Emaitzak: 15
2010 | ||
Helburu berezia etorkin helduen ezaugarrien aztertzea da ondoko aldagaien arabera: sexua, adina, sorterria, | lan egoera, lanbidea, ikasketa maila, atzerriko hizkuntzen ezagutza, Euskal Herriko egonaldien luzera, euskararen ezagutza familian, lagunartean, lan gunean, etab. | |
2008 galdera bakoitzarentzat, adibidez, ez dira beti 879 erantzun sartu. Generoarentzat eta lanbidearentzat, motibazioentzat eta helburuentzat bai; aldiz, adinaren kasuan 872 erantzun izan dira, | lan egoerarenean 861, ikasketa mailakoan 751,« zenbat urte Euskal Herrian? » galderaren kasuan 848, familia eta euskararenean 838, haurrik duen 852, lagunartea euskaraz galderarenean 843 eta lankideak euskaraz galderarenean 599 (langabezia da azken zenbaki honen arrazoia). | |
Banan banan euskara ikasten duten ikasle heldu horien ikaskuntza maila AEKn, jatorria, generoa, adina, | lan egoera, lanbidea, ikasketa maila, zenbat urte Euskal Herrian iragan duten, zein hizkuntza (k) menperatzen d (it) u (z) ten, familiako euskaldun kopurua, haurrik duten, haurrak euskara ikasten duen, lagunartean edo lan gunean euskara nork dakien, ikasleen motibazioak eta helburuak aurkeztuko ditugu. | |
Ikasleen fitxan atal bat bada abandonoari buruz eta 6 arrazoi aurreikusten dira: egoitza aldaketa, | lan egoeraren aldaketa, osasun arazoak, erritmoa ezin segitu, denborarik ez, motiabazio eskasa eta besterik. Baina atal hau hutsik gelditu da. | |
Ikaslearen fitxan, | lan egoeraren taulan bost erantzunen aukera bada: lantegia, lanbidea, lanbiderik gabe, langabezian eta erretretan. | |
AEKko ikasleak | lan egoeraren eta jatorriaren arabera: zenbaki gordinak | |
AEKko ikasleen | lan egoera hiru ikasturteak hartuz | |
Ehuneko bertikala: jatorri multzoen azterketa | lan egoeraren arabera | |
AEKko ikasleak | lan egoeraren eta jatorriaren arabera(%) | |
AEKko ikasleen | lan egoera ikasturtero | |
Ehuneko horizontala: | lan egoera bakoitzean zenbat ikasle | |
Ikus dezagun | lan egoera bakoitzean ehun ikasleen artean zenbat diren herrikoak eta zenbat etorkinak. Hiru ikasturteak aztertuz, ikusiko dugu zer aldaketa gertatu den 1995tik 2008 arte. | |
AEKko ikasleak | lan egoera eta jatorriaren arabera(%) | |
2021 | ||
Mugatzaileak bizigabeak direnean, adinak edo | lan egoerak bereizten ditu gizon eta mutil mugakizun duten izenak: baso gizon/ basomutil, gudagizon/ gudamutil, itsasgizon/ itsasmutil, mendi gizon/ mendi mutil... | |
2023 | ||
Deus egiten hasiz geroz, abiadak nekez aurkitzen du taxuzko segidarik, tarrapataka ez bada, bederik. Bestalde, irakasleen | lan egoera askotarikoa irakasle profil multzo heterogeneoa osatzerainokoa da: baditugu funtzionarioak, horien artean euskaldun zahar alfabetatuak eta euskaldun berriak; aldi berean, baditugu bitarteko irakasleak, gehienak gazteak, euskara estandarrean ikasitakoak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 15 (0,10) |
Lehen forma
lan | 15 (0,10) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 15 (0,10) |
Konbinazioak (2 lema)
lan egoera | 15 (0,10) |
Konbinazioak (3 lema)
lan egoera bakoitz | 2 (0,01) |
lan egoera aldaketa | 1 (0,01) |
lan egoera arabera | 1 (0,01) |
lan egoera asko | 1 (0,01) |
lan egoera bereizi | 1 (0,01) |
lan egoera hiru | 1 (0,01) |
lan egoera taula | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |