2004
|
|
Gazteek, bereziki Ipar Euskal Herrikoek erraxki ulertuko duten hizkuntzan, Hegoaldekoentzat parada ederra gure hitz egiteko manera, gure haserreen agertzeko erak, gure munduaren ezagutzeko aukera paregabea. Euskarak bizi dituen berrikuntzen
|
jarraitzeko
tresna egokia dugu, eskualde desberdinetako euskaldunen arteko ezagutzaren sakontzeko aukera ona.
|
2009
|
|
Bestaldetik, politika ekonomikoa lantzeko eta gauzatzeko orduan, politika ekonomikoaren beraren eraginkortasunaren bilakaerei
|
jarraitzeko
tresnak hartu behar dira kontuan. Horien artean, gakoak diren aldagai makroekonomiko batzuen garrantzia azpimarratzen da, batez ere:
|
|
Jendea ikuspegi aberatsagoarekin ateratzea espero dugu, eta aurrerantzean euskararen normalkuntza prozesu horretan proposamen eta ekarpen baliagarriak egiten
|
jarraitzeko
tresna berriak izatea.
|
2010
|
|
ek k orban toxikoen bilakaera denbora errealean
|
jarraitzeko
tresna bat aurkezten du
|
2012
|
|
Hau da, beste telebista mota bat behar dela. Aitor Zuberogoitia HUHEZIko irakasleak, bestetik, hedabide publikoak" diglosia zurkaizten"
|
jarraitzeko
tresna izateari laga behar ziola nabarmendu zuen. " Ez lituzkete euskaldunak gaztelaniaz berbetan jarri behar, populazio sektore zabal bati hizkuntza errealitate jakin bat ezkutatzen eta monolinguismoan eroso bizitzeko makulua eskaintzen".
|
2013
|
|
Informazio aniztasunaren bidez irakurleek beren iritzia eta erabakimena indartzen duten heinean, komunikabideak eraldaketarako tresna ere bagara edo gauzek bere horretan
|
jarraitzeko
tresna, eta kazetaritza konprometitua egiten dugu, Argiaren balioekin bat egiten duten ekimenen berri zabaltzen duena (independentzia, lurraldetasuna, euskara, jasangarritasuna, justizia soziala, parekidetasuna...).
|
2015
|
|
Giza eskubideen bortxaketekin lotura dutenek, normalean, iraganean gertatutakoa ahaztu egin nahi dute eta ez daude egiaren legeekin oso ados. Adibidez, Ruandan, non genozidioan askok hartu zuten parte eta milaka pertsona dauden epaiketa baten zain (Gacaca epaiketak),% 63k gertatutakoa ahaztu behar zela zeritzon, ahazte hori aurrera
|
jarraitzeko
tresna gisa ikusten baitzuten (Gabisirege eta Babalola, 2001). Hala gertatu zen Espainiako kasuan ere:
|
2020
|
|
" Material hori guztia memoria historikoa jorratzen
|
jarraitzeko
tresna da oraindik ere", nabarmendu du Ana Ollok, Nafarroako Gobernuko Erakundeekiko eta Herritarrekiko Harremanetako kontseilariak. Roldan Jimeno Arangurenek proiektuan izan duen parte hartzea nabarmendu du.
|
|
Finean, hitzaren ikerketa integral bat eskaintzea da asmoa, ikerketatik nahiz sormenetik, esperimentazioari lekua eginez. Hitzaren ahalaren jakitun egitea nahi dute ikasleak, erreferentziak emanez, lanean jarriz eta praktikaren bidez. Era berean, mundua euskaraz kontatzen
|
jarraitzeko
tresnak ematea ere bada helburua.
|
2021
|
|
Galdera gehienak normalak izaten dira: pentsa zer erantzun; ariketari buruz hausnartzeko modu bat izan daiteke, ikasten
|
jarraitzeko
tresna bat. Intimitaterik ez duzue zertan kontatu.
|
|
Marcel Broodthaers, Dick Higgins, Vito Acconci, Jochen Gerz, Dan Graham, Ian Hamilton Finlay literaruraren eremuan atzeman ez zuten espazio esperimentala artean atzeman zuten. Literatura
|
jarraitzeko
tresnak eta baliabideak artean atzeman zituzten. Hauxe da bizi dugun panorama.
|
2023
|
|
" Errealitatea hori izanik, kanpoan diren euskaldunekiko harremanetan sakontzen
|
jarraitzeko
tresnez hornitu behaantolatutako
|
|
Haatik, Erresuma osatzen zu ten he rritarrez gutxi dakigu. Nafarroako elitea nortzuk ziren eta zer nolako ibilbidea egin zu ten
|
jarraitzeko
tresnak falta zaizkigu.
|
|
Guztion artean eraiki behar dugu memoria hori, eta zerbait bizia izan behar da, gaur egungo borrokei lotutakoa; gaur egungo egoera ere salatzeko. Borrokarekin
|
jarraitzeko
tresna bat izan behar da. Ez da izan behar museo huts bat, zerbait estatikoa.
|
|
Gizartearekin batera hezkuntzaren munduak ere aldaketa etengabea eskatzen du. Izan ere, hezkuntzaren aldakortasun une batean gaude, eta horren ondorioz, ikasleek aldaketa horren erritmoari
|
jarraitzeko
tresnak jaso eta izan behar dituzte, bizitza osoan ikasten jarraitzeko beharrezkoak diren gaitasunak landuz. Testuinguru honetan, norbanakoek dituzten helburuak lortzeko behar diren gaitasunak gero eta konplexuagoak dira, eta, beraz, zehaztasunez definitutako trebetasun batzuk abilezia handiagoz menderatu behar dira (LeBlanc 2018; Rekalde, 2011a).
|