Emaitzak: 9
2007 | ||
Betiere, denbora ez da alferrik igarotzen, eta horrela | ikus dezakegu lehen erabat zilegi eta txalotuak ziren ohiturek gaur egungo munduan ez dutela lekurik; horrela, bada, ahari topekek galdu dute behinola izan zuten gunea. Gaur egun, horrelako kirolek, ikusmira barik, deitora sorrarazten dute. | |
2010 | ||
Bertatik hainbat ondorio esanguratsu eta larri atera daitezke gainbegiratu azkar batean. Maila kaxkarrenari begiratzen badiogu, | ikus dezakegu lehen hezkuntzan %27, 1ak ez duela hasierako maila gainditzen, eta bigarren hezkuntzan% 33,5ak; ereduan bertan, DBHn %22, 5ak hasierako maila dauka, A ereduan berriz, hamarretik zortzi ikaslek ez du euskararen nahikoa ezagutzarik. Hizkuntzaren maila aurreratuari begiratzen badiogu, ikus dezakegu LHn% 29,2k ematen duela maila hori, eta DBHn soilik %24, 1.Isabel Celaa anderearen ustez, emaitza hauek 2009koekiko hobekuntza adierazten dute, baina agerraldian adierazi zuenez, eskolak ezin du izan euskararen ezagutza bermatzeko tresna bakarra, eta beste hainbat faktorek ere eragiten dute. | |
Gaztearen XIX. Maketa Lehiaketako epaimahaiak hautatutako finalistek zuzenean defendatu dituzte euren kantuak Bilborock aretoan. Atzo izan zen egun handia; taula gainean joko zituzten euren abestiak eta gu bertan izan ginen, epaimahaiak eta Entzuleen Sarirako botoa emango duzuen guztiok | ikus dezazuen lehen galbahea igaro duten taldeak zuzenean nola moldatzen diren. | |
2013 | ||
d) Zer aldaketa | ikus dezakegu lehen aztertu duzun Paleolitoko irudietatik Neolito garaikoetara? | |
2014 | ||
Horiek esanda, ariketari hel diezaiogun atzekoz aurrera. Alegia, | ikus dezagun lehenik hizkuntza galera prozesuaren ohiko irudia. | |
Hemen | ikus dezakegun lehen elementua zera da, ni poetikoaren pasibotasunaargi geratzen dela barne pentsamendu batzuek istorioaren hariari jarraitzendiotelarik. Jarraitu aurretik, hemen berriro hartu behar da azalen kasuan Meaberekinikusten genuen pertsonalaren eta politikoaren arteko harremana. | |
2015 | ||
Herrialdeka sailkatzen baditugu erantzunak, | ikus dezakegu lehen aukera adierazi duten ikasle ia denak europarrak (eta japoniarrak) direla. Beraz, Hego eta Ipar Amerikan Euskara eta Euskal kultura ikasten duten ikasleek oro har beste ikasketa batzuk burutzen dituzte. | |
2018 | ||
Eta horregatik hasten da erakusketaren ibilbidea egurrezko kaxetan gordeta dauden dimentsio handiko zortzi oihalekin. Erakusketa gunearen ateetatik kanpo daude kokaturik zortzi kaxa horiek; haiek dira ibilbidean | ikus ditzakegun lehen artelanak, eta haiek dira lan berriei pausoa ematen dietenak. | |
"... | ikus dezazun lehen lerroa nola den etsaiaren aintzinean, nundik nahi duzui hunkituak izan diten, etxean bezen trankil daude..." |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 9 (0,06) |
Lehen forma
ikus | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi ezan | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ezan lehen | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |