Emaitzak: 8
2000 | ||
Bestalde, esan beharrik ez dago, kontzientzia nazionala ez da gizakiak berez duen zerbait, heziketaren bidez beregan pizten den zerbait baizik. Gauzak horrela, kultura eta hizkuntza atal honen ardatz nagusi ditugularik, | ikus dezagun zein den nazionalismoaren unibertsoan duten lekua. | |
Adibidez, curriculum nazionalaren barruan duen leku nagusia kontuan harturik, | ikus dezagun zein izan daitekeen historiak bete beharreko zeregin ideologikoa38 Breully k esaten duen moduan,, la historia proporciona identidad? 39 Zentzu honetan, historia sinbolikoaz hitz egin genuke, garrantzitsuena, erreala izan denentz alde batera utzirik, momentuko bere eraginkortasuna baita helburu modura bilatzen dena, iragana eta oraina lotuz,, nazioaren, partaideek, nazioaren historian? | |
2002 | ||
Gainera, ikerketarako metodologiak ez dira beti bat etorri. Hori dela eta, argitasunaren izenean, | ikus dezagun zein diren kulturen arteko komunikazioa ulertzeko erabil daitezkeen irizpide desberdinak. Laurogeiko hamarkadako urteetatik aitzina, metodologia disziplinanitzetik abiatuta, kulturen eta komunikazioen arteko harremana hainbat modu desberdinez ulertu da. | |
Dena den, hasi aurretik | ikus dezagun zein den gure helburua: hizkuntza baterako analizatzaile morfologiko bat eraikitzea. | |
2007 | ||
Erabil ditzagun eskema biok, ipin ditzagun erlatibook kokaleku biotan eta | ikus dezagun zein lekutan dauden ondoen. Erabil dezagun lehenengo eskema, eta aplikatu goiko hiru perpausei: | |
2009 | ||
Horrelako goiburuko batean | ikus dezakegu zein diren igorlearen eta hartzailearen posta helbideei dagozkien DNSko MX erregistroak. | |
2014 | ||
Ideia berberari eutsiz Eloisak Pedro Abelardori bidalitako gutun batean ereadierazi zuen emakumeak gizonezkoak baino gutxiago mozkortzen zirela, hainzuzen ere hilekoaren bidez sarraigo purgatzen zirelako. Horrenbestez, era batera edobestera formulaturik, | ikus dezakegu zein eratan eragiten ziren egitate biologiko edonaturalei buruzko interpretazioak eta generoaren eraikuntza. Hilekoa feminitateagaixoberatasunarekin eta arriskuarekin asoziatua eraikitzeko aitzakia izan zen, edohain ezkorrak ez ziren beste era bateko ezaugarriekin, eta aldi berean, hilekoarengaineko sinesmen erlijiosoek fenomeno korporal horri ematen zitzaizkion azalpenzientifikoak baldintzatzen zituzten. | |
2017 | ||
Lapurtera hibridoa edo mistoa izenarekin, euskal dialektologoek argi utzi zuten Arrangoitzekoeuskara lapurteran kokatzen bazuten ere, ekialdeko hainbat ezaugarri ere haraino hedatu zirela.Lapurdi eremuko bertze hizkerekin konparatzean, | ikus ditzagun zein diren alde batetikmendebaldearekin eta bertzetik ekialdearekin partekatzen dituen ezaugarriak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 8 (0,05) |
Lehen forma
ikus | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi ezan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ezan zein | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |