Emaitzak: 9
2008 | ||
Pertsona sortzaileek irtenbide alternatiboak lortzen dituzte erantzun gutxi aurkitzen dituzten arazoetarako Adituek aholkatzen dute ahal den informazio guztia biltzea aukeren alde onak eta txarrak ebaluatzeko eta antzeko erabakiak hartu behar izan dituzten pertsonen balorazioak eskatzeko. Hala ere, kontuz ibili behar da, eta ez da inoiz pentsatu behar gehiengoaren iritziari kasu egitea, entzuten | jakitea ondo dagoelako, baina, batzuetan, iritzia ematen dutenek ez dute arazoa sakon aztertu. 7 Komunikatzeko trebetasuna Enpresaren egunerokotasunean nahiz esku hartze publikoetan komunikatzeko gaitasun handia duten profesionalek arrakasta izateko aukera gehiago izango dute. | |
2012 | ||
" Gaia berria zen niretzat, ez nekien pribilegiatu batzuk ginenik... Herentzia zehazteko orduan, adibidez, beste aukera batzuk ditugula | jakitea ondo dago. Hitzaldia interesgarria iruditu zitzaidan". | |
Tronkalitatearen aukera ez nuen ezagutzen, adibidez. Hori hor dugula | jakitea ondo dago, orain aprobetxatu egin dugu". | |
2017 | ||
" Nik uste dot | jakitea ondo eongo zala, baino oaintxe bertan ez dala beharrezkoa, ezta. Ze azkenenan ahal zea harreman, o sea, ahal dituzu harremanak euki beste pertsonekin ta eztaukazu zertan euskara jakin behar" (H7) hala ere, arestian aipatu da, ikasleen eguneroko bizitzan gaztelerak presentzia handia duela eta euskara gehiago erabiltzea gustatuko litzaiekela onartzen badute ere, diskurtso estereotipikoak azaldu dira: | |
Ez diagu horrelakorik eskatzen. Aski diagu | jakitea ondo hagoela eta hire eginbeharrak betetzen dituala. | |
2021 | ||
Biga, pertsona bere ikuspegitik ezagutu behar da: adina, generoa, osasun txostena, jatorria, maila sozioekonomikoa… | jakitea ondo dago, baina horrez gain bakoitzak bere baloreak, sinesmenak, iragana… dauzka. Higa, arreta planak diseinatuko ditugu bere gaitasun eta desioen arabera. | |
Horrezaz gain, teoria oinarri duen metodologia memoristikoen bidezko lanketa proposatzen dela baieztatzen dute GIR1 ek eta LIR3 k, eta kostata egiten dela eguneroko errealitatearekin konexiorik. Mugimendu literario edota garai jakinen ezaugarriak | jakitea ondo dagoela eta beharrezkoa dela iruditzen zaie, baina ezin dela horretara mugatu diote eta lanketa beste nonbaitera iritsi behar dela. LIR1 ere bat dator iritzi horrekin: | |
Ez dira lotsatu behar. Normala da ez | jakitea ondo berba egiten, ez da gure hizkuntza. Hemen ikasteko gaude eta egunero ikasten ditugu gauza berriak. | |
Nik uste dot | jakitea ondo eongo zala, baino oaintxe bertan ez dala beharrezkoa ezta, ze azkenen ahal zea harreman, o sea, ahal dituzu harremanak euki beste pertsonekin ta eztaukazu zertan euskera jakin behar. (Ikasle 7, Ele Pa, Zumarraga, E) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 9 (0,06) |
Lehen forma
jakitea | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
goiena.eus | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin ondo | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin ondo egon | 6 (0,04) |
jakin ondo berba | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |