Emaitzak: 7
2001 | ||
Molekula profilaren zati batzuk ordezkatu egin daitezke usainaren ezaugarri orokorrak aldatzeke, baldin ordezkaketa | horretan talde polarrak sartzen ez badira. Izan ere, horrek orientazioak aldaraz ditzake. | |
2008 | ||
Taldeen informazio hori osatzeko/ etc/ group fitxategia dago. Fitxategi | horretan talde bat deskribatzen da lerro bakoitzean, ondoko informazio honekin (beste hainbat fitxategitan bezala: karakterea da eremuen arteko bereizgarria): | |
2011 | ||
Alabaina, erredakzio digitala ez da 2000 urteraarte gorpuztu, hain zuzen komunikazio taldearen 18 urteurrena ospatzearekinbatera. Sasoi | horretan taldeak logotipo berria agertu zuen, EITBren marka eta irudikorporatiboa eguneratuz. | |
Orduz geroztik, esperientziek eta beharrek plan estrategikoa diseinatzea eragindute. Plan | horretan taldeak konbergentzia marko espezifikoa, eta izaera publikoarieta autonomikoari egokitua, zehaztu du. Halaber, hainbat ekimen jarri dira martxan, beste batzuk sortzen ari dira, eta horri esker, EITB multimedia konbergentzialortzeko prozesuaren zer unetan dagoen jakin daiteke, hau da, edukiak ekoizteko, lantzeko eta zabaltzeko konbergentzia prozesuak zer heldutasun maila duen.Atal honen helburua «argazki» hori egitea izan da, eta, balantze horren oinarrialaburbiltzeko Dailey, Demo eta Spillmanek (2005) proposatutako eredua erabilidugu. | |
Proiektuaren eta formaren eraberritzeak bat datoz Elhuyar taldearen baitan emandako aldaketekin. Urte | horretan taldea, kultur elkarte bihurtu zelako, eta, ondorioz, aldizkariak RSBAPeko zientzia eranskina izateari utzi ziolako. | |
2012 | ||
europarrak hirietan bildu ziren (gunea) bitartean, indigenak landa eremuetan (periferian) pilatu ziren (Olaechea, 1992). Modu | horretan talde etnikoen arteko haustura geografiko ekonomiko kulturala eta bazterketa politikoa sustatu zen, indigenak haien motakoei zegozkien herrietan pilatu zituzten haiengan kontrol handiagoa izateko. | |
2015 | ||
Nerabeen adin tartea bereziki kontuan hartzekoa da identitate eraikuntzan, gurasoek erreferentenagusi izateari uzten diotelako nerabearen hezkuntza prozesuan, lagun taldearen mesedetan (Colemaneta Hendry, 2003; Milner, 2004). Izan ere, nerabeak beharra sentitzen du talde baten parte izateko etabertan era aktiboan parte hartzeko (Kroger, 2007), sozializazio prozesu | horretan taldearen kulturaelementuak ezagutu, bereganatu, egokitu eta erreproduzitzeko (Corsaro, 2005). Horregatik bihurtzenda lagun taldea ezinbesteko nerabearen mikrosisteman edo eguneroko bizitzan (Nurmi, 2001; Hartup, 2005; Bukowski, Brendgen eta Vitaro, 2007; Newman, Lohman eta Newman, 2007). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
horretan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori talde | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori talde bat | 1 (0,01) |
hori talde etniko | 1 (0,01) |
hori talde konbergentzia | 1 (0,01) |
hori talde logotipo | 1 (0,01) |
hori talde polar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |