Emaitzak: 3
2007 | ||
ISen teoriak ezagutzaren eraikuntza prozesu sozialtzat hartzen du; izan ere, gizabanakoak talde bateko kide izatean jasotzen ditu ISak. Hala, gizartearen etagizabanakoak | horretan duen kokapenaren araberakoa da gizabanakoaren ezagutza (Emler et al., 1990). Ondorioz, teoria horren arabera, haurren ezagutzen arteanegon daitezkeen aldeak ez dira adinaren edo ezagutzaren garapen mailarenondorio, haien taldekidetzaren araberakoak baizik. | |
11 Autodeterminazio eskubideak itun | horretan duen kokapenaren garrantzia azpimarratuta azaltzen da Nazio Batuen Giza Eskubideen Batzorde13 Gross Espiell (2003). Gross Espiell Gutxiengoak Babesteko eta Bereizkeriei aurre hartzeko NBEren azpibatzordeko kontalaria izan zen. | |
2014 | ||
Hau da, bere helburuak lortzeko lanean, helburuetara egokitzen direnak eta ez alderantziz, helburuak beren aukeretara mugatzen dituztenak egun hedatzen den kirol indi gestioa (Dorado, 2012) ekidinez. Horregatik, ezinbestean, beraiek kokatzen diren testuinguruaren inguruan, eta | horretan duten kokapenaren inguruan, kontziente izan behar dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 3 (0,02) |
Lehen forma
horretan | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori ukan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ukan kokapen | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |