorrak lortzeko eta estresagarriak gerta daitezkeen gizarte egoerak maneiatzen ikasteko egokiagoak baitira talde egoerak. Gizarte trebetasunen entrenamendurako eskuarki | lan eskema hau baliatzen da: azalpenak ematen zaizkio pertsonari, eredu bat behatzen du, behatutako eredua imitatzen du, banakoak taldekideen eta terapeutaren feedbacka jasotzen du, eta, azkenik, kontsultan ikasitakoa kalean edo etxean praktikan jartzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan eskema | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan eskema hau | 1 (0,01) |
lan eskema jarraitu | 1 (0,01) |
lan eskema lineal | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |