2006
|
|
Ardo azoka hau
|
jende
askori zuzenduta dago, baina batez ere ostalaritzako profesionalei, ardo elkarteei, denda espezializatuei eta ardo onak preziatzen dituztenei.
|
|
Baina, helburu guztiz komertziala duen eta
|
jende
askori zuzenduta dagoen komunikazio forma inpertsonaltzat jotzen bada publizitatea, nola bideratuko dute publizitate formen zabalkuntza guztiz komertzialak ez diren komunikazioek. Helburua eta eremu ekonomikoa ez dira hartzen publizitatearen elementu estandarizatzailetzat, baizik eta legez definituta dagoen merkataritza publizitatea eta bestelako helburuak dituzten jarduerak ezberdintzeko balio duten ezaugarritzat.
|
|
deritzo. Hain zuzen ere, Administrazio Publikoek programatutako egintzen multzoaren barnean sartzen da publizitatea; eta administratuen prestakuntza eta informazio kanpainen bitartez, haiei zuzenduak baitira?,
|
jende
askori zuzendutako bideak erabili eta zerbitzu publikoko gaiak aipatzen dira. Gaur egun, administratua hezi eta informatzeko eginbeharra betetzea ez litzateke posible publizitate komunikazioa erabili gabe.
|
|
Araudi horretatik ondorioztatzen da sektore publikoak
|
jende
askori zuzentzen zaion komunikazio konbentzigarria erabiltzen duela, nolanahi ere, nagusiki izaera hezitzailea duena, zerbitzu publikoa helburu duena.
|
|
Ikusi dugun bezala, Administrazio Publikoen egintzen multzoaren barnean, aipagarria da
|
jende
askori zuzenduta dagoen komunikazio konbentzigarria, izaera formatiboa edo instruktiboarekin aurkezten dena, eta ia kasu gehienetan harreman publikoko edota publizitate agentziek prestatua dena. Beraz, agentzia horiek arduratzen dira zerbitzu horretaz, moduak eta elaborazio prozesua publizitarioak baitira, helburuak harreman publikokoak badira ere.
|
2012
|
|
Baina, helburu guztiz komertziala duen eta
|
jende
askori zuzenduta dagoen komunikazio forma inpertsonaltzat jotzen bada publizitatea, nola bideratuko dute publizitate formen zabalkuntza guztiz komertzialak ez diren komunikazioek. Helburua eta eremu ekonomikoa ez dira hartzen publizitatearen elementu estandarizatzailetzat, baizik eta legez definituta dagoen merkataritza publizitatea eta bestelako helburuak dituzten jarduerak ezberdintzeko balio duten ezaugarritzat.
|
|
Administrazio Publikoek egiten duten publizitateari «publizitate instituzionala» deritzo. Hain zuzen ere, Administrazio Publikoek programatutako egintzen multzoaren barnean sartzen da publizitatea; eta administratuen prestakuntza eta informazio kanpainen bitartez, haiei zuzenduak baitira?,
|
jende
askori zuzendutako bideak erabili eta zerbitzu publikoko gaiak aipatzen dira. Gaur egun, administratua hezi eta informatzeko eginbeharra betetzea ez litzateke posible publizitate komunikazioa erabili gabe.
|
|
Araudi horretatik ondorioztatzen da sektore publikoak
|
jende
askori zuzentzen zaion komunikazio konbentzigarria erabiltzen duela, nolanahi ere, nagusiki izaera hezitzailea duena, zerbitzu publikoa helburu duena.
|
|
Ikusi dugun bezala, Administrazio Publikoen egintzen multzoaren barnean, aipagarria da
|
jende
askori zuzenduta dagoen komunikazio konbentzigarria, izaera formatiboa edo instruktiboarekin aurkezten dena, eta ia kasu gehienetan harreman publikoko edota publizitate agentziek prestatua dena. Beraz, agentzia horiek arduratzen dira zerbitzu horretaz, moduak eta elaborazio prozesua publizitarioak baitira, helburuak harreman publikokoak badira ere.
|