Emaitzak: 8
2012 | ||
Honako irudi honetan, komunikazio horren prozesua bildu dugu, baita, hortaz, prozesu | horretan parte hartu duten elementuak ere. | |
Nazio Batuen Ingurumen Programa (NBIP): Nazio Batuen Erakundetik (NBE) sortua da, eta ingurumenaren zaintza zuzentzea eta zaintza | horretan parte hartzea du helburu, hurrengo belaunaldien bizitza arriskuan jarri gabe bizi kalitatea hobetzeko estatuei eta herriei bitartekoak eta informazioa emanda. Haren jarduerek askotariko gaiak lantzen dituzte, hasi lurreko atmosfera eta ekosistemetatik, ingurumen zientzien sustapenetik eta horrekin loturiko informazioaren hedapenetik eta ohartarazpenak ematera eta ingurumen hondamendiekin loturiko larrialdiei erantzuteko gaitasunera. | |
2016 | ||
altxor ezkutua txostenean (Jacques Delors buru izan zuen UNESCOren Nazioarteko Batzordeak XXI. mendeko hezkuntzari buruzko txostena) aipatzen den bezala, gizakiok erantzukizun handia dugu norako kolektiboa eraikitzeko prozesuan, hau da, XXI. mendeko gizartearen eraikuntzan. Prozesu | horretan parte hartzeak autonomia eta iritzi ahalmen handiagoa lortzea esan nahi du; horregatik, hezkuntzak protagonismo handia hartzen du txosten horretan. Delors txostenak gizarte berrirako hezkuntzaren lau ardatzak ezartzen ditu: | |
4.2 Nor dago ekimen | horretan parte hartzera gonbidatuta? | |
Jarduera laburrak gehitu behar dira, eta zentzumenak erabiltzea bultzatu. Jendea jarduera | horretan parte hartzera animatzeko, galderak egin daitezke. | |
Jendea eremu horretara erakarri ahal izatea, eta jarduera | horretan parte hartzea. | |
2017 | ||
Administrazioak laguntzen programa | horretan parte hartzeko eskatzen duen dokumentazio guztia bildu du ikaste txeak, eta ezarritako epean aurkeztu du parte hartzeko eskaera. | |
Handik gutxira, Administrazioak laguntza programa | horretan parte hartzeko eskaera ukatu zaiola jakinarazi dio ikastetxeari. Administrazioak alegatu du ikastetxeak ez dituela enpresa sortzeko instalazio egokiak, eta, beraz, ezin dituela laguntzak eskuratu, hori ezinbesteko betekizuna baita laguntzak emateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
horretan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori parte | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori parte hartu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |