2001
|
|
Testua prozesatu eta aztertzen duen irakurle aktiboaz ari gara, munduaz etaerrealitateaz ezagutza
|
jakin
batzuk dituen irakurleari buruz. Testua irakurtzean, direlako ezagutza horiek aktibatu eta testuari aplikatu dizkio.
|
2007
|
|
Eragin hori aztertzeko, zenbait autorek eraginasmodunak eta asmorik gabekoak bereizten dituzte (Kunkel, 2001). Eraginasmodunei dagokienez, autoreek diote iragarkiek helburu
|
jakin
batzuk dituztela, eta gehienetan lortzen dituztela; besteak beste, kontsumitzaileek produktuagogoratzea, eskuratu nahi izatea eta erostea (Kunkel, 2001).
|
2012
|
|
Artikulu horretan esaten denez, edozein egoeratan hartzen da desleialtzat legediak kontsumitzaileei ematen dizkien eskubideak enpresariaren edo profesionalaren eskaintzaren ezaugarri bereizgarri bat izango balitz bezala aurkeztea. Hori irakurrita, badirudi eduki
|
jakin
batzuk dituzten eskubide jakin batzuei buruz ari dela. Esate baterako, eskubide multzo horretan sar genitzake uko egiteko eskubidea eta salmenta osteko zerbitzua jasotzeko eskubidea.
|
2014
|
|
Esperimentuek aldagaien artean kausa efektu arteko erlazioak ezartzea ahalbidetzen badute ere, metodo esperimentalak muga
|
jakin
batzuk ditu; esaterako, balio ekologikorik eza, egoera esperimentala guztiz artifiziala delako eta ez duelako errespetatzen jokabidearen testuinguru naturala. Ildo horretatik, ez dirudi era horretako esperimentuetatik ateratako ondorioak mundu errealean aplikatzeko modukoak direnik.
|
2015
|
|
Baditugu gure inguruan ekonomia eta iraunkortasunaren arloari buruzko hausnarketa eta lan akademiko interesgarriak, baina orokorrean lan horiek hizkuntza boteretsuak babesten dituzten instituzio akademiko eta intelektualen eskuetan jarraitzen dute gehienbat. Hori ez da anekdota bat, gaurko ideia intelektualek hizkuntzarekiko eta, beraz, semantika
|
jakin
batzuekiko duten mendekotasuna adierazten duen zerbait baizik. Jakin badakigu, semantika mundua ikusteko lanabesa dela eta ekonomian, beste giza zientzia guztietan bezala, semantikak izugarrizko garrantzia du, geroxeago azalduko dudan moduan.
|
|
Zenbaitetan, baina, irakasle edo instituzio batek irakaskuntzarako behar
|
jakin
batzuk ditu, eta, behar horiei erantzuteko, sorkuntza didaktiko propioak egiten ditu. Sorkuntza didaktiko horiek uste dena baino gehiagotan gertatzen dira.
|
|
Antolakunde eta talde sorta horrek ezaugarri
|
jakin
batzuk dituen testuinguru bat ikusiko du, zeinak egoera modu erradikal batean eraldatzeko apustua indartzera bultzatuko dituen. Buruzagi arabiar gehienen inpunitateak, palestinarren etengabeko sufrimenduak eta mundu mailako aldaketek erresistentzia islamiko internazional moduko bat martxan jartzea eragingo dute, segurtasun mailan eraldaketa transnazionalak garatzen diren aldi berean.
|
|
Hipermedia narratiboek ez ezik, beste narrazio moldeek ere zatikatzea ahalbidetzen dute; oro har, testu zatien joskera ohikoa da narraziogintzan. Baina, zatikatze horren antolaketa ez da modu berean gauzatzen narrazio guztietan, molde bakoitzak testu zatiak edo piezak josteko baliabide eta aukera
|
jakin
batzuk dituelako. Hipermedia narratiboen kasuan, esaterako, erdi antolaturiko arkitekturaz jardun ohi da:
|
2019
|
|
leloa, irudia etakantua. Abestiek ezaugarri
|
jakin
batzuk dituzte: bi urtez behineko maiztasunarekin egiten denkantua da, musikaria eta letragilea ezberdinak dira ediziotik ediziora eta abestia enkargu bidezegiten da.
|