2001
|
|
Gizon pertsonaien estereotipoak alde batera utziz, oso interesgarria daMurielen pertsonaiaren eraikuntza psikologikoa, jatorria bere amarengan duena.Jean Daniel mutil lagunaren berririk
|
jaso
ez duelarik, abandonaturik sentitzen da, eta bere egoera hori amarenarekin parekatzen du:
|
2006
|
|
deitzen duena, Murillo el Fruto da eta ez dago hor, Zarrakaztelu inguruan baizik. Zona horretan dagoen Murillo bakarra, Murillo de las Limas da, forurik
|
jaso
ez zuena. Arazo hau nondik datorren jakiteko ikus aurrerago beste mapa batzuekin konparatzean.
|
2011
|
|
Halaere, talde bakoitzak kontrako joera du. Interneteko erredakzioan, erdiek bainogutxiagok diote prestakuntza jaso dutela, eta, beraz,
|
jaso
ez dutela diotenak erdiakbaino gehiago dira. Interneteko datuak iraulita, telebistako erredaktoreen emaitzaklortuko ditugu:
|
|
Horrelako babesik edo trebakuntzarik
|
jaso
ez zuten ikasleek gorriak ikusi zituzten euskarazko ikasliburua prestatzean, eta gerora bertatik ez zen euskarazko goi mailako lan akademikorik sortu. Ikus, esate baterako, Medikuntza Fakultateko ikasleek Arnas aparatua izenburuko liburuan honetaz zer esan zuten 1980an:
|
|
Formaziorik
|
jaso
ez duten ikasleek zalantzan ez dauden mezuak ulertzeko gaitasuna erakusten dute, ikus entzunezko edukiez inguratuta bizi baitira, baina ezin izango lukete egitura narratiboa identifikatu besteek egiten duten bezala. Halere, gramatikaren elementuak identifikatzen ez dituzten arren, irudien zentzua interpretatzeko gaitasuna badutela erakusten dute:
|
|
Nahiz eta prestakuntza berezirik ez jaso, gazteak gai izan dira ikus entzunezko teknologien inguruko oinarrizko kontzeptuak eta prozesuak identifikatzeko eta ez dago alde handirik prestakuntzarik
|
jaso
ez dutenen eta gehien dutenen artean. Datuek iradokitzen dute nahikoa dela eguneroko praktika komunikazioaren teknologiei buruzko oinarrizko ezagutzak eskuratzeko.
|
|
Ikasketa mailari dagokionez, lagunen% 6,8 baino ez da ikasketa arauturik
|
jaso
ez duena, alegia: eskolara edo hezkuntza instituzioren batera joan ez dena.
|
2014
|
|
Eremu horretan izandako fenomenoadeskribatzeko Teresa del Vallek (1997) ezagupen edo jakintzen usurpazioaz zuen. Mendeetan zehar emakumeen eskuetan egondako jarduera bat, kasuhonetan sukaldaritza?, inongo aitorpenik
|
jaso
ez duena, inongo balio sozialik izanez duena, gizonezkoen eskuetara pasatzen denean prestigioa bereganatzen du etabotere gune bilakatzen da. Gizonezko horiek, halabeharrez, aurreko emakumezkoekegindako lanaz eta garatutako jakinduriaz baliatzen dira, baina aitorpena ez zaieiristen, ez baldin bada maila pertsonalean, anekdota gisa, sukaldari famatuek eurenamonak edo amak aipatzen dituztenean.
|
|
Hala ere, testuan zehar hainbatetan argi geratu den moduan, osotasun bati begira eraikitako zientzia batez ari gara eraikuntzaren biologiari dagokionez; laburrean bada ere, garrantzitsuak iruditu zaizkigun eta liburuak sakonki
|
jaso
ez dituen etorkizuneko lanketarako zenbait ildo aipatuko ditugu jarraian.
|
|
Paidofiloek sarritan ezagutzen dituzte erasotzen dieten haurrak, auzokoak edo familiakoak direlako. Erasoak errepikatu egiten dira denboraldi batean zehar, eta denboraldi hori luzea izan daiteke beste helduak erasoez ohartzen ez badira, edo pedofiloek terapiarik
|
jaso
ez badute. Estresak, alkoholak eta disforiak gehitu egiten dute erasorako probabilitatea.
|
2015
|
|
Francisco Franco hil eta monarkia izaerako demokraziarako Espainiako igarobide konplexuandiktadurak desagerrarazi nahi izan zituen nazio auziak berragertu ziren. Futbol txapelketak1978ko Konstituzioak
|
jaso
ez zuen Espainia nazio anitza irudikatu zuen berriro ere, 1930ekohamarkadako liga txapelketaren lehenengo urteetan gertatu antzera (Llopis Goig, 2008). Euskaltaldeak, eta Bartzelona, Kataluniako talde ordezkari gisara, nazio bereizituen haragitzeakbihurtu ziren Espainiako estatu nazioaren lurraldetasuna irudikatzen j arraitzen zuen lehiaketan.Frankismoaren aurretik jaio zen euskal selekzioa 1979an berrezarri zen, euskararentzat diruabiltzeko, Bai Euskarari ekimenari lotuta lehenengoz.
|
2017
|
|
Izan ere, argia pasatzen den SU 8geruzaren guneetan aldaketa kimiko batzuk ematen dira, SU polimerizazioa eraginez eta erretxinagogortuz. Hurrengo beroketa SU polimerizazioa indartzeko egiten da, 1 minutu 65 °C tan eta 5minutu 95 °C. Azkenik, errebelatuan, disolbatzaile batean sartzen da SU dun moldea eta gogortu ezdiren guneak, hau da, argirik
|
jaso
ez dutenak, disolbatu egingo dira. 3 irudian ikusten den bezala, etafotolitografiak emango duen emaitza argia jaso duten guneek osatutako erliebe irudia izango da.
|
2019
|
|
Horrez gain, neurketak egin zaizkie ere design thinking metodologian oinarritutako moduluhau
|
jaso
ez duten bi ikasle talderi: alde batetik, Mondragon Unibertsitateko ikus entzunezkokomunikazioa ikasten duten hirugarren mailako ikasleei (n= 37), eta bestetik, Euskal HerrikoUnibertsitateko ikus entzunezko komunikazioko laugarren mailako ikasleei (n= 32).
|
|
Bestalde feedback inplizitu edo negatiboaren ondorioz, subjektua (kasu honetan haurra) egin berriduen akatsaz jabetzen da eta etorkizuneko ekoizpenean feedback positiboa (esplizitua) edo feedbackik
|
jaso
ez duten horiek baino ekoizpen zuzenagoa egingo du (Podsakoff eta Farth, 1989). Feedbacknegatiboak haurraren gramatika akatsean zuzenean du eragina, ondorengo (3) adibidean ikusgai, etahaurra egin duen akatsaz jabetzea du helburu; akatsaz konturatze hori hala ere, esplizitua beharreanera inplizituan egina izan behar duela aholkatzen du, besteak beste, Saxtonek (Saxton, 2000).
|
|
Alde batetik, batzuk heltze medioan jarri aurretik 48 orduz inkubatu ziren C motako Natriuretic Peptidoaren (CNP) presentzian, oozitoak GV fasean geratu ahal izateko blokeatuta. Horrela, bai madurazio nuklearra baizitoplasmatikoa sinkronizatzeko denbora eman ziezaion oozitoaren nukleo gaitasuna eta garapenkonpetentzia (Noguiera D., eta lank. 2006, Vanhoutte L eta lank., 2007). Ondoren, Pre IVM faseaninkubatu ziren oozito heldugabeak eta aurreko tratamendu hau
|
jaso
ez zuten oozito heldugabeak invitro heltze medioetan jarri ziren tratamendu desberdinekin: Kontrola (DMSO eta THC gabe), DMSOrekin eta THC rekin.
|
|
Gainera, CB1 eta CB2 hartzailekannabinoideen gabeziak enbrioiaren garapenean negatiboki eragiten du. Amaitzeko, oraindik etagarapen maila baxuagoa duten oozitoak erabilita hormonarik
|
jaso
ez duten sagu prepubereetan ereemaitza hobeak lortu dira THC ren presentzian heldu direnean.
|