Emaitzak: 7
2000 | ||
Frantziako ikus entzunezko sistemaren antolamendu oinarriak aipatutako komunikazio askatasunaren gaineko legearen lehen artikuluan bertan zehazten dira.Ikus entzunezko komunikazioa askea dela xedatzen da bertan, bere lehen esaldian.Hurrengo paragrafoan, ordea, askatasun hori interes orokorreko irizpideen araberamugatu beharra dagoela zehazten da, kontuan hartuz honako oinarri hauek hain zuzen: gizakien duintasuna, askatasuna eta jabegoarekiko errespetua; iritzi eta pentsamenduenaniztasuna; ordena publikoa; nazioaren defentsa; zerbitzu publikoko betebeharrak; ikus entzunezko industria nazionala antolatzeko beharra; eta komunikaziorakobaliabide teknikoen izaera mugatua. Eta horretara dator, hain justu ere, legea, | ikus entzunezko jarduera askeari mugak ezarri eta joko arau orokor batzuk finkatzera. Baitaarbitroa zehaztera ere, zeren lehen artikulu honetan bertan CSA delakoa izendatzenbaita, preseski, aipatutako baldintzapenetan komunikazio askatasuna bermatzekofuntzioa izango duen instituzio gisa5. | |
2002 | ||
NAO (2001): ? 18/ 2001 FORU LEGEA, uztailaren 5ekoa, Nafarroako | ikus entzunezkoen jarduera eta Nafarroako Ikus entzunezkoen Kontseilua sortzen duena?, 86. | |
2010 | ||
Pribatuak izan dira horietatik hamabost ikastetxe eta publikoak hamazortzi. Lagina eraikitzeko, kontuan hartu da ikasleen sexua, ikasketa maila eta | ikus entzunezko jardueren inguruko esperientzia. | |
2011 | ||
Ofizioak edo lanbideak | ikus entzunezko jarduerarekin zerikusia duenean, errepikatzen da hein handi batean ikus entzunezko prestakuntza bereziaren aldagaian gertatzen zena. Desberdintasuna oso nabaria da gaiarekin zerikusia duen jarduera | |
Ikasketa maila, ikus entzunezko prestakuntza berezia eta | ikus entzunezko jarduerei lotutako lanbidea dira ikus entzunezko gaitasunaren hobekuntzan eraginik handiena duten hiru aldagaiak. Baina, horietako ezta bakar batean ere ez da ageri ikus entzunezko alfabetizazioan behar bezainbesteko maila. | |
2020 | ||
Ikus entzunezko industriek azken 25 urteetan izan dituzten eraldaketa behagarriak joera hauetan laburbil daitezke: a) gero eta gehiago indartu dira ekoizpen enpresen integrazio horizontaleko prozesuak eskala transnazionalean; b) | ikus entzunezko jarduerak, kulturakoak eta sormenezkoak bateratzeko joera izan da, antolakuntza industrialeko modu gisa; c) ikus entzunezko zerbitzu tradizionalen diru sarreren banaketa aldatu da, eta algoritmo bidez bideratutako publizitate pertsonalizatua eta datuen kudeaketa masiboa agertu dira; d) ikus entzunezko edukiak telekomunikazioetako beste zerbitzu batzuekin batera eskaintzeko aukera finka... OTTak10 Over The Top. | |
2021 | ||
Adibidez, duela hilabete batzuk unibertsitateko lankide bat jarri zen nirekin harremanetan, kezkatuta seme alabak eskolan bazkaltzen geratu eta bideo bat jartzen zietelako bazkaltzeko denbora guztian. Gero, noski, ez zuten mugitzeko aukerarik, | ikus entzunezko jarduera horri lotuta. Agian, ez da ideala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
ikus | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko jarduera | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |