Emaitzak: 5
2009 | ||
Duru Bellat ek (1990) adibidez, neskatoek bizi duten paradoxa mahai gaineratzen du. Neskekeskola nahiko ondo gainditzen dute baina | lan bideratzean mutikoek baino arazogehiago dauzkate. Horri helduta, Vouillot eta kolaboratzaileek (2004), desberdintasun profesionalen oinarriak aztertzeko orduan, arreta berezia jartzen dute lanerakoorientazioan sortzen den generoaren araberako banaketan. | |
Era berean, emakumeeklangabezian duten gain presentzia azaltzeko, Torns ek (1995) tolerantzia sozialazhitz egiten du. Tolerantzia sozial hori nonahi aurki daiteke, irudikapen sozialetik, emakumeen | lan bideratze politiketaraino. Autore horren esanetan, emakume gazteek bereziki izaten dituzten langabezia tasa altuak azaltzeko orduan, tolerantziasozialaren eragina azpimarratzekoa da. | |
Emakumeen | lan bideratzearen ondorioz izandako praktika sozialen eraldaketek pentsamendu sozialean duten isla ikertu nahian, Lanbide Heziketako ikasleek langabeziaren inguruan duten irudikapena, eta, bereziki, langabezia femeninoarekiko duten irudikapena aztertu da. | |
2020 | ||
Besteak beste, Garbitaniako arlo ezberdinei aholkularitza eskaini dio teknikariak, eta horretarako" beharrezko diren kudeaketa, azterketa eta proposamenak" egin ditu. Langileen kontratazioari lotutako hainbat | lan bideratu ditu baita.Deialdian parte hartzeko ezinbestekoa izango da," Zuzenbidean lizentziatura titulu ofizial edo homologatua edukitzea edo hura eskuratzeko eskubideak ordainduta izatea; edo horien baliokide den gradu titulua izatea". Horrekin batera, baita" 3 hizkuntz eskakizunari dagokion euskara maila, EGA, C1 edo baliokidea den titulua" eta" B gida-baimena edo baliokide baten jabe izatea eta gidatzeko gaitasuna izatea". | |
2022 | ||
(1) demokrazia multinazionaletako eragile politikoek proposatutako erreforma konstituzionalen kalitatea; (2) deliberazioen nolakotasuna nahiz mobilizatzeko moduak baldintzatzen dituzten elementuak auzi konstituzionalen inguruan; (3) jardute demokratikoaren erreforma eta sakontzea egiteko saiakeren inguruko prozesu eta ekintzen eragina. Kezka horiek zenbait | lan bideratuko dituzte azterketa konparatiboen arloan, baita hainbat kasu azterketa ere; horien artean, batez ere, Eskozia eta Erresuma Batuarenak, Katalunia eta Espainiarenak eta Quebecen eta Kanadaren arteko dinamikarenak, baita herri autoktonoek (Kon) federazioko gobernuko erakundeekin dituzten harremanenak ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Noaua | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan bideratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan bideratu mu | 1 (0,01) |
lan bideratu ondorio | 1 (0,01) |
lan bideratu politika | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |