Emaitzak: 6
2001 | ||
Zaila izango da gaur egun klasean testuekin | lan egiten ez duen irakaslerik aurkitzea. Ondo ikasi dugu, bai, diskurtsoa dela hizkuntza sistemaren unitate komunikatiboa, eta, hartara, testuak dira gure eskoletan erabiltzen ditugun tresna komunikatiboak. | |
2007 | ||
onartzen da psikoanalisiak baduela baliozko den zerbait, baina,, zientifikoki? | lan egiten ez duenez, ezin da eremu akademikotik jorratu.Hori egia izanik ere, egia erlatiboa dela deritzogu, psikoanalisten lanean gaurkomunduaren paisaia intelektuala aberastu duten osagai asko baitaude: psikoterapiabat, zeinak psikologia zehatz bat proposatzen baitu; gizakiaren errealitatearenikuspegi bat; kulturaren eta sortze espiritualen interpretazio bat, eta garapenmoralari buruzko interpretazioa, besteak beste. | |
Esate baterako, Mowrer ek aldarrikatu zuen larritasun kontzeptupsikoanalitikoa nahiko gertu zegoela baldintzatutako beldur kontzeptutik, etabarne herstura gutxitzearekin edo desagertzearekin batera horri lotutako jokabideak indartu egiten direla (1950). Beraz, egile horrek guraso debekuak barneratzeko mekanismo bat proposatu zuen, haurrekin | lan egin ez bazuen ere. Beste egilebatzuek. Sears ek (1958), Aronfreed ek (1976)? | |
2008 | ||
umeak ereduei behatzen dienean, jokabide berriak ikasten dituenean eta jokabide horiek jokabide eredu berrien barruan kokatzen dituenean, tresna horiek funtzionatu egiten dute, eta, beraz, ikaskuntza sozialaren zati dira; arreta eta informazio sentsoriala antolatzeko gaitasunak faktore kognitiboak dira, eta behatutako jokabidea barneratzeko eragina dute. Behar bezala | lan egiten ez badute, horrek ondorio negatiboak izan ditzake ikaskuntzan. | |
2012 | ||
Estatu propioa izan gabe ere, indarrean dauden edo etorkizunean egondaitezkeen euskal erakundeetan | lan egiteak ez du zertan independentziarako bideaoztopatu, baldin eta aipatu erakundeetan egiten den lan guztia estatugintzara begirajarriko balitz. | |
2013 | ||
Faustinok, bere anaiordeak ez bezala, lantegietarako proiektu gehiago egin zituen. Modu horretan familia arkitekturatipologia ezberdinetan espezializatu zen, nahiz eta Diegok lantegi proiekturen bat egin zuen ere, batez ere bere bizitzaren azkeneko urteetan, Faustino jada Eibarren | lan egiten ez zegoenean. 1940ean ere Enrique Belda ingeniariak egin zuen lan Castor Uriarte arkitektoarekin batera, azken horren ardura proiektuaren estetika zelarik457 Kasu askotan arkitektoek eta ingeniariek egiten zituzten proiektuak ezberdinak ziren. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan egin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan egin ez | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |