2008
|
|
NUPko eta Ikastolen Elkarteko adituek egindako Nafarroa Oinez 2007ko jai egunaren azterketa ekartzen da, erakundeen arteko elkarlana dena, gure zorionerako. Ikerketan, jai
|
horretan
parte hartu dutenen profila aztertu da, zenbait alderdi kontuan hartuz: sexua, adina, ikasketa maila, jatorria, euskaraz jakitea, adiskide arteko edo familiarteko parte hartzea, motibazioa, balorazioa eta hurrengo deialdira joateko asmoa.
|
|
Hizkuntza politika publikoaren sortzea eta bilakaera euskalgintzaren historiari lotua da Ipar Euskal Herrian. Erramun Baxokek historia
|
horretan
parte hartu, aitzindarietatik bat izanez (ikus bere biografia), eta hori buruz asko idatzi du. Beraz lerroalde hau labur izanen da12 2006ko" Eremu urriko hizkuntzak Europa Batuan" artikuluan, adibidez, Erramunek historia hori laburtzen du eta erakusten du Europako erakundeen hizkuntzei buruzko ideologiak zer eragin zuen eta duen Ipar Euskal Herriko euskalgintzan eta bai ere Frantziako botere publikoetan.
|
|
Hizkuntza politika publikoaren sortzea eta bilakaera euskalgintzaren historiari lotua da Ipar Euskal Herrian. Erramun Baxokek historia
|
horretan
parte hartu, aitzindarietatik bat izanez (ikus bere biografia), eta hori buruz asko idatzi du. deetako hizkuntzak, bizi publikotik kasik baztertuak izanez, familietan gutxi transmititzen direla. Irakaskuntza eredu hori garatzen da Iparraldean (Seaska elkartearen ikastoletan), baina bere onarpena zalantzan dela esan dezakegu.
|
2015
|
|
Ikastaro
|
horretan
parte hartzeko denek euskaraz komunikatzeko gai izan behar dute, eta talde naturalak izatea hobesten da.
|
2017
|
|
" Lurralde estrategiak prozesu parte hartzaile baten fruitu izan behar du eta prozesu
|
horretan
parte hartu behar dute" helize laukoitza" osatzen duten eragile guztiek: herri agintariek, enpresariek, hezkuntza eta jakintza munduak eta gizarte zibilak.
|
|
19 kalkulu hori egiteko Denbora Aurrekontuen Inkestako" batez besteko denbora soziala" datua erabili da. datu horrek zera adierazten du: jende guztia, hau da, jarduera
|
horretan
parte hartzen dutenak eta parte hartzen ez dutenak aintzat hartuta, esparru bakoitzean erabiltzen den batez besteko denbora. parte hartzen dutenek igarotzen duten batez besteko denbora eta partaidetza tasa kontuan hartuz kalkulatzen da. gehiago jakin nahi izanez gero, ikus bibliografian: euStat (2015):
|
2018
|
|
Egian, erosketak egitean euskaraz bizitzeko egindako ahalegina esaterako. Ekintza horiek, gainera, norberaren interesekin eta zaletasunekin zerikusia baldin badute, partaidearentzat zentzuzkoa bihurtzen da ekintza
|
horretan
parte hartzea (Herri ola).
|
2021
|
|
2018an, NPLDk Europako Hizkuntza aniztasunerako ibilbide orria ebaluatzeko talde txiki bat sortu zuen Bartzelonan bildu zena. Eusko Jaurlaritzak talde
|
horretan
parte hartu zuen. Ondorioetako bat izan zen ibilbide orria, oraindik ere, inplementatu gabe zegoela eta, hortaz, taldeak inplementatzeko proposamenak landu zituen. lankidetza proposamena izan zen.
|
|
Euskara Zerbitzuak zeharka besterik ez du
|
horretan
parte hartu. Meritua, beraz, Oihaneder Euskararen Etxearena eta proiektuaren atzean jardun duten lagunena besterik ez da.
|
2022
|
|
Hori guztia egiteko, oinarrietan eskatutakoari jarraituta, enpresak ELE aztertzeko asmoz mahai bat osatzeko asmoa du. Mahai
|
horretan
parte hartzea dagokio Euskara Zerbitzuari, eta UEMAko teknikariak beste herri batzuetako esperientzia gehituko lioke taldeari; gainera, dirulaguntza bat eskuratzeko aukera izango du Udalak baldintza batzuk betez gero. Udalaren izenean arkitektoak eta zinegotzi batzuek ere parte hartuko dute, eta horiez gain, herriko beste partaide batzuekin osa daiteke mahai hori.
|
|
Mahai
|
horretan
parte hartzea eskola paregabea izango da ebaluazio kontuetan sakontzeko eta trebatzeko, eta Zumaiako Udalean zorionekoak gara esperientzia horretan partaide izateko aukera izango dugulako.
|