Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2001
‎Gizon pertsonaien estereotipoak alde batera utziz, oso interesgarria daMurielen pertsonaiaren eraikuntza psikologikoa, jatorria bere amarengan duena.Jean Daniel mutil lagunaren berririk jaso ez duelarik, abandonaturik sentitzen da, eta bere egoera hori amarenarekin parekatzen du:
2006
‎deitzen duena, Murillo el Fruto da eta ez dago hor, Zarrakaztelu inguruan baizik. Zona horretan dagoen Murillo bakarra, Murillo de las Limas da, forurik jaso ez zuena. Arazo hau nondik datorren jakiteko ikus aurrerago beste mapa batzuekin konparatzean.
2011
‎Halaere, talde bakoitzak kontrako joera du. Interneteko erredakzioan, erdiek bainogutxiagok diote prestakuntza jaso dutela, eta, beraz, jaso ez dutela diotenak erdiakbaino gehiago dira. Interneteko datuak iraulita, telebistako erredaktoreen emaitzaklortuko ditugu:
‎Horrelako babesik edo trebakuntzarik jaso ez zuten ikasleek gorriak ikusi zituzten euskarazko ikasliburua prestatzean, eta gerora bertatik ez zen euskarazko goi mailako lan akademikorik sortu. Ikus, esate baterako, Medikuntza Fakultateko ikasleek Arnas aparatua izenburuko liburuan honetaz zer esan zuten 1980an:
‎Formaziorik jaso ez duten ikasleek zalantzan ez dauden mezuak ulertzeko gaitasuna erakusten dute, ikus entzunezko edukiez inguratuta bizi baitira, baina ezin izango lukete egitura narratiboa identifikatu besteek egiten duten bezala. Halere, gramatikaren elementuak identifikatzen ez dituzten arren, irudien zentzua interpretatzeko gaitasuna badutela erakusten dute:
‎Nahiz eta prestakuntza berezirik ez jaso, gazteak gai izan dira ikus entzunezko teknologien inguruko oinarrizko kontzeptuak eta prozesuak identifikatzeko eta ez dago alde handirik prestakuntzarik jaso ez dutenen eta gehien dutenen artean. Datuek iradokitzen dute nahikoa dela eguneroko praktika komunikazioaren teknologiei buruzko oinarrizko ezagutzak eskuratzeko.
‎Ikasketa mailari dagokionez, lagunen% 6,8 baino ez da ikasketa arauturik jaso ez duena, alegia: eskolara edo hezkuntza instituzioren batera joan ez dena.
2014
‎Eremu horretan izandako fenomenoadeskribatzeko Teresa del Vallek (1997) ezagupen edo jakintzen usurpazioaz zuen. Mendeetan zehar emakumeen eskuetan egondako jarduera bat, kasuhonetan sukaldaritza?, inongo aitorpenik jaso ez duena, inongo balio sozialik izanez duena, gizonezkoen eskuetara pasatzen denean prestigioa bereganatzen du etabotere gune bilakatzen da. Gizonezko horiek, halabeharrez, aurreko emakumezkoekegindako lanaz eta garatutako jakinduriaz baliatzen dira, baina aitorpena ez zaieiristen, ez baldin bada maila pertsonalean, anekdota gisa, sukaldari famatuek eurenamonak edo amak aipatzen dituztenean.
‎Hala ere, testuan zehar hainbatetan argi geratu den moduan, osotasun bati begira eraikitako zientzia batez ari gara eraikuntzaren biologiari dagokionez; laburrean bada ere, garrantzitsuak iruditu zaizkigun eta liburuak sakonki jaso ez dituen etorkizuneko lanketarako zenbait ildo aipatuko ditugu jarraian.
‎Paidofiloek sarritan ezagutzen dituzte erasotzen dieten haurrak, auzokoak edo familiakoak direlako. Erasoak errepikatu egiten dira denboraldi batean zehar, eta denboraldi hori luzea izan daiteke beste helduak erasoez ohartzen ez badira, edo pedofiloek terapiarik jaso ez badute. Estresak, alkoholak eta disforiak gehitu egiten dute erasorako probabilitatea.
2015
‎Francisco Franco hil eta monarkia izaerako demokraziarako Espainiako igarobide konplexuandiktadurak desagerrarazi nahi izan zituen nazio auziak berragertu ziren. Futbol txapelketak1978ko Konstituzioak jaso ez zuen Espainia nazio anitza irudikatu zuen berriro ere, 1930ekohamarkadako liga txapelketaren lehenengo urteetan gertatu antzera (Llopis Goig, 2008). Euskaltaldeak, eta Bartzelona, Kataluniako talde ordezkari gisara, nazio bereizituen haragitzeakbihurtu ziren Espainiako estatu nazioaren lurraldetasuna irudikatzen j arraitzen zuen lehiaketan.Frankismoaren aurretik jaio zen euskal selekzioa 1979an berrezarri zen, euskararentzat diruabiltzeko, Bai Euskarari ekimenari lotuta lehenengoz.
2017
‎Izan ere, argia pasatzen den SU 8geruzaren guneetan aldaketa kimiko batzuk ematen dira, SU polimerizazioa eraginez eta erretxinagogortuz. Hurrengo beroketa SU polimerizazioa indartzeko egiten da, 1 minutu 65 °C tan eta 5minutu 95 °C. Azkenik, errebelatuan, disolbatzaile batean sartzen da SU dun moldea eta gogortu ezdiren guneak, hau da, argirik jaso ez dutenak, disolbatu egingo dira. 3 irudian ikusten den bezala, etafotolitografiak emango duen emaitza argia jaso duten guneek osatutako erliebe irudia izango da.
2019
‎Horrez gain, neurketak egin zaizkie ere design thinking metodologian oinarritutako moduluhau jaso ez duten bi ikasle talderi: alde batetik, Mondragon Unibertsitateko ikus entzunezkokomunikazioa ikasten duten hirugarren mailako ikasleei (n= 37), eta bestetik, Euskal HerrikoUnibertsitateko ikus entzunezko komunikazioko laugarren mailako ikasleei (n= 32).
‎Bestalde feedback inplizitu edo negatiboaren ondorioz, subjektua (kasu honetan haurra) egin berriduen akatsaz jabetzen da eta etorkizuneko ekoizpenean feedback positiboa (esplizitua) edo feedbackik jaso ez duten horiek baino ekoizpen zuzenagoa egingo du (Podsakoff eta Farth, 1989). Feedbacknegatiboak haurraren gramatika akatsean zuzenean du eragina, ondorengo (3) adibidean ikusgai, etahaurra egin duen akatsaz jabetzea du helburu; akatsaz konturatze hori hala ere, esplizitua beharreanera inplizituan egina izan behar duela aholkatzen du, besteak beste, Saxtonek (Saxton, 2000).
‎Alde batetik, batzuk heltze medioan jarri aurretik 48 orduz inkubatu ziren C motako Natriuretic Peptidoaren (CNP) presentzian, oozitoak GV fasean geratu ahal izateko blokeatuta. Horrela, bai madurazio nuklearra baizitoplasmatikoa sinkronizatzeko denbora eman ziezaion oozitoaren nukleo gaitasuna eta garapenkonpetentzia (Noguiera D., eta lank. 2006, Vanhoutte L eta lank., 2007). Ondoren, Pre IVM faseaninkubatu ziren oozito heldugabeak eta aurreko tratamendu hau jaso ez zuten oozito heldugabeak invitro heltze medioetan jarri ziren tratamendu desberdinekin: Kontrola (DMSO eta THC gabe), DMSOrekin eta THC rekin.
‎Gainera, CB1 eta CB2 hartzailekannabinoideen gabeziak enbrioiaren garapenean negatiboki eragiten du. Amaitzeko, oraindik etagarapen maila baxuagoa duten oozitoak erabilita hormonarik jaso ez duten sagu prepubereetan ereemaitza hobeak lortu dira THC ren presentzian heldu direnean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia