Emaitzak: 5
2014 | ||
Kide batek honakoa aipatu du: «Garrantzitsua da, lasai eta askatasunez nola gauden esatea, nola sentitzen garen eta | horretarako beharrezkoa da adimen emozionala lantzea. Koope ratiba bat garen neurrian, ezinbestekoa da alderdi hau lantzea. | |
2016 | ||
AOI metodologiarekin irakaslea lanaren eta ikaskuntzaren gidari bihurtzen da, irakaskuntza tradizionalean jakintzaren igorlea den bitartean. Eginkizun aldaketa | horretarako beharrezkoa da ikasleentzat ikasgaiaren gida prestatzea; bertan ikasgaiarekin zerikusia duten arazoen zerrenda adieraziko da, non ikasleak bat (batzuk) aukeratu eta landu duen (dituen), bai ikerketak eginez bai informazioa bilatuz baita beste ikasle batzuekin elkarlanean arituz ere (Thomas, 2000; Savery, 2006; Barron & Darling Hammond, 2008). Prestatzen den gidak ez ditu ikasleak banatzen, baizik eta ikaskuntzan eta ezagupena aplikatzeko gaitasunak garatzen laguntzen du, bakoitzak une ezberdinetan dauzkan beharrizanetara egokituz (Papert, 2001). | |
2019 | ||
Beraz, horrek guztiak argi uzten digu bortxaketaren kultura gizarte mailan ez ezik, maila judizial eta polizialean ere landu litzatekeela, «La Manada» auziaren ondorioz eskatu izan den bezala. Hau da, bortxaketa bera birkontzeptualizatu beharra dago bortxaketaren kultura irauliaz, eta | horretarako beharrezkoa da aktibista eta ikertzaile feministek gaian lanketa irmoa egitea (Mardorossian, 2002). Bortxaketaren kultura hainbat gizarte praktikatan ainguratua dago maila legal zein kulturalean (Keller et al., 2018; Mendes 2015) eta hori da bereziki sare sozialen bidez ikusarazi beharrekoa jarraitzaileen pentsamoldea aldatuaz eta formazio feminista eskainiaz (Sill et al., 2016). | |
2023 | ||
Jasangarritasunaren helburuak eta printzipioak biltzen dituen hezkuntza motak ekonomia jasangarria eraikitzeko giltzarria izan behar du (UNEP, 2021). Lugo eta Romero (2016) autoreek diotenez, | horretarako beharrezkoa da gure jardun profesionalean know to be printzipiotik abiatutako jarrera hartzea. Gizarteko arazoetan parte hartzeko, inplikatzeko eta eragiteko zeregina haien gain hartzeko, hala nola klima aldaketaren, arrazismoaren edo pobreziaren arazoei helduz. | |
Jarraian azalduko dugu Espainiako Ministro Kontseiluak 2022ko apirilaren 12an onartu eta 2022ko apirilaren 22an Gorte Nagusien Aldizkari Ofizialean publikatu ondoren, egun izapidetzan dagoen JZPEPLP horrek nola ulertzen dituen GEBBak. Aurretik baina, ADR teknika horiek zer diren, nola sortu eta eboluzionatu duten eta zer indar eta ahulezia duten azaldu behar dugu, | horretarako beharrezkoa izanik aitzinetik jurisdikzioaren beraren ezaugarriei so egitea, bera baita haien jaiotzaren hazi. Horiek guztiak jorratuko ditugu ikerketa lan honen lehen zatian. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horretarako | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori beharrezko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |