Emaitzak: 5
2015 | ||
«Demagun zure pantailan 1.500/ 2.000 karaktere dituen informazio bat duzula (orrialde bat baino zerbait gutxiago). Zenbat link onar ditzake, kontakizuna egoki ulertzeko oztopo ez izateko?» Hurrengoan gauza bera galdetu zitzaien baina, linken ordez, | ikus entzunezko baliabide kopuru egokiaz. Kasu guztietan, profesionalek neurriko baliabide kopuruaren alde egin dute apustu; izan ere, europarrek zein euskal herritarrek uste dute neurri horretako informazio batek aski dituela bizpahiru esteka eta ikus entzunezko bi baliabide izanda. | |
2020 | ||
Ez dago zuzeneko behaketak berak bezainbeste bizipen, sentsazio sortzen duenik, ezta | ikus entzunezko baliabiderik hoberenak ere. Museo bat historia eta artea —kultura ondarea, beraz— ikasteko baliabide aproposa da. | |
2023 | ||
Ildo honetan, erabiltzen diren terminoak femeninoan erabiltzen direnean, izenak eduki semantiko diskriminatzailea duen (Davila, 2017) edo esanahi bikoitza duten hitz jokoak, mezu bikoitza edo asmo bikoitza erabiltzen den ebaluatu behar da (Orta, 2014). Bazterkeriarik baden analizatzean, berriz, | ikus entzunezko baliabideak erabiltzen diren kasuetan, emakumeen ahotsak erabiltzen diren edo haien izenean hitz egiten den egiaztatzea komeni da, norenak diren erabiltzen diren ahotsak (gizonezkoak, emakumezkoak...) eta horiei ematen zaien tonalitatea eta intonazioa nolakoak diren (Global equality, 2018), askotan emakumeen esanak infantilizatu edo umeenen pare jarri izan baitira (Fernandez et al., 20... | |
Irudien planoak aintzat hartuz gero, zer nolako fokuratzetik dauden aterata aztertu izan da (Blanco Magadan et al., 2009), ea planoak pikatuak edo kontrapikatuak diren, goitik behera edo behetik gora aterata dauden, bai baitirudi goitik ateratakoek pertsona txikitzen dutela eta behetik ateratakoek, berriz, handitu. Soinuari dagokionez, | ikus entzunezko baliabideak erabiltzen diren kasuetan, horren intentsitatea, narratzailea emakumea bada zer nolako ahotsa jarri dioten, ahots sentsuala edo iradokitzailea, edo in/ off eko ahotsa erabiltzen den aztertzea ere bada garrantzitsua (Blanco Magadan et al., 2009; Richards, 2018). | |
Soinuak( | ikus entzunezko baliabideak erabiliz gero) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 5 (0,03) |
Lehen forma
ikus | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko baliabide | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |