2000
|
|
Hamabost puntu zehazten dira, non aipatutakoezaparte, ezarriko diren beste mota honetako betekizunak ere zehazten diren: ...stean bitan etaentzute handiko ordutegietan, jatorriz frantsesez egindako edo, gutxienez, Europako Batasunarenjatorriko emisioena; frantsesez egindako filmen eskubide erosketan gastatu beharreko sarrerenportzentajea; programa kultural eta hezkuntzakoen emisio kopuruak; ekoizleak emisoreengandikindependente mantentzeko xedapenak; publizitateari gehienez eman dakiokeen denbora; parte hartzeosagarria
|
ikus
entzunezko lanen produziorako sostenguan; deskonexio erregionalak egiteko aukera, gehienez jota ere 3 orduz eta publizitaterik gabe.
|
|
telebistei bakarrik ezartzen zaizkiemugak, nolanahi ere lurrazalekoenak baino lausoagoak direnak. Zineari dagozkion gutxieneko portzentajeak %60 eta %40koak dira, hurrenez hurren, lan europarrentzat eta jatorriz frantsesez egindakoentzat; Europako
|
ikus
entzunezko lanentzako kuota orokorra, berriz, %50ekoa da. Zerbitzu bakoitzari ezarriko zaizkion betebeharrak aldagarriak dira, aipatutako mugen barruan, faktore ezberdinen arabera, produkzioari egindako ekarpenarenarabera bereziki.
|
2006
|
|
gaur egungo publizitate jardueran agertu den product placement deritzan hori. Zinema edo telebista lanetan produktu edo zerbitzu komertzialak sartzean datza praktika horren ezaugarri nagusia, nolabaiteko ordainketaren truke edo
|
ikus
entzunezko lan horiek sustatzen laguntzearen truke. Publizitatearekin ez bezala, programazio kuttunena mozten duena, merkataritza komunikazioaren teknika berri horrek telesail edo filmen erdian iragarpena sartzea baimentzen du; hala, iragarlearen integrazioa erabatekoa izango da.
|
2011
|
|
Adinez nagusi diren herritarren kasu honetan, mendeko aldagai horretaz gain, zenbait aldagai ask e ekarri ditugu inkestara, honako hauek: 1) adina, 2) sexua, 3) ikasketa maila, 4) ikus entzunezko arlo berezian jasotako balizko prestakuntzamaila, 5)
|
ikus
entzunezko lanarekin lotutako balizko lanbidearen maila eta, azkenez, 6) herritarra bizi den lurraldea.
|
|
Liburu honekin, besteren
|
ikus
entzunezko lanak hobeto interpretatzen lagundu nahi dugu. Lan honen bidez, euskal herritarraren gaitasun komunikatibo pasiboak deskribatu eta horiek indartu nahi ditugu.
|
2012
|
|
gaur egungo publizitate jardueran agertu den product placement deritzan hori. Zinema edo telebista lanetan produktu edo zerbitzu komertzialak sartzean datza praktika horren ezaugarri nagusia, nolabaiteko ordainketaren truke edo
|
ikus
entzunezko lan horiek sustatzen laguntzearen truke. Publizitatearekin ez bezala, programazio kuttunena mozten duena, merkataritza komunikazioaren teknika berri horrek telesail edo filmen erdian iragarpena sartzea baimentzen du; hala, iragarlearen integrazioa erabatekoa izango da.
|