Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2001
‎ikasle helduek nola ikasten duten, gidaritza estua behar duten ala ez, ikasgelako informazioa nola komeni den azaltzea, talde eta azpitaldeak nola osatu, ebaluaziorako prozedura egokiak aukeratu, etab. Badira irakasle ugari, behaketa, esperientzia, ebaluazio eta entzute saio sistematikoen bitartez beren ikasleen ikas estiloen diagnostiko egokia egiteko gai direnak. Hala ere, Smith-ek (1988) dio, propio horretarako prestaturiko tresna egoki batek denbora aurrezten eta okerrakbaztertzen lagun lezakeela.
2008
‎Liburu honetan topa dezakezun materialaren aurrekaria 2000 urtean UEUko udako ikastaroetan Sareen administrazioa Linuxen izeneko ikastaroarena da. Ikastaro horretarako prestatutako azalpenak eta ariketak dira liburu honen oinarria, geroago, liburu bihurtzeko bidean, lan hura eguneratzeko, zabaltzeko eta zuzentzeko lan handia egin den arren. Bestalde, liburua prestatu bitartean, EHUko Informatika Fakultatean Sistemen Ingeniaritza Teknikoaren barruan Sistemen eta Sareen Administrazioa izeneko irakasgaia prestatzea egokitu zitzaidan, eta horrek eragina izan du liburua irakasgai horretan ere erabiltzeko bideratzea.
2009
‎Kapitulu honetan, behin eta berriz fitxategiak erabiliko ditugu programen sarrerako datu iturri gisa. Espresuki horretarako prestatuak izan dira esaeraLabur.txt eta xuxen.txt fitxategiak. Lehenbizikoa esaera zaharren bilduma laburra da (57 esaera), eta bigarrena, aldiz, 80.000 hitz biltzen dituen hiztegi fitxategia, bakoitza lerro banatan gordea.
2010
‎Beraz, lan ordena jurisdikzional izeneko planetaren erradiografia egin nahi bada, ondo dabilen edo ez ikusteko, hiru elementu nagusi horiek osatzen dituzten gainerako elementu guztiei begiratu behar zaie. Lan horri hurrengo lerroetan ekingo zaio, baina aurretiaz, eta horretarako prestatzeko, sistema osorik aztertu behar da.
2014
‎Sarritan, errealitate biluzi eta gordinari aurre egitekoazken baliabide gisa, ez dute sinetsi nahi izaten gizonek menderatu egiten dituztelaeta menderakuntza horren jakitun direla erabat (zapalkuntza askoz ikaragarriagoabaita zapalduentzat zapaltzaileentzat baino). Bestalde, gizonek ondo baino hobetodakite emakumeak menderatzen dituztela («Gu gara emakumeen nagusiak», esanzuen Andre Bretonek1), eta menderatze horretarako prestatuak izaten dira. Ez duteetengabe adierazi behar; izan ere, nekez aipatzen da menderakuntza jada norberarenjabetza den zerbaitetaz aritzean.
2015
‎Artikulu honetan osasun txosten elebidunak lortzea posible dela erakusten dugu, horretarako, tresnaprototipo bat garatuaz. Prototipoa lortzeko zaintza klinikorako informazioa kudeatzeko sistema bat sortudugu horretarako prestatuta dagoen software bati esker. Sistema honen oinarrian dauden terminologiazerbitzariak sortu ditugu euskara eta gaztelaniarako, eta medikuntzara egokitutako ortografia zuzentzailebat ere sortu dugu euskararako.
2019
‎Horrez gain, aldagai hautaketa eta sailkapen zuhaitzak aztertuz, esan dezakegu haurren bizi inguruneak (eskolak) eta taldeak baduela eragina haurrek gai honen inguruan duten iritziaren gainean.Azkenik, bereziki nabarmentzekoa iruditzen zaigu lortutako emaitzen artean, badirudiela gure inguruko 10 urteko mutilek oro har gizonezkoak edo identifikatu ezinezko generoa duten gizakiak irudikatzen dituzten arren, neskek oraindik hein handi batean ikusten dutela informatikaria neska izan daitekeela. Emaitza honek adieraztendigu, adin tarte horretarako prestatutako ekintzek eragina izan dezaketela etorkizunean informatika ikasiko dutenemakume kopuruarengan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia