Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 138

2011
‎Hala ere, kontzentrazioa txikiagoa izatea itxaro bada, laginketa 24 orduz edo gehiagoz luza daiteke, emariari eutsita. Fluxuaren abiadura zehatz jakin behar da (gutxienez ±% 5eko zehaztasunez). Gasometroaren irakurketa koadernoan idatzi, uneko datu meteorologikoekin batera (bereziki, T eta P).
‎Laginketa egiten den bitartean, D5 (NO2) disoluzioa baloratu daiteke KMnO4 disoluzioarekin. Horretarako, azken horren kontzentrazio zehatza zein den jakin behar da. Prozedura honetan, 0,1 M den permanganato disoluzioa erabiltzen da; hala, kontzentratuagoa den beste disoluzio batetik abiatzen bagara, diluzioz prestatu behar dugu.
‎Elikadura linea orokor baten ebakidura kalkulatzeko, lehenik eta behin, datu hauek jakin behar ditugu: eraikinaren potentzia aurreikuspena, instalatu beharreko eroale mota eta BKOaren eta konta­doreen zentralizazioaren arteko distantzia.
‎Lehenik eta behin, etxebizitzek zer elektrifikazio maila dituzten jakin behar da. Horrelako eraikinetan, ordea, energia behar duten beste jarduera batzuk ere egiten dira (adibidez, lokal komertzialak, bulegoak, finkaren zerbitzu orokorrak, igogailuak eta karga jasogailuak, etab.).
‎Instalatu beharreko presio taldea aukeratzeko, datu hauek jakin behar ditugu: solairu eta etxebizitza kopurua.
‎1.1 jardueraAdingabearen babesa, nire autonomia erkidegoanAzalpenaZuen autonomia erkidegoan adingabea babesteari buruzko zer arau esparru dagoen jakin behar duzue.GarapenaOsa itzazue hirunakako edo launakako taldeak. Aurkitu ezazue Interneten zuen autonomia erkidegoak adingabeak babesteari buruz duen araudia.
‎Beraz, adingabea berriro ere bere familiara itzultzeko, familiak esku hartzea onartu du, eta esku hartze horrek familiaren dinamika aldatuko duela jakin behar du; hala ere, familia ez baldin badago ados edo ez baldin badu egin nahi, profesionalak ezin izango du behartu aldaketa hori egitera. Are gehiago, esku hartze horiek sarritan gaitzesten dira.
‎erradioaren kurba berdin hodiaren hiru diametro. Arkuak eskuz egiteko, kurbatu beharreko eremua berotzea komeni da, eta, beraz, eremu hori hodian markatzen jakin behar da.
‎Begoñak jakin behar du odolaren gasometria egiteko arteriako odolaren lagin bat hartu behar zaiola. Nahiz eta orratz oso fin batez ziztatu behar zaion arteria erradiala eta azkar egin ohi den, mingarria izan daiteke prozedura.
‎Eskularruak jantzita eramateak segurtasun sentsazioa (faltsua) eman lezake; Gotzonek, baina, jakin behar luke eskularruek zulotxoak ere izan ohi dituztela, eta mikroorganismoak haietatik pasa daitezkeela.
‎Tresneriak hainbat aplikazio ditu: moztu, hemostasia eragin, heldu, ehunak agerian utzi, etab. Tresna bakoitza zertarako erabiltzen den jakin behar da, sendaketa orga ondo prestatzeko, sendaketak edo ebakuntzak egiteko behar diren tresna paketeak osatzeko eta erizainari edo medikuari tresneria eskura jartzeko.
‎Garraren berotasuna zer abiaduratan transferitzen den jakiteko, zer tenperaturatan dagoen jakin behar da. Garraren tenperatura faktore hauen araberakoa izaten da:
2012
‎Janzkera da irudiaren beharrezko osagarria. Lanean asko zaindu behar da alderdi hori eta hango egoerara egokitzen jakin behar da. Izan ere, lan guztiak ez dira berdinak.
‎Hartzailea nor den jakinda, honako galdera hau egin behar diogu gure buruari: Berez, zer jakin behar du. Mezuaren edukiak ez dio denbora galarazi behar irakurtzen duenari.
‎Mezuak pertsona batengandik beste batengana iristen dira; ez dira ez abstraktuak, ez anonimoak. Hortaz, gure solaskidearen arabera egokitzen jakin behar dugu, baita gurekin eta gure enpresarekin ondo senti dadin ahaleginak egiten ere.
‎– Gardentasuna eta hurbilerraztasuna. Bezeroak erreklamazioak non eta nola aurkeztu behar dituen jakin behar du, baita erantzuna jasotzeko zer aukera duen ere.
‎Bezeroaren portaeraren garrantzia Marketinaren helburu nagusietako bat bezeroaren portaeran eragitea da, enpresak eskaini ohi dizkion produktuak eta zerbitzuak eros ditzan. Hortaz, zerbaitetan eragingo bada, horren nondik norakoak jakin behar dira. Horregatik, enpresentzat funtsezkoa da beren bezeroen portaera eragiten duten faktoreak identifikatzea.
‎– Zer jakin behar du?
‎Mesedez, bidal iezaguzue aurrekontua, gutun honekin batera bidaltzen dizkizuegun datuak baliatuz. Era berean, eguzki oihalak noizko izango genituzkeen muntatuta jakin behar dugu; izan ere, prozesu guztia amaituta eduki behar dugu udako denboraldia hasi baino lehen. Besterik gabe, begirunez agurtzen zaituztegu.
‎Dokumentuak aurkitzeko, zer datatakoak diren jakin behar da.
‎Erreferentziako pertsona helduak estimulu doiak eman behar ditu aukeratutako materialen bidez. Izan ere, Kintela J. autoreak adierazten duen moduan, ez da neurriz gain estimulatu behar eta gure xedeak ez du izan behar haurrek helburu batzuk garaia baino lehen lortzea; aitzitik, heltze prozesu propioak errespetatu behar dira, eta itxaroten jakin behar dugu. Denbora, lasaitasuna eta goxotasuna izan behar ditugu.
‎Metodo horretan, ildo beretik ezagutza arlo guztiak lantzen dira, eta helburua ekintza praktikoa lortzea da. Haur Hezkuntzan zaila da erabiltzen, zeren ikasleek emaitza jakin batzuk lortu behar baitituzte eta zer emaitza lortu dituzten jakin behar dute; horregatik, ez dugu sakon aztertuko.
‎Lan proiektuetan oinarritutako metodologiak erronka berria dakarkio hezitzaileari, ez hainbeste baldintza materialei dagokienez, baizik eta ikuspegi berri baten aurrean kokatzen duelako, eta ikuspegi berri honek jarrera aldaketa eskatzen duelako. Hezitzaileak aktiboki entzun behar dio haurrari, interesa benetan zerk eragiten dion jakin behar du. Haurraren ekintzei behatzea, haurraren galderez jabetzea, ezinbestekoa izango du ikasketa egoerak sustatzeko gai izan dadin, egunerokotasuneko egoeretan jazotakoak haurraren pentsamenduarekin lotu ahal izateko.
‎Azken finean, hauxe jakin behar dugu: zer teoria dagoen egiten ditugun edo garatzen laguntzen ditugun jardueren oinarrian.
‎Gauzak zergatik eta zertarako egiten dituen jakin behar du. Egokitzeko gaitasuna eta jokabide malgua izan behar ditu, sortzen diren premiei erantzuteko.
‎Garrantzitsua da atal honetan azaltzea, zeren dokumentu horretan zehazten baitira eskola istripuren bat dagoenean jarduteko protokoloa edo ikastetxetik irteeraren bat egiteko bete behar diren urratsak. Gurasoen baimenei eta hezitzaile bakoitzak bere kargu izan dezakeen gehienezko ikasle kopuruari buruzko araudia jakin beharra dago.
‎Erreaktibo argiak idatzi behar dira. Alegia, galdekatuak zehatz mehatz jakin behar du zer galdetzen zaion.
‎Behaketa metodo zientifikoa da, planifikazioa eta jarduera sistematikoak eskatzen dituena. Ebaluatzeko, hezitzaileak behatzen jakin behar du. Haur guztiak dira ezberdinak, eta hezitzailearen egiteko profesionala da haurrei izaten laguntzea eta arlo afektiboan, sozialean eta kognitiboan hezten laguntzea.
‎Hezitzailearen prestakuntza ere kontuan hartu behar da, zeren, seguruenik, integrazio mota jakin batzuez arduratzeko ez baitu behar adina tresna izango. Beraz, aniztasunaz arduratu ahal izateko, jakin behar da zailtasun bereziak dituzten haurrak har daitezkeen ala ez.
‎Jarduerak egiteko aukera asko badaude ere, ez ditugu gehiegi egin behar. Hezitzaile onak jarduerak konbinatzen jakin behar du, haurrak, aldi berean, aktibo eta lasai mantentzeko. Haurrek atsedena hartu dutenean, kontzentrazioa eskatzen duten jarduerak egin behar dira (hizkuntza lanak, berariazko jolasa) eta, nekatuta daudenean, lasaitzeko jarduerak edo jolas jarduerak erabili behar dira (liburutegia edo beste txoko batzuk, kantak, jolas librea).
‎Piklerren metodologia aplikatzeko, institutuan lan egiten duten guztiek jakin behar dute zer den esku artean daukatena eta zein den proiektuaren funtsa. Hori dela eta, bertako hezitzaileak ez dira umearekin egotera pasatzen formazioa amaitu arte.
‎lekukoa: gertakariaren aurrean zer egin behar duen jakin behar du, eta, batez ere, argi izan du zer ez duen egin behar.
‎Arlo motorra: horren arabera jakin behar dugu pertsonak zer gaitasun duen jarduera fisikoak aurrera eramateko. Arlo kognitiboa:
‎Arnasketa neurtzeko prozedura. Gaixoak ez du jakin behar arnasketa aztertzen ari gatzaizkionik.
‎Horregatik, Jonen eta Adelaidaren trebetasunak ez du hitzezko argudioetan soilik geratu behar(? erraza da, ez da ezer, gai izango zara?); baizik eta, hura urratsez urrats kolostomiaren zainketan murgilarazten jakin behar dute, bere buruaren zainketarekin lotutako zereginak arian arian egin ditzan, ikaskuntza jarraibide argi, labur, sekuentziatu eta zenbakituen bidez, Hiazintori gai sentiarazteko. –
‎Paziente mota bakoitzak bilatzen duena eta espero duena, hau da, zein itxaropen dituen jakin behar dugu. Era berean, osasun langileek horien aurrean zein erreakzio desegoki izan ditzaketen jakin behar dugu, horiek saihesteko.
‎Paziente mota bakoitzak bilatzen duena eta espero duena, hau da, zein itxaropen dituen jakin behar dugu. Era berean, osasun langileek horien aurrean zein erreakzio desegoki izan ditzaketen jakin behar dugu, horiek saihesteko.
‎Adibide bat jartzearren, bere tratamen­duan behar bezala laguntzen ez duen, farmakoak adierazi zaion moduan hartzen ez dituen, dosi handiagoak (adierazitakoa baino kantitate handiagoa edo egun gehiagoz, etab.) edo txikiagoak hartzen dituen, hartualdietan jarraitutasunik ez duen, dagoe­neko iraungitako sendagaiak har­tzen dituen edota adierazitakoaz bestelako kopuruan edo eran hartzen dituen pertsona okerrago sendatuko da eta gaixotasuna luzatu edo larriagotu ere egingo zaio. Nahi den laguntza hori lortzeko neurrietako bat da mediku bezero harreman egokia ezartzea, komu­nikazio eraginkorraren bidez. Ez laguntzearen arrazoia zein den jakin behar dugu, egoera horri konponbide bat ematen saiatzeko. Litekeen arrazoietako bat pazien­teen nortasun edo jarrera mota­rekin dago lotuta.
‎Hala, biak pertsona gisa haztea eta familia topaketa eta segurtasun gune gisa haztea ahalbidetuko da. Seme nerabearekiko komunikazioan, Josebak jakin beharra dauka mota honetako adierazpenak erabiltzeak ateak zabaltzen dituela: –sentitzen duzuna esateko eskubidea duzu?,, zeure ideiak eta pentsamenduak dituen pertsona gisa errespetatzen zaitut?,, zugandik zerbait ikas dezaket?,, egiaz, zure ikuspegia entzun nahi dut?,, zure ideiak entzutea garrantzitsua da niretzat?,, gertatzen zaizkizun gauzetan interesa dut?.
‎Horretarako, beharrezkoa da hura zuzenean behatzea eta kuantifikatzea. Gainera, jakin behar da subjektuak jokabide hori izan aurretik zer gertatu zen, xede jokabidearen testuinguru aldagaiak zein izan ziren eta, azkenik, jokabide horrek zein ondorio izan zituen. Hori guztia aztertu ondoren, jokabidea aldatzeko honako teknika hauek erabiltzen dira:
‎Ospitaleratzeko garaian, langile kualifikatuen zaintzak jasotzeko eskubidea. Horiek adin talde bakoitzaren premiak zein diren behar bezala jakin behar dute (bai esparru fisikoan, bai afektiboan).
‎Asma bronkiala maneiatzean garrantzitsuak diren jokabideei dagokienez, beharrezkoa da honako alderdi hauek ebaluatzea: asman eragina duten kognizioak eta emozioak; gaixotasunak zein ondorio dituen jarduera sozialetan, kiroletakoetan, oporretan, aisian eta loan; eguneroko bizitzako zein jarduera egitea galarazten dion; gurasoekiko eta anai arrebekiko harremanetan zer nolako eragina duen; familia dinamika nola hausten duen; zein motatako konpentsazioak dituen; etab. Asma krisiko egoerei dagokienez, jakin beharra daukagu aurrekariak, eragileak eta zeinu prodromikoak zein diren. Asmaren autokontrolerako esku hartze programak osagai hauek izan behar ditu:
‎Hartzaile gisa: osasun profesionalok gaixo terminalaren familiakoen baitan sortzen diren beldur anitzak antzematen jakin behar dugu, eta behar duten laguntza praktikoa eta emozionala emateko gai izan behar dugu.
‎– Komunikazio egiazkoa, argia eta lasaigarria; pazienteak zer gertatzen ari zaion jakin behar duelako, errealitateari jakinaren gainean aurre egiteko, eztabaida terapeutikoetan parte hartzeko eta bere bizitzaren kontrolari eusteko. Hala ere, gaixoak, jakin nahi ez izateko?
‎– Sentimenduak eta emozioak adierazteko aukera; pazienteak jakin behar duelako berari entzuteko irekita eta prest gaudela. Sentimenduak jakinarazteak tentsio askatzen laguntzen dio, eta guri aukera ematen digu behar ez den sufrimendua eragin diezaioketen pentsamendu distortsionatuak antzemateko.
‎Aurrerapen horiekin batera, horiek ondo erabiltzeko betebeharra sortzen da. Gizakiak bere boterearen mugak zein diren jakin behar du: ez da egin daitekeen guztia egin behar.
‎Errealizazio profesionalagatik: elementu erabakitzaile horiekin zer egin, nola egin eta zergatik egin jakin behar dugu.
‎Esandakotik ondorioztatzen da erizaintzako laguntzaileak, bere eginkizunak behar bezala gauzatzeko, jakin, egiten jakin, egoten jakin eta izaten jakin behar duela bere egiteko profesionala betetzen duen gizarte eta osasun testuinguruan. Gizarte eta osasun arretan, lanbide konpetentziaren ezaugarri nagusia laguntza harremana da.
‎Hori bai, askoz zailagoa da ezaugarri horietako firewall bat muntatzea, oso argi izan behar dugulako nola funtzionatzen duen erabiltzen dugun sistemak, eta momenturo jakin behar dugu zein den zehatz mehatz gehitu behar dugun araua. Izan ere, desesperatuta gaudenean oso tentazio handia da arau permisiboegiak gehitzea.
‎Bisiten iraupena. Bisitak zenbat iraungo duen jakin behar da, denbora horretara doitu behar baitira interpretazio jardueren helburuak.
‎Interpretea Interpreteak abilezia asko izan behar ditu: oso ondo ezagutu behar du baliabidea, eta publikoaren profila aztertu, profil horretara egokitzeko bai jarduera bai, beraz, interpretazio bitartekoak; era berean, mezua hartzaileei nola helarazi ere jakin behar du.
‎Baliabideak ezagutzea. Baliabideak zein diren, zenbat diren eta non dauden jakin behar da.
‎Sarbideak aztertzea eta egokitzea. Ingurua zer egoeratan dagoen jakin behar da; dena delako baliabidera iristeko biderik baden, bide horiek egokiak diren edo, aitzitik, egokitzeko premian dauden?
‎Baliabide bakoitzaren egoera fisikoa balioetsi behar da, nolako berezitasuna eta erakargarritasuna duen kontuan hartuta. Era berean, gaur egun erabilerarik ba ote duen jakin behar da, eta, hala izanez gero, nola erabiltzen den eta haren jabea nor den.
2013
‎Motor elektrikoen funtzionamendua eta abiaraztea, eskuarki, automatismo elektrikoen sistemek kudeatzen dituzte. Horregatik jakin behar duzu, aldez aurretik, zer motor mota erabiltzen diren industrian eta nola konektatzen diren. Hurrengo urratsa, hurrengo unitateetan ikasiko duzuna?
‎Kontaktore batean konexioak nola egiten diren ulertzeko, lehenik jakin behar duzu zer atal dituen eta nola funtzionatzen duten kontaktorearen barnean.
‎Koadroaren hondoa eta atea mekanizatzeko, gero aparatuak eta kableatuaren osagarriak finkatzeko, zehatz mehatz jakin behar da nola erabiltzen diren erremintak eta zer segurtasun arau dauden erremintak behar bezala erabiltzeko.
‎2 KontaktoreaKontaktorea gailu elektromagnetiko bat da, urrutitik kontrola daitekeena potentzia zirkuituak ixteko edo irekitzeko. ...n aplikazio nagusietako bat era guztietako motor elektrikoen elikatze zirkuituak kontrolatzea da, baina beste hargailu mota batzuk kontrolatzeko ere erabiltzen da, hala nola erresistentzia sistemak, luminaria lerroak, etab.Merkatuan, badira forma eta tamaina askotako kontaktoreak, eta era batekoak edo bestekoak erabiltzen dira kontrolatu beharreko zirkuituaren eta haren kokalekuaren arabera, baina jakin behar duzu kontaktore mota guztiak konektatzeko modua ia bera dela.
‎Bestalde, ez da nahikoa ariketen teknika ezagutzea; ezagutza horiek ondo transmititzen ere jakin behar da. Izan ere, irakasleak erabiltzen dituen pedagogia eta metodologia funtsezkoak dira ikasketa prozesurako.
‎Irakasle onak une oro ikasleak animatzen jakin behar du, jarrera positiboak ikasketa prozesua indartzen baitu. Pilates metodoa teknika konplexua da.
‎–Kontzeptuak: gure langileek jakin behar dituztenak.. Prozedurak: gure langileek egiten jakin behar dituztenak.. Jarrerak:
‎gure langileek jakin behar dituztenak.. Prozedurak: gure langileek egiten jakin behar dituztenak.. Jarrerak: gure langileek zer balio eta jarrera orokor izatea nahi dugun.3 Trebakuntza antolatzea:
‎Trebakuntza: langileek jakin behar dute beren nagusiarengandik zerbait ikas dezaketela, eta nagusiak bere taldea hautatzen jakin behar du.
‎Trebakuntza: langileek jakin behar dute beren nagusiarengandik zerbait ikas dezaketela, eta nagusiak bere taldea hautatzen jakin behar du.
‎Halako zentroetan lan egiten duten profesionalek ondo ezagutu behar dituzte sendabelarrak, eta nutrizioaz, kosmetologiaz eta giza anatomiaz eta fisiologiaz ere jakin behar dute.
‎«Eskariaren portaera zein izango den aurreikusi behar da, eta, batzuetan, ez da erraza izaten», jarraitu zuen. Onartu zuen aurreikuspenak ez direla beti betetzen, eta, hori dela eta, adi egon eta bizkortasunez erantzuten jakin behar dela. Gogoratu zuenez, azken helburua da eragiketetatik ahalik eta irabazi handienak lortzea, eta hori ez dago, ezinbestean, diru sarrera maximoekin lotuta.
‎Hemendik aurrera,' turismo eskari' terminoa erabiltzen denean, zer testuingurutaz ari garen jakin behar dugu: bidaiari kopuruaz, bidaiari horiek kontsumitutako bolumenaz edo turismo azpisektore baterako, hala nola ostatu enpresetarako?
‎Bidaiari mota desberdinak identifikatzen jakitea interesatzen zaie enpresei eta helmugei. Talde bakoitzetik, erosketaren ezaugarri eta portaera ohikoenak zein diren jakin behar da. Izan ere, zenbat eta informazio gehiago izan eskari erreal eta potentzialari buruz, orduan eta egokiagoak izango dira helmugaren edo enpresaren jarduerak, eta arrisku txikiagoa izango dute erabaki horiek.
2014
‎CO2 ren isuri baliokideak zenbatekoak diren kalkulatzeko, zera jakin behar da: zer energia iturri mota erabiliz sortzen den etxebizitza horretako energia eskaria asetzeko behar den energia.
‎Horrez gain, komeni da uraren tratamendua helburu duen erabilera eremura mugatzea (esaterako, ur beroaren instalaziora). Esanak esan, txorrotako ura tratatzeko gailurik edo sistemarik behar den edo ez erabakitzeko, lehenik eta behin, uraren kalitatea zer nolakoa den jakin behar da, eta horreta rako, ahal den informazio guztia eskuratu behar da, enpresa hornitzailearen eskutik.
‎Bestalde, udal askok ekoordenantzak dauzkate onartuta, eta haien bidez, udalerri horietan ezinbestekoa da erabilera publikoko eraikin nahiz instalazio berrietan edo zaharberritze lanetan ixte automatikoko txorrota tenporizadoredunak edo elektronikoak jartzea. Profesionalek, beraz, nahitaez jakin behar dituzte autonomia erkidego bakoitzeko araudiak edo tokian tokiko udal ordenantzak.
‎Karga galera handienak kontagailuak, iragazkiak eta haien giltzek eragiten dituzte, eta horien balioak lortzeko, fabrikatzaileen eskuliburuetara jo dezakegu, edo ur banaketaren emakida duen konpainiarenera, edo abakoetara. Enpresa horren bitartez jakin behar dugu, halaber, zer presio duen sareak hargune nagusian. Kontagailuei dagokienez, karga galerak inoiz ez ditu gainditu behar balio hauek (tartean direla bai iragazkia bai kontagailuaren barruan doan hodi zatia, halakorik baldin badute):
‎Horretarako, marruskadura koefizientea (l) jakin behar dugu, bai Colebrook White formu
jakin behar dugu, bai Colebrook White formularen bidez (ikus 1.3.13 formula), bai Swamee & Jain formularen bidez (ikus 1.3.15 formula), eta horretarako, oraingoan ere balio hauek hartuko ditugu: uraren dentsitatea, 1.000 kg/ m3 koa; eta biskositate zinematikoa, 1? 10 m2/ s koa.
‎Edozein prozedura erabilita ere, ezinbestean jakin behar da hodi barruko fluxua zer mota takoa den, Colebrook White adierazpen logaritmikoa ez beste formula guztiak erregimen hidrauliko jakin baterako soilik baitira baliozkoak (ikus 1.3.14 eta 1.3.15 adierazpenak). Horregatik, egiaztatu egin behar da problemaren baldintzei dagokien Reynolds zenbakia formula baliozkoa den bitartearen barruan dagoela.
‎3 Reynolds zenbakia kalkulatzea da hurrengo urratsa. Aurrez finkatuta dauzkagunez hodite riaren barne diametroa eta uraren abiadura, zera jakin behar dugu orain, Reynolds zenbakia lortzeko: uraren biskositate zinematikoa, erabakitako tenperaturan (errazte aldera, balio hau erabiliko dugu:
‎Zer azalera erein edo landatu nahi dugun jakin behar dugu beti; baita hazitik uztara arteko prozesua nola egingo dugun ere.
‎Makina hauek behar bezala erabiltzeko, jakin behar da ongarria lursailaren azaleran nola banatu behar den, eta horretarako gomendagarria da behar diren saiakuntzak egitea.
‎Fase honetan jakin behar da lurzoruaren erreserba norainokoa izango den laboreen beharrak kontuan hartuta, laboreok, premia handia dutenean, mantenugaien etengabeko ekarpena izan dezaten.Lekadunak haztea oso interesgarria da lurzorua nitrogenoz aberasteko, nitrogenoa baita landareak hazteko elementurik inportanteenetako bat.
‎Birmoldatze alditik abiatuz txandakatzeak egitea beharrezkoa da lursaila eraldatu eta produkzio ekologikora pasatzeko.Txandakatze bat ondo diseinatzeak berekin dakar ondo ondo jakin beharra inguruneko ezaugarri geografiko eta klimatikoak zer nolakoak diren, lurzoruaren konposizioa eta egiturak nolakoak diren, zer labore erabil daitezkeen eta baita laboreon segida kronologikoa zein izan daitekeen ere.Gainera, helburua lursail edo lurzatian hobekuntza hauek egitea da:
‎Gereziondoei dagokienez, polen oneko barietateak zein diren ondo jakin behar da.Txarrak bateragarriak edo antzuak izan daitezke.Barietate triploideek ernalkortasun txikiko polena dute: txarra, haien obuluak bezain.
‎Polinizatzaileen presentzia: polen baten kalitatea, edo, gauza bera dena, obulu bat ernaltzeko duen gaitasuna, barietateak baldintzatzen du funtsean.Ernaltzeko gai den polena ez dute barietate guztiek produzitzen.Polen ona eta polen txarra produzitzen duten barietateak zein diren jakin behar da; baita bateraezinak edo elkarren artean antzuak izan daitezkeenak ere.Loreari egindako tratamenduek nahiz ureztapenek ernetze tasa txikiarazi dezakete eta horrek ondorio guztiz kaltegarri hau ekar dezake: erleak uxatzea.
‎Gure mugak non dauden jakin behar dugu.Aholkua eskatu.
2015
‎Esperientzia bat hasi aurretik, zehatz mehatz jakin behar dugu zer, eta nola, egin behar dugun. Horretarako, behar den informazioa bildu behar dugu aurrez.
‎Prozesu kimikoetan, aldagai ugari izaten dira, eta analizatu, interpretatu eta manipulatu behar izaten dira zer faktorek parte hartzen duten ulertzeko, zer lehengai (erreaktibo) erabiltzen diren jakiteko (zer kantitatetan eta zer kondiziotan), zer produktu sortzen diren ikusteko, zer hondakin ekoizten diren jakiteko, prozesuan zenbat energia behar den kalkulatzeko, eta abar. Kimika industrialeko goi mailako teknikari batek aldagai horiek guztiak identifikatzen ikasi behar du, eta, materia eta energia balantzeen bidez, haiekin eragiketak egiten jakin behar du; hala, ekoizpen prozesua modu optimoan burutzeko, hondakinak murrizteko, eraginkortasuna handi­tzeko, energia hobeto erabiltzeko, ekipoak diseinatu edo hautatzeko eta kalkulu konple­xuagoak, eragiketa unitarioen ingurukoak, egin ahal izateko.
‎Zerbitzuen jarraipena erantzun operadoreak egiten du; hark une oro jakin behar du zein den bidalitako baliabideen egoera, eta, horretarako:
2016
‎XXI. mendeko gizartekideak honako ezaugarri hauek izan behar ditu: emozioak kudeatzen jakin behar du, horrela garapen pertsonal eta sozial handiagoa lortuko baitu; autoestimua, autoezagutza eta autonomia pertsonala lortu behar ditu; besteekin era egokian erlazionatzeko estrategiak garatu behar ditu; besteek dituzten premiekiko sentikortasuna garatu behar du, eta, azkenik, trebea izan behar du gatazkak kudeatzeko estrategiak erabiltzen.
‎Haur bakoitzak dituen ezaugarriak kontuan izanda, taldearen zein haur bakoitzaren premiak asetzen eta egoeraren arabera moldatzen jakin behar du.
‎besteengan hautemateko gai izateak adierazten du euren lekuan jartzeko gaitasuna dugula, eta, horri esker, beste gizakiak uler ditzakegu. Elkarrekin zerbait egiteko, gure ingurukoen asmoak zein diren hauteman behar dugu, eta, halaber, besteen ekintzak interpretatzen jakin behar dugu; hau da, besteekin ezer egin baino arinago, hori egitean gerta daitekeena aurreikusteko gaitasuna izan behar dugu.
‎Hezitzaileak jakin behar du hasierako kontaktu horiek garrantzi handikoak direla, eta bereziki zaindu behar ditu kontaktu horietan sortzen diren emozioak; izan ere, horiek eragina izango dute egokitze prozesuaren kalitatean eta prozesuaren iraupenean.
‎Emozioak nagusi direnez, egunerokotasuneko kontu guztiak biziki bizitzen dituzte haurtxoek; baita kontu txikiak ere. Haur hezitzaile batek honako hauek jakin behar ditu:
‎Zenbait alderditan eskolaren eta familiaren eginkizunak antzekoak diren arren, hezitzaileak argi izan behar du profesionala dela eta, beraz, haurrari zaintza fisiko, psikiko eta afektibo egokia eman behar diola (familiak ematen duenaz gain). Baina argi izan behar du, halaber, garaia heltzen denean haurrarengandik modu egokian aldentzen jakin behar duela.
‎Pentazitateak ere emozioak hartzen ditu giza jokabidearen abiapuntutzat; emozioak kudeatzen eta bideratzen jakitea, hortaz, bizitzan arrakasta izatearen oinarri oinarrian dago. Hori dela eta, lortu nahi ditugun helburuak lortzeko emozioak kudeatzen jakin behar dugunez, haurtzaroan lantzen hasi beharreko kontu bati buruz ari gara.
‎Ingurumen hezitzaile lanetan dabilen pertsonak nolakoa izan behar duen, zer jakin behar duen eta zer egiten jakin behar duen erabakitzeko, dekalogo honek balio dezake:
‎Ingurumen hezitzaile lanetan dabilen pertsonak nolakoa izan behar duen, zer jakin behar duen eta zer egiten jakin behar duen erabakitzeko, dekalogo honek balio dezake:
‎Halakoetan, hargailua ez da gai datuak iristen zaizkion abiaduran prozesatzeko. Igorgailuak egoera horren berri jakin behar du, hargailuari informazioa bidaltzeari utz diezaion. Horri fluxua kontrolatzea deritzo.
‎Programa STEP 7 n sartu aurretik, jakin behar dugu zer bitek identifikatzen duen AS i morroietan konektatutako gailu bakoitza. Gure kasuan, hauek dira:
‎Horrek esan nahi du hardwarea konfiguratu aurretik ET aren izena jakin behar dudala.
‎Bus partekatu bat denez, mezu bat bidali aurretik, nodo bakoitzak jakin behar du busa libre dagoen.
‎Merkaturatzen diren produktuen errentagarritasuna jakin nahi bada, marjina garbi komertziala kalkulatu da. Horretarako, jakin behar da zenbatekoak diren merkaturatze kostuak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia