Emaitzak: 7
2014 | ||
Magnitudeen arteko unitate aldaketak eta eragiketak maiz egin dituzunez, lan | horretan trebatu behar duzu lehenbailehen. | |
2017 | ||
Aurkarien erasoei eta erritmo aldaketei aurre egiteko ez zen horren abila. Hortaz, | horretan trebatu beharra zuen nahitaez. 1955ean, Tour de Sud Est proban Frantziako Tourrean ohikoak ziren mendateetako batzuk igo zituen, aurreneko aldiz. | |
2021 | ||
" Kontuan hartzen baldin badugu gaur egun curriculumean aipatzen dela multimedia testuinguru batean bizi garela eta ikasleak multimedia | horretan trebatu behar direla, uste dugu ez dela bakarrik irudia, ez dela bakarrik literatura, eta hemen agertu behar direla adierazpide multimodalak ere. [...] Gauza bat da irudia interpretatzen ikastea eta beste bat da adierazpide multimodalak interpretatzen ikastea. | |
" Nire ustez | horretan trebatu behar ditugu. Eta gero hori guztia ahozkora eraman edo komunikatzen jakin dezaten, erretorikaren dispositiboak daukan garrantzia, hitzen lastertasuna, abiadura, bolumena, intentsitatea, etenak, etab. Etorkizunean baliagarriak izango zaizkien komunikazio estrategiak. | |
" Kontuan hartzen baldin badugu gaur egun curriculumean aipatzen dela multimedia testuinguru batean bizi garela eta multimedia | horretan trebatu behar direla ikasleak, ba pixka bat aipatzen genuen ez dela bakarrik irudia, ez dela bakarrik literatura, eta bueno, hemen ere agertu da, badirela, era berean, adierazpide multimodalak[...]. Gauza bat da irudia interpretatzen ikastea eta beste bat da adierazpide multimodalak interpretatzen ikastea. | |
Askok esaten dute literaturatik dutela, eta zenbat bideo jokozale daude? Nire ustez | horretan trebatu behar ditugu. Eta gero hori guztia ahozkora eraman edo komunikatzen jakin dezaten, erretorikaren dispositiboak daukan garrantzia, hitzen lastertasuna, abiadura, bolumena, intentsitatea, etenak, etab. Etorkizunean baliagarriak izango zaizkien komunikazio estrategiak. | |
Koebaluazioari dagokionez, ikaslea metakognizio ariketa berdinera eramatea da helburua, ez soilik haien ikas prozesu, ekoizpen, jarrera eta bestelakoei buruz hausnarketa sozial eta partekatu batera iristea, ebaluazioaz ere gogoetatzera eramaten dituzten prozesuak baitira (Biggs Tang, 2011; Panadero, Andrade eta Brookhart, 2018). Hala eta guztiz ere, bi kasuetan | horretan trebatu behar direla dio McConlogue k (2020), bere burua zein kideak ebaluatzeak ematen dien eskarmentuak soilik eraman dezakeelako ebaluazioan konpromiso maila handiagoa lortzera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
horretan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori trebatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori trebatu behar | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |