Emaitzak: 2
2021 | ||
Kooperazioa helburu komunak erdiesteko eta haien ikaskuntza zein ikaskideena optimizatzeko elkarrekin | lan egitean oinarritzen da (Jonhson, Johnson eta Holubec, 2013 in Jonshon eta Jonhson, 2014), eta intentzionalitatea eskatzen du, ez baita zoriz gertatzen den zerbait. Metodologia edo lan egiteko moldea baino gehiago da, hortaz, ikasten den edukia ere bada (Pujolàs, 2004) eta frogatuta dago gizarteko esparru batzuetan elkarrekintza indartzen eta sakontzen bada, batetik, eta kooperazioa lantzea helburu dituzten hezkuntza testuinguruak sortzen badira, bestetik, ikasleen kooperazioan lan egiteko joera handitzen dela (Choi eta besteak, 2021). | |
Maiz hitz egiten da lanaldiaren murrizketari buruz; are, hori martxan jarri duten zenbait enpresaren adibideak ere eman ohi dira, emaitza «oso oso» onak izan dituzte eta. Normalean, astean lau egunez | lan egitean oinarritzen da proposamena, eta Mas Madridek abiatu zuen: aitortu behar da azkarra izan dela oihartzun mediatiko handia duen neurri distiratsu hori eztabaida publikora eramanda. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 2 (0,01) |
Lehen forma
lan | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan egin | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lan egin oinarritu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |