Emaitzak: 3
2002 | ||
Kontuz ibili beharra dago artegatasunak bazterkeria ekar ez dezan, ez ezagutzak errezelua sor ez dezan, inkonprentsioak esklusioa sor ez dezan. Norbaitek bere kultura begi kritikoz | ikusteko gaitasuna garatzen ez badu, nekez ulertuko ditu besteenak. | |
Mundua ikustean eta ezagutzean, kognizioaren prozesu etengabean, objektu erreala subjektuarengana heltzen da, honek garatu dituen errepresentamenei esker. Mundua era abstraktuan | ikusteko gaitasunik garatu ez duen gizakiak ez du pentsatzen. Zeinua da subjektuaren eta objektuaren arteko lotura imajinarioa. | |
2021 | ||
" Heziketa literarioa, irakurketa deskubritzea, literatura bizitza dela ikastea, irakurketaren bidez esperientziak eskuratzea, literatura sorkuntzaren bidez mundua deskubritzea, ezagutzea eta interpretatzea eta balio etikoak dituzten pertsonak prestatzea. Horiek izan lirateke literatura irakaskuntzaren helburu nagusiak, mundua jarrera pasiboen, axolagabeen edo gehiengoen iritzien aurrean begi kritikoekin | ikusteko gaitasuna garatzen lagunduko baitu". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 3 (0,02) |
Lehen forma
ikusteko | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ikusi gaitasun | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi gaitasun garatu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |