Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 92

2011
‎Elikadura linea orokor baten ebakidura kalkulatzeko, lehenik eta behin, datu hauek jakin behar ditugu: eraikinaren potentzia aurreikuspena, instalatu beharreko eroale mota eta BKOaren eta konta­doreen zentralizazioaren arteko distantzia.
‎Instalatu beharreko presio taldea aukeratzeko, datu hauek jakin behar ditugu: solairu eta etxebizitza kopurua.
‎Beraz, adingabea berriro ere bere familiara itzultzeko, familiak esku hartzea onartu du, eta esku hartze horrek familiaren dinamika aldatuko duela jakin behar du; hala ere, familia ez baldin badago ados edo ez baldin badu egin nahi, profesionalak ezin izango du behartu aldaketa hori egitera. Are gehiago, esku hartze horiek sarritan gaitzesten dira.
‎Begoñak jakin behar du odolaren gasometria egiteko arteriako odolaren lagin bat hartu behar zaiola. Nahiz eta orratz oso fin batez ziztatu behar zaion arteria erradiala eta azkar egin ohi den, mingarria izan daiteke prozedura.
‎Eskularruak jantzita eramateak segurtasun sentsazioa (faltsua) eman lezake; Gotzonek, baina, jakin behar luke eskularruek zulotxoak ere izan ohi dituztela, eta mikroorganismoak haietatik pasa daitezkeela.
2012
‎Hartzailea nor den jakinda, honako galdera hau egin behar diogu gure buruari: Berez, zer jakin behar du. Mezuaren edukiak ez dio denbora galarazi behar irakurtzen duenari.
‎Mezuak pertsona batengandik beste batengana iristen dira; ez dira ez abstraktuak, ez anonimoak. Hortaz, gure solaskidearen arabera egokitzen jakin behar dugu, baita gurekin eta gure enpresarekin ondo senti dadin ahaleginak egiten ere.
‎– Gardentasuna eta hurbilerraztasuna. Bezeroak erreklamazioak non eta nola aurkeztu behar dituen jakin behar du, baita erantzuna jasotzeko zer aukera duen ere.
‎– Zer jakin behar du?
‎Mesedez, bidal iezaguzue aurrekontua, gutun honekin batera bidaltzen dizkizuegun datuak baliatuz. Era berean, eguzki oihalak noizko izango genituzkeen muntatuta jakin behar dugu; izan ere, prozesu guztia amaituta eduki behar dugu udako denboraldia hasi baino lehen. Besterik gabe, begirunez agurtzen zaituztegu.
‎Erreferentziako pertsona helduak estimulu doiak eman behar ditu aukeratutako materialen bidez. Izan ere, Kintela J. autoreak adierazten duen moduan, ez da neurriz gain estimulatu behar eta gure xedeak ez du izan behar haurrek helburu batzuk garaia baino lehen lortzea; aitzitik, heltze prozesu propioak errespetatu behar dira, eta itxaroten jakin behar dugu. Denbora, lasaitasuna eta goxotasuna izan behar ditugu.
‎Metodo horretan, ildo beretik ezagutza arlo guztiak lantzen dira, eta helburua ekintza praktikoa lortzea da. Haur Hezkuntzan zaila da erabiltzen, zeren ikasleek emaitza jakin batzuk lortu behar baitituzte eta zer emaitza lortu dituzten jakin behar dute; horregatik, ez dugu sakon aztertuko.
‎Lan proiektuetan oinarritutako metodologiak erronka berria dakarkio hezitzaileari, ez hainbeste baldintza materialei dagokienez, baizik eta ikuspegi berri baten aurrean kokatzen duelako, eta ikuspegi berri honek jarrera aldaketa eskatzen duelako. Hezitzaileak aktiboki entzun behar dio haurrari, interesa benetan zerk eragiten dion jakin behar du. Haurraren ekintzei behatzea, haurraren galderez jabetzea, ezinbestekoa izango du ikasketa egoerak sustatzeko gai izan dadin, egunerokotasuneko egoeretan jazotakoak haurraren pentsamenduarekin lotu ahal izateko.
‎Azken finean, hauxe jakin behar dugu: zer teoria dagoen egiten ditugun edo garatzen laguntzen ditugun jardueren oinarrian.
‎Gauzak zergatik eta zertarako egiten dituen jakin behar du. Egokitzeko gaitasuna eta jokabide malgua izan behar ditu, sortzen diren premiei erantzuteko.
‎Erreaktibo argiak idatzi behar dira. Alegia, galdekatuak zehatz mehatz jakin behar du zer galdetzen zaion.
‎Behaketa metodo zientifikoa da, planifikazioa eta jarduera sistematikoak eskatzen dituena. Ebaluatzeko, hezitzaileak behatzen jakin behar du. Haur guztiak dira ezberdinak, eta hezitzailearen egiteko profesionala da haurrei izaten laguntzea eta arlo afektiboan, sozialean eta kognitiboan hezten laguntzea.
‎Jarduerak egiteko aukera asko badaude ere, ez ditugu gehiegi egin behar. Hezitzaile onak jarduerak konbinatzen jakin behar du, haurrak, aldi berean, aktibo eta lasai mantentzeko. Haurrek atsedena hartu dutenean, kontzentrazioa eskatzen duten jarduerak egin behar dira (hizkuntza lanak, berariazko jolasa) eta, nekatuta daudenean, lasaitzeko jarduerak edo jolas jarduerak erabili behar dira (liburutegia edo beste txoko batzuk, kantak, jolas librea).
‎Piklerren metodologia aplikatzeko, institutuan lan egiten duten guztiek jakin behar dute zer den esku artean daukatena eta zein den proiektuaren funtsa. Hori dela eta, bertako hezitzaileak ez dira umearekin egotera pasatzen formazioa amaitu arte.
‎lekukoa: gertakariaren aurrean zer egin behar duen jakin behar du, eta, batez ere, argi izan du zer ez duen egin behar.
‎Arlo motorra: horren arabera jakin behar dugu pertsonak zer gaitasun duen jarduera fisikoak aurrera eramateko. Arlo kognitiboa:
‎Horregatik, Jonen eta Adelaidaren trebetasunak ez du hitzezko argudioetan soilik geratu behar(? erraza da, ez da ezer, gai izango zara?); baizik eta, hura urratsez urrats kolostomiaren zainketan murgilarazten jakin behar dute, bere buruaren zainketarekin lotutako zereginak arian arian egin ditzan, ikaskuntza jarraibide argi, labur, sekuentziatu eta zenbakituen bidez, Hiazintori gai sentiarazteko. –
‎Paziente mota bakoitzak bilatzen duena eta espero duena, hau da, zein itxaropen dituen jakin behar dugu. Era berean, osasun langileek horien aurrean zein erreakzio desegoki izan ditzaketen jakin behar dugu, horiek saihesteko.
‎Paziente mota bakoitzak bilatzen duena eta espero duena, hau da, zein itxaropen dituen jakin behar dugu. Era berean, osasun langileek horien aurrean zein erreakzio desegoki izan ditzaketen jakin behar dugu, horiek saihesteko.
‎Adibide bat jartzearren, bere tratamen­duan behar bezala laguntzen ez duen, farmakoak adierazi zaion moduan hartzen ez dituen, dosi handiagoak (adierazitakoa baino kantitate handiagoa edo egun gehiagoz, etab.) edo txikiagoak hartzen dituen, hartualdietan jarraitutasunik ez duen, dagoe­neko iraungitako sendagaiak har­tzen dituen edota adierazitakoaz bestelako kopuruan edo eran hartzen dituen pertsona okerrago sendatuko da eta gaixotasuna luzatu edo larriagotu ere egingo zaio. Nahi den laguntza hori lortzeko neurrietako bat da mediku bezero harreman egokia ezartzea, komu­nikazio eraginkorraren bidez. Ez laguntzearen arrazoia zein den jakin behar dugu, egoera horri konponbide bat ematen saiatzeko. Litekeen arrazoietako bat pazien­teen nortasun edo jarrera mota­rekin dago lotuta.
‎Ospitaleratzeko garaian, langile kualifikatuen zaintzak jasotzeko eskubidea. Horiek adin talde bakoitzaren premiak zein diren behar bezala jakin behar dute (bai esparru fisikoan, bai afektiboan).
‎Hartzaile gisa: osasun profesionalok gaixo terminalaren familiakoen baitan sortzen diren beldur anitzak antzematen jakin behar dugu, eta behar duten laguntza praktikoa eta emozionala emateko gai izan behar dugu.
‎– Komunikazio egiazkoa, argia eta lasaigarria; pazienteak zer gertatzen ari zaion jakin behar duelako, errealitateari jakinaren gainean aurre egiteko, eztabaida terapeutikoetan parte hartzeko eta bere bizitzaren kontrolari eusteko. Hala ere, gaixoak, jakin nahi ez izateko?
‎– Sentimenduak eta emozioak adierazteko aukera; pazienteak jakin behar duelako berari entzuteko irekita eta prest gaudela. Sentimenduak jakinarazteak tentsio askatzen laguntzen dio, eta guri aukera ematen digu behar ez den sufrimendua eragin diezaioketen pentsamendu distortsionatuak antzemateko.
‎Aurrerapen horiekin batera, horiek ondo erabiltzeko betebeharra sortzen da. Gizakiak bere boterearen mugak zein diren jakin behar du: ez da egin daitekeen guztia egin behar.
‎Errealizazio profesionalagatik: elementu erabakitzaile horiekin zer egin, nola egin eta zergatik egin jakin behar dugu.
‎Esandakotik ondorioztatzen da erizaintzako laguntzaileak, bere eginkizunak behar bezala gauzatzeko, jakin, egiten jakin, egoten jakin eta izaten jakin behar duela bere egiteko profesionala betetzen duen gizarte eta osasun testuinguruan. Gizarte eta osasun arretan, lanbide konpetentziaren ezaugarri nagusia laguntza harremana da.
‎Hori bai, askoz zailagoa da ezaugarri horietako firewall bat muntatzea, oso argi izan behar dugulako nola funtzionatzen duen erabiltzen dugun sistemak, eta momenturo jakin behar dugu zein den zehatz mehatz gehitu behar dugun araua. Izan ere, desesperatuta gaudenean oso tentazio handia da arau permisiboegiak gehitzea.
‎Interpretea Interpreteak abilezia asko izan behar ditu: oso ondo ezagutu behar du baliabidea, eta publikoaren profila aztertu, profil horretara egokitzeko bai jarduera bai, beraz, interpretazio bitartekoak; era berean, mezua hartzaileei nola helarazi ere jakin behar du.
2013
‎Motor elektrikoen funtzionamendua eta abiaraztea, eskuarki, automatismo elektrikoen sistemek kudeatzen dituzte. Horregatik jakin behar duzu, aldez aurretik, zer motor mota erabiltzen diren industrian eta nola konektatzen diren. Hurrengo urratsa, hurrengo unitateetan ikasiko duzuna?
‎Kontaktore batean konexioak nola egiten diren ulertzeko, lehenik jakin behar duzu zer atal dituen eta nola funtzionatzen duten kontaktorearen barnean.
‎2 KontaktoreaKontaktorea gailu elektromagnetiko bat da, urrutitik kontrola daitekeena potentzia zirkuituak ixteko edo irekitzeko. ...n aplikazio nagusietako bat era guztietako motor elektrikoen elikatze zirkuituak kontrolatzea da, baina beste hargailu mota batzuk kontrolatzeko ere erabiltzen da, hala nola erresistentzia sistemak, luminaria lerroak, etab.Merkatuan, badira forma eta tamaina askotako kontaktoreak, eta era batekoak edo bestekoak erabiltzen dira kontrolatu beharreko zirkuituaren eta haren kokalekuaren arabera, baina jakin behar duzu kontaktore mota guztiak konektatzeko modua ia bera dela.
‎Irakasle onak une oro ikasleak animatzen jakin behar du, jarrera positiboak ikasketa prozesua indartzen baitu. Pilates metodoa teknika konplexua da.
‎–Kontzeptuak: gure langileek jakin behar dituztenak.. Prozedurak: gure langileek egiten jakin behar dituztenak.. Jarrerak:
‎gure langileek jakin behar dituztenak.. Prozedurak: gure langileek egiten jakin behar dituztenak.. Jarrerak: gure langileek zer balio eta jarrera orokor izatea nahi dugun.3 Trebakuntza antolatzea:
‎Trebakuntza: langileek jakin behar dute beren nagusiarengandik zerbait ikas dezaketela, eta nagusiak bere taldea hautatzen jakin behar du.
‎Trebakuntza: langileek jakin behar dute beren nagusiarengandik zerbait ikas dezaketela, eta nagusiak bere taldea hautatzen jakin behar du.
‎Halako zentroetan lan egiten duten profesionalek ondo ezagutu behar dituzte sendabelarrak, eta nutrizioaz, kosmetologiaz eta giza anatomiaz eta fisiologiaz ere jakin behar dute.
‎Hemendik aurrera,' turismo eskari' terminoa erabiltzen denean, zer testuingurutaz ari garen jakin behar dugu: bidaiari kopuruaz, bidaiari horiek kontsumitutako bolumenaz edo turismo azpisektore baterako, hala nola ostatu enpresetarako?
2014
‎Bestalde, udal askok ekoordenantzak dauzkate onartuta, eta haien bidez, udalerri horietan ezinbestekoa da erabilera publikoko eraikin nahiz instalazio berrietan edo zaharberritze lanetan ixte automatikoko txorrota tenporizadoredunak edo elektronikoak jartzea. Profesionalek, beraz, nahitaez jakin behar dituzte autonomia erkidego bakoitzeko araudiak edo tokian tokiko udal ordenantzak.
‎Karga galera handienak kontagailuak, iragazkiak eta haien giltzek eragiten dituzte, eta horien balioak lortzeko, fabrikatzaileen eskuliburuetara jo dezakegu, edo ur banaketaren emakida duen konpainiarenera, edo abakoetara. Enpresa horren bitartez jakin behar dugu, halaber, zer presio duen sareak hargune nagusian. Kontagailuei dagokienez, karga galerak inoiz ez ditu gainditu behar balio hauek (tartean direla bai iragazkia bai kontagailuaren barruan doan hodi zatia, halakorik baldin badute):
‎Horretarako, marruskadura koefizientea (l) jakin behar dugu, bai Colebrook White formu
jakin behar dugu, bai Colebrook White formularen bidez (ikus 1.3.13 formula), bai Swamee & Jain formularen bidez (ikus 1.3.15 formula), eta horretarako, oraingoan ere balio hauek hartuko ditugu: uraren dentsitatea, 1.000 kg/ m3 koa; eta biskositate zinematikoa, 1? 10 m2/ s koa.
‎3 Reynolds zenbakia kalkulatzea da hurrengo urratsa. Aurrez finkatuta dauzkagunez hodite riaren barne diametroa eta uraren abiadura, zera jakin behar dugu orain, Reynolds zenbakia lortzeko: uraren biskositate zinematikoa, erabakitako tenperaturan (errazte aldera, balio hau erabiliko dugu:
‎Zer azalera erein edo landatu nahi dugun jakin behar dugu beti; baita hazitik uztara arteko prozesua nola egingo dugun ere.
2015
‎Esperientzia bat hasi aurretik, zehatz mehatz jakin behar dugu zer, eta nola, egin behar dugun. Horretarako, behar den informazioa bildu behar dugu aurrez.
‎Prozesu kimikoetan, aldagai ugari izaten dira, eta analizatu, interpretatu eta manipulatu behar izaten dira zer faktorek parte hartzen duten ulertzeko, zer lehengai (erreaktibo) erabiltzen diren jakiteko (zer kantitatetan eta zer kondiziotan), zer produktu sortzen diren ikusteko, zer hondakin ekoizten diren jakiteko, prozesuan zenbat energia behar den kalkulatzeko, eta abar. Kimika industrialeko goi mailako teknikari batek aldagai horiek guztiak identifikatzen ikasi behar du, eta, materia eta energia balantzeen bidez, haiekin eragiketak egiten jakin behar du; hala, ekoizpen prozesua modu optimoan burutzeko, hondakinak murrizteko, eraginkortasuna handi­tzeko, energia hobeto erabiltzeko, ekipoak diseinatu edo hautatzeko eta kalkulu konple­xuagoak, eragiketa unitarioen ingurukoak, egin ahal izateko.
‎Zerbitzuen jarraipena erantzun operadoreak egiten du; hark une oro jakin behar du zein den bidalitako baliabideen egoera, eta, horretarako:
2016
‎XXI. mendeko gizartekideak honako ezaugarri hauek izan behar ditu: emozioak kudeatzen jakin behar du, horrela garapen pertsonal eta sozial handiagoa lortuko baitu; autoestimua, autoezagutza eta autonomia pertsonala lortu behar ditu; besteekin era egokian erlazionatzeko estrategiak garatu behar ditu; besteek dituzten premiekiko sentikortasuna garatu behar du, eta, azkenik, trebea izan behar du gatazkak kudeatzeko estrategiak erabiltzen.
‎Haur bakoitzak dituen ezaugarriak kontuan izanda, taldearen zein haur bakoitzaren premiak asetzen eta egoeraren arabera moldatzen jakin behar du.
‎besteengan hautemateko gai izateak adierazten du euren lekuan jartzeko gaitasuna dugula, eta, horri esker, beste gizakiak uler ditzakegu. Elkarrekin zerbait egiteko, gure ingurukoen asmoak zein diren hauteman behar dugu, eta, halaber, besteen ekintzak interpretatzen jakin behar dugu; hau da, besteekin ezer egin baino arinago, hori egitean gerta daitekeena aurreikusteko gaitasuna izan behar dugu.
‎Hezitzaileak jakin behar du hasierako kontaktu horiek garrantzi handikoak direla, eta bereziki zaindu behar ditu kontaktu horietan sortzen diren emozioak; izan ere, horiek eragina izango dute egokitze prozesuaren kalitatean eta prozesuaren iraupenean.
‎Emozioak nagusi direnez, egunerokotasuneko kontu guztiak biziki bizitzen dituzte haurtxoek; baita kontu txikiak ere. Haur hezitzaile batek honako hauek jakin behar ditu:
‎Zenbait alderditan eskolaren eta familiaren eginkizunak antzekoak diren arren, hezitzaileak argi izan behar du profesionala dela eta, beraz, haurrari zaintza fisiko, psikiko eta afektibo egokia eman behar diola (familiak ematen duenaz gain). Baina argi izan behar du, halaber, garaia heltzen denean haurrarengandik modu egokian aldentzen jakin behar duela.
‎Pentazitateak ere emozioak hartzen ditu giza jokabidearen abiapuntutzat; emozioak kudeatzen eta bideratzen jakitea, hortaz, bizitzan arrakasta izatearen oinarri oinarrian dago. Hori dela eta, lortu nahi ditugun helburuak lortzeko emozioak kudeatzen jakin behar dugunez, haurtzaroan lantzen hasi beharreko kontu bati buruz ari gara.
‎Ingurumen hezitzaile lanetan dabilen pertsonak nolakoa izan behar duen, zer jakin behar duen eta zer egiten jakin behar duen erabakitzeko, dekalogo honek balio dezake:
‎Ingurumen hezitzaile lanetan dabilen pertsonak nolakoa izan behar duen, zer jakin behar duen eta zer egiten jakin behar duen erabakitzeko, dekalogo honek balio dezake:
‎Halakoetan, hargailua ez da gai datuak iristen zaizkion abiaduran prozesatzeko. Igorgailuak egoera horren berri jakin behar du, hargailuari informazioa bidaltzeari utz diezaion. Horri fluxua kontrolatzea deritzo.
‎Programa STEP 7 n sartu aurretik, jakin behar dugu zer bitek identifikatzen duen AS i morroietan konektatutako gailu bakoitza. Gure kasuan, hauek dira:
‎Horrek esan nahi du hardwarea konfiguratu aurretik ET aren izena jakin behar dudala.
‎Bus partekatu bat denez, mezu bat bidali aurretik, nodo bakoitzak jakin behar du busa libre dagoen.
‎Arreta, Interesa, Desira eta Akzioa urratsetan oinarritzen den komunikazio eredua da. Eta modelo honen arabera, merkataritza komunikazioak kontsumitzailearen arreta lortu behar du lehenik, produktua badela jakin behar du kontsumitzaileak; gero, interesa piztu behar zaio produktua ezagutzeko; ezagutu ahala, erosteko desira sortu behar zaio; eta, azkenik, erosi, akzioa, egin behar du.Publizitate hedabidetako plangintza:
‎Enpresa zuzendaritzek jakin behar dute zenbat balio duen marketin planak eta, batez ere, zer mozkin ekarriko dion plan horrek enpresari.
‎Gaur egungo garapen teknologikoak bat egiten du enpresaren lehiakortasunarekin. Era berean, enpresaren zuzendaritzak jakin behar du nola sustatu berrikuntza eta etengabeko hobekuntza eta aurre egin zaharkitze azkarrari. Hori dela eta, marketin arduradunek bildu egin behar dute sektoreko eta sektore hurbileko teknologiari buruzko informazioa.
‎Beste alde batetik, marketinaren ikuspuntutik, zuzendaritza komertzialak merkatuarekin konektatzen du enpresa. Halaber, jakin behar du zeintzuk diren merkatuaren beharrak. Horrela, gogoko produktuak garatuko ditu, eta horiexek jarriko dizkio eskura merkatuari.
‎jakitea zein diren organizazioaren puntu ahulak eta indartsuak eta antzeman zein diren inguruneko aukerak eta mehatxuak. Gainera, kontsumitzailearen ezaugarriak eta beharrak zein diren jakin behar du.
‎Aduanetan salgaien jatorrizko herrialdea zein den jakin behar dute, salgai bakoitzari zer zerga mota aplikatu behar zaion jakiteko (arrunta, murriztua edo nulua), salgai jakin baten aurrean dumpingaren aurkako neurririk edo beste zerga konpentsatzailerik ezarri behar den ala ez jakiteko, zer erregimen aplikatuko zaien erabakitzeko (askea, ziurtapen bidezko baimena?), eta osasunaren arloko beharrezko politikak aplikatzeko....
‎Aduana agentea salgaiari dagokion aduana izapidea egiteaz arduratzen den profesionala da. Aduana alorreko legedia oso ondo jakin behar du, eta Europar Batasunak legeetan eta administrazio erregelamenduetan egiten dituen aldaketen jakitun izan behar du.
‎Kortxo naturaleko tapoien (biribilak, beirazko botilentzat) muga zerga partida zein den jakin behar badugu, honako hau egin behar da:
‎7.Txinatik perla landugabeak inportatu nahi baditugu, salgai horren muga zerga partida zein den eta zer muga zerga ordaindu behar dugun jakin behar dugu. Horretarako baliagarria al da lehen adierazitako esteka?
‎Saltzaileak jakin behar du erosleen informazioa hainbat leku edo iturritik hel dakiokeela. Garrantzitsua da erne egotea eta etengabeko prospekzio lana egitea.
‎Saltzaileak jakin behar du zein diren produktuen eta enpresaren ezaugarriak, bai eta lehiakideen, sektorearen eta legediaren ezaugarriak ere.
‎Enpresa ezagutzea da jakitea zein den haren historia eta bilakaera, zer kokapen duen merkatuan, eta zein dituen antolakuntza, helburuak eta filosofia. Saltzaileak enpresa nolakoa den jakin behar du, harekin identifikatzeko eta haren balioak zabaltzeko; izan ere, saltzailea enpresaren irudia da.
‎Saltzaileak sektorea ezagutu behar du: jakin behar du zenbat lehiakide dituen eta zer eboluzio izan duten urteetan zehar. Sektorearen ezaguera tresna da enpresarentzat erabaki estrategikoak hartzeko eta prestakuntza beharrak identifikatzeko.
‎Saltzaileak jakin behar du zelan eragiten dieten legeek saldutako produktuei. Legedia ezagutzeak bezeroei zerbitzu hobea eskaintzea dakar; eta, horren bidez, epe luzeko harreman egonkorrak sustatzen dira.
‎enfasia eta intonazioa, keinuak, gorputzaren mugimenduak, gorputz jarrera, janzkera... Hitzik gabeko komunikazioak garrantzi handia du; horregatik, saltzaileak hura erabiltzen jakin behar du.
‎Saltzaileak produktuaren, merkatuaren eta salmenta tekniken ezagutza sakona izan behar du. Produktuaren ezaugarriak zein diren jakin behar du. Inguru ekonomikoa, merkatua eta lehiakideak ezagutu behar ditu.
‎Ekoizpen prozesua nolakoa den jakin behar dute.
‎Stocka zein den jakin behar dute.
‎Produktuaren ezaugarriak zein diren jakin behar dute.
‎Produktuak zelan erabili jakin behar dute.
‎ZEHATZAK izan behar dute, saltzaileak zehaztasun osoz jakin behar duelako helburuak zein diren.
‎Enpresak, beharrezko duen saltzaile kopurua erabakitzeko, sakon aztertu behar ditu aurreko bi saltzaileen arteko ezberdintasunak (ordezkari komertzialareneta merkataritza agentearen artekoak). Ordezkari komertzial bat izateak kostu finko bat dakarrela jakin behar du enpresak, bere gain hartzen dituelako soldaten eta gizarte segurantzaren ordainketa. Merkataritzako agenteei egindako salmenten gaineko portzentaje bat ordaintzen die; ez dakarte kostu finkorik.
2018
‎3 Kaudimenduna den edo ez den jakiteaz gain, jakin behar dugu enpresak zorrei aurreegin diezaiekeen ordaintzeko unean, hots, zer likidezia duen. Horri errotazio fondoaedo maniobra fondoa deitzen diogu.
‎. Osasun hezkuntza garrantzitsua da. Jendeak jakin behar du, adibidez, zer egin gaixotasunaren lehen sintomak agertzean edota zein ohitura diren osasuntsu.
‎Biltegian dauden materialak Kontabilitate Plan Orokorraren arabera baloratu behar dira. Horretarako jakin behar dugu:
‎Hondakinak identifikatu eta klasifikatu egin behar dira, haiek kudeatzeak eta erabiltzeak lan arriskuak sor ditzakeelako eta aho hortzen kontsultetako langile guztiek jakin behar dute nola maneiatu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia