2001
|
|
Orain urte gutxi, koba eta hilarriei buruzko
|
lan
bateratua kaleratu zen. Trebiñoko koba artifizialen ezaugarri nagusia hormetako inskripzioak dira, elementubereizgarri eta ikerketarako gai izanik.
|
2002
|
|
Lehen, berezitasuna industria gizarteko sistema zen:
|
lan
bateratua eta bizitza osorako bermatua duena, beste aukera bat langabezia izanik, hau da, enplegua edo langabezia. Orain, ordea, arriskuz jositako azpilan malgua, plurala eta deszentralizatua da berezitasuna.
|
|
Hego Euskal Herritik emititzen zuen Euskadi Irratiak Euskal Herri osora hedatzeko asmoa aldarrikatu zuen arren, iparreko eskualdeak baztertzen zituen praktikan. Beraz, Ipar Euskal Herriko euskal irratiek
|
lan
bateratua egiteko aukera hasieratik aurreikusi zuten, bakoitzaren tokikotasuna gainditu ahal izateko, eta beraz, eskualde izatearen kontzientzia sendotzeko?, norberaren izaerari eta esparruari uko egin gabe.
|
|
Halaber, aurreko ataletan aipatu den bezala, Ipar Euskal Herriko irrati euskaldunak Euskal Irratiak izeneko egitasmoan batu ziren, eta Nafarroako zenbait emisorak irratsaio bateratuak egin ohi dituzte. Izan ere, Ipar eta Hego Euskal Herriko estazioen
|
lan
bateratuei esker, Iruñeko Txupinazoa eta antzeko ekintzak ia Euskal Herri osoan batera entzun ahal izatea lortu da. Horrez gain, une zehatz batzuetan, irratiak emankizunak modu informalean emateko adostu dira.
|
2003
|
|
Kritikaren bigarren zioak politikarekin zuen lotura: «UEU inoiz politika iritzien menpekoegi izan da, agian» eta, idazle honen ustez, beharrezkoa zen iritzi horiek alde batera uztea,
|
lan
bateratua garatuko bazen. Hirugarren kritikak kolokan jarri zuen euskara hutsezko unibertsitatearen alde UEUk egindako apustua.
|
|
Udako Euskal Unibertsitatea ahul zegoen, eta diru faltaren ondorioa izateaz gain, bere izaeraren ondorioa ere bazen. Hots, UEU era askotako taldeen, multzoen eta pertsonen bilgunea eta topagunea zen; eta aniztasun horrek, alde batetik indartu egiten zuen, baina, bestetik,
|
lan
bateratu iraunkorra oztopatzen zuen. UEUren hasierako partaide asko lan mundu desberdinetara eraman zituen eguneroko soldata ziurtatu beharrak, gehienek irakaskuntzara jo zuten eta horietako askok unibertsitatera, Deustukora, UNEDera eta batez ere Euskal Herriko Unibertsitatera.
|
|
“Dena 1999ko azaroan jaio zen, liburuak trukatzeko posta elektronikoko zerrenda batekin. Hasieran, Buenos Aireseko 20 pertsona ginen, baina, ondoren,
|
lan
bateratuari esker, gaur egun den liburutegira iritsi ginen” esan zuen atzo “Tiflolibros” en sortzaileak, Pablo Lecuonak, Gizarte Komunikazioko ikasle gazte itsuak. Erabiltzaileek, proiektuarekin bat egiten duten idazleek eta argitaletxeek beren argitalpenen kopia digitalizatuak ematen dituzte.
|
2006
|
|
UNICEFeko zuzendari exekutiboak, Ann Veneman ek, adierazi zuenez, “gerrak ez dira benetan amaitu harik eta haurrek modu seguruan jokatu eta beren eskoletara minen eta bestelako hondar lehergarrien beldurrik gabe joan daitezkeen arte”. Nazioarteko komunitateak
|
lan
bateratua egin behar du egoera hori konpontzeko, esan zuen Veneman ek, nabarmendu ondoren gero eta herrialde gehiagok parte hartzen dutela minak garbitzeko ekintzetan, eta garrantzi handiagoa ematen dietela biktimei laguntzeari eta biztanleria zibilari zuzendutako prebentzio kanpainei. Egoera hori ahal den neurrian konpontzeko, NBEk 295 milioi dolar eskatu ditu aurten 44 herrialdetako biktimentzako laguntza eta minak kentzeko programekin jarraitzeko; UNICEFek, berriz, 23 milioi gehiago eskatu ditu.
|
|
Ebaluatu beharreko arazoak aztertzen ditu, bai kasu kopuruaren (erikortasuna) bai heriotza mailaren arabera, eta kontsumitzaileei arrisku handiagoa ekar diezaieketen elikagaiak zehazten saiatzen da. Informazioak gobernuen, autonomia erkidegoen eta elikagai enpresen esku egon behar du; izan ere,
|
lan
bateratu eta koordinatu batekin bakarrik murriztu ahal izango dira kasuen kopurua eta arriskua.
|
2008
|
|
Nafarroako gizartearen kopuru handi batek ez du jakinen ere bertsolari bat zer den. Orain, euskal gizartearen barruan izanen da kultur arloko erreferente nagusietakoa, idazleekin batera, plazaratzeko lan bat egin delako eta
|
lan
bateratua egin delako. Baina Nafarroan gizarte bakar batetaz hitz egitea hain da zaila...
|
2009
|
|
Hondatze larri honen aurrean Zubiaurrek erabaki du beharrezkoa dela
|
lan
bateratua, zuhurtzia eta soiltasuna, eta erantsi du ezinbestekoa izango dela finantza merkatuen egonkortasuna eta dirua berriz ere etxe eta enpresetan dagoela bermatzea. Hori izango da sistemak galdutako konfiantza galdutako konfiantza berreskuratzeko modu bakarra.
|
|
Konpromiso sendoa hartu du Eusko Alkartasunak, abertzaleen arteko
|
lan
bateratuaren alde. Bilgune soberanista da EAren apustua eta oraindik falta direnak bildu zain daude:
|
|
Horretarako, 10 ikerketa taldek, erakunde publikoek eta enpresek hartu dute parte, baita hainbat autonomia erkidegotako unibertsitateek eta eskualdeko ikerketa zentroek ere. Piezen lotura Tomatearen berezitasunei buruzko azken aurrerapenak Internacional Solanaceae Genomics Projects ek tomatearen genoma deszifratzeko egiten duten
|
lan
bateratuaren ondorio dira. Zortzi herrialde dira:
|
|
Etorkizunean zaborren kudeaketa eraginkorra lortzeko ezinbestekoa da San Markoseko Mankomunitatea eta Hondakinen Partzuergoaren arteko elkarlana. Kudeaketak ezin du lehiakortasunean oinarritu,
|
lan
bateratuan baizik, adostasunean lan egin behar dute eta ez ezarpen bidez. Hori aukera egokia izan daiteke, baina horretarako herritarrek Hiri Hondakinen Kudeaketaren inguruko eztabaida sustatu behar dugu, arazoa zein konponbidea denon esku baitago.
|
|
Abertzaleak elkartzea eta
|
lan
bateratua egitea ezinbestekoa da herri hau aurrera joateko. Baina hori zabaltasunez egin behar da, talde guztiak biltzeko borondatez.
|
|
Bi gai izan zituzten, batik bat, mahai gainean jiraka eta biraka: musikarien profesionalizazioa eta horretarako administrazioak egin beharreko ahalegina eta zale eta kontsumitzaile berriak erakartzeko premia eta horretarako sektoreko eragile guztiek egin beharreko
|
lan
bateratua.
|
2010
|
|
Euskadi herri dinamiko, moderno eta lehiakor gisa aurkezteko aprobetxatu du aukera agintariak. Lorpen hori enpresen eta teknologia zentroen
|
lan
bateratuak ekarri du, Lopezen esanetan.
|
|
Proiektuaren kalitatearen ebaluazioa: hautagaiaren negozio ideia eta merkatuan arrakasta izateko dituen aukerak aztertuko dituzte, bere indarguneak eta ahuleziak neurtuko dituzte, enpresa planean egin daitezkeen hobekuntzei buruzko aholkuak emango dizkiote eta,
|
lan
bateratu horretatik abiatuta, proiektua bideragarria den ala ez erabakiko da. Oniritzia emanez gero, hori izango da eskatzaileak finantza entitatearen aurrean duen abalik onena.
|
|
Inkestaren arabera, premia hori nabarmenagoa da atzerritarren artean, lanaldia eta, beraz, soldata handitzeko prest baitaude. Etorkinen %58k dio zenbait
|
lan
bateratu dituela, eta espainiarren %47k bakarrik aitortzen du noizbait egin duela.
|
|
Haren iritziz, dieta mediterraneoa “Mediterraneoan hainbat belaunaldiren bidez transmititzen den bizimoduaren eta kulturaren adierazpena da”. Dieta mediterraneoaren kandidatura aurkezteko ekimena Espainian sortu zen, MARMren eta Dieta Mediterranearra Fundazioaren arteko
|
lan
bateratuaren ondorioz. Lan horrek nazioz gaindiko kandidatura egiteko lanak bultzatu zituen, eta Greziak, Italiak eta Marokok ere parte hartu dute.
|
|
'' Azoka honekin gainera, ibarreko zentroen arteko
|
lan
bateratua ere sustatu gura izan dugu, horrek hobeto lan egitea eta ildo nagusiak hobeto markatzea ahalbideratuko du-eta'' azaldu zuen Azkoitiak.
|
2011
|
|
Azken urteetan sagarra %100 bertakoa izatera heltzeko urratsak egiten ari dira, proiektu publikoak daude abian helburu horrekin. Horretarako, lehenengo bertakoa zein den eta zenbat den argi azaldu behar da, eta ondoren, sektoreen artean
|
lan
bateratua egin, bertakoa indartzeko. Ziurtagiri bat beharrezkoa ikusten du, kaleratzen dena nongo sagarrez egina dagoen adierazteko.
|
|
Aurreko edizioan 25.000 gazte baino gehiago aurkeztu ziren 72 proiekturen bidez. Horietako zazpi Argentinatik, Kolonbiatik eta Ekuadorretik bidali ziren. Proiektu irabazleak, “Burbujas de poesía” izenekoak, 2006 urteaz geroztik bakea defendatzeagatik jaso zuen saria, “herrialde, kultura, erlijio eta hizkuntza desberdinetako neska mutilen arteko lankidetza bideak sortzeko,
|
lan
bateratu horren bidez elkar ulertu eta onartzeko”, azaldu zuen orduan Esther Rubio Lópezek, Andaluziako Ekimen Solidarioko koordinatzaileak. Irabazleak hamar egunez bizi izan ziren Hego Gazte proiektuaren onuradunekin Barahonan, Errepublika Dominikarrean.
|
2012
|
|
Gure eginahalek masa kritikoa erdiestera eta sektore gorakor honetan ikusgarritasuna lortzera zuzendu dira, sektoreko agenteen indarrak bat eginik. Halaber, sektorearen trakzio agenteak dinamizatzera eta
|
lan
bateratua sustatzera eta, zer esanik ez, beste eragile batzuek ere proiektura erakartzera, orain artean proiektutik at egonagatik ere, baldin eta interesgarria bazaie eta garrantzitsuak badira. Ziur gaude Euskal Herriko Hizkuntzen Industria hazteko potentzial handiko sektorea dela eta enplegua zein balio erantsia sortzeko gaitasun handikoa; joan den urtean, izan ere, 3.150 langileri eman zien lana eta 570 milioi eurotik gora fakturatu zituen.
|
|
Noah Hall UltraViolet eta kopiaren aurkako beste ekimen batzuk Entretenimenduaren industria duela bi urte hasi zen lanean,= »http ://en.wikipedia.org/wiki/ Digital_ Entertainment_ Content_ Ecosystem» target=»_ blank» target=»_ blank»–partzuergoan. Entertainment Content Ecosystem (DECE), UltraViolet izeneko sistema ikus entzunezko
|
lan
bateratuak banatzeko DRM bera babestea. Teknologia honi esker, erabiltzaileek eduki bat edozein gailu bateragarriren bidez erostea, edo kopia fisiko baten bidez, eta beregain eskuratu on line zer dendatan erosi den.
|
2013
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek: Curriculumaren diseinua eta koordinazioaMikele Aldasoro Xabier GaragorriSorkuntza Harri Beobide Jaione Isazelaia Joxin AzkueEkarpenakJosune Gereka eta Oihan Odriozola (IKT) Mikele Aldasoro (Hizkuntzen curriculum integratua) Xabier Garagorri eta Jesus Maria Ansuategi (Prozedura metadiziplinarrak) EdizioaManuel ArregiDiseinuaJuanma AramendiMaketazioaAinhoa LukasMarrazkiak:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Era berean, egia da hasierako zeregina batzea izan zela, arazo motaren aurrean sortu ziren aldeak proposamen bakarrean batzea, alegia, diziplina arteko
|
lan
bateratua sormen faseak gainditzen dituen prozesutzat hartuta. Hala ere, deialdiaren epea gaindituta, jarreren ondorioz bi erantzun sortu ziren.
|
2014
|
|
Mugimendu abertzalea txikia zen 1970etik 1990era bitartean eta oso zatituta zegoen, indarkeria politikoaren eta Hegoaldeko estrategia politikoen eraginaren ondorioz bereziki. Iparretarrak talde armatuaren ekintzek() eragotzi egin zuten abertzaleen
|
lan
bateratua. 1990eko hamarkadatik aurrera indartu egin ziren abertzaleen arteko loturak:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
2015
|
|
Ezkertiar eta abertzale direnak zatituta egon dira Durangon 2003az geroztik, eta koalizio bateratuak erakusten du barne zauriak itxi eta aurrera begira indarrak batzeko apustua egin dutela. Azken urte bitik hona, gutxi gorabehera, nazio mailako elkarlanari eutsi eta
|
lan
bateratua garatu dute udaleko talde biek. Bestalde, Maeztu Eusko Legebiltzarreko parlamentari ere bada, eta Gasteizeko ganberako bozeramaileetako bat da gainera.
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
...itiko zein hedabide gehienak M21aren aurka oldartu ziren arren, grebak jarraipen oso zabala izan zuen EAEn eta aipagarria Nafarroan.780 ELAk egin zuen balorazioaren arabera, grebak, arlo industrialaz gain, zerbitzu publiko zein pribatuetan lortutako erantzunak 35 orduen aldarrikapenak jendartean lortutako babesa agerrarazi zuen; halaber, aldarrikapen horren alde euskal gehiengo sindikalak egindako
|
lan
bateratua eta lidergoa goraipatu zituen ELAk.
|
2016
|
|
Ikerketa kooperatiboa ekintza ikerkuntza metodologiaren modalitate bat da. Ekintza ikerkuntzaren ohiko espiral moduko eskema (planifikatu, egin, behatu, hausnartu) aplikatzen du, baina bere ezaugarri nagusia da erakunde ezberdinetako pertsonekin osatutako taldean zentratzen dela eta enfasia ikertzaileen eta eragile ‘praktikoen’ artean eraikitako kolaborazioan eta
|
lan
bateratuan jartzen duela bereziki (Bausela 2003, Heron 1996, Reason 1999, Sandin 2010). Desgagné k (1997) dioen moduan," la recherche collaborative súpose la co construction d’un objet de connaissance entre un chercheur et des praticiens" (383 or.). Gure kasuan, DiKomA Ikerketaren Garapen Taldea osatu duten partaideak izan dira:
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
JARDUERA FITXAK Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek: Curriculumaren diseinua eta koordinazioaMikele Aldasoro, Xabier GaragorriSorkuntza Maite Gomez Ritxi Abril Xabi GarciaAinhoa UrzelaiEkarpenakJosune Gereka eta Oihan Odriozola (IKT) Mikele Aldasoro (Konp.
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Publikoaren Sariak Arteshopen parte hartzeko eta inplikatzeko bidea ematen die herritarrei eta, aldi berean, EHUko Arte Ederren Fakultateko ikasleen eta saltokien
|
lan
bateratua aintzatesteko aipamena da. Halaber, Bilboko merkataritzaren kalitatezko eskaintza herritarren artean ezagutzera emateko balio izan du.
|
2017
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|
|
Ikasmaterial hau lan kolektiboa da, Elkar Ikastolak Zerbitzuak S.L. argitaletxearen koordinaziopean egina. Hainbat profesionalen ekarpenek diziplina arteko
|
lan
bateratua osatu dute. Ekarpen pertsonal horietatik sortze lan bakar bat moldatu eta gauzatu du honako talde honek:
|