Emaitzak: 6
2002 | ||
Izotz geruzak askatzea bada helburua, irtenbiderik onena zurezko espatulak erabiltzea da, baina indar handiegiz presionatu gabe, hozkailua honda baitezakegu. Ekintza | horretan objektu metalikorik edo puntadunik ez erabiltzea komeni da. Laugarren kontseilua. | |
2008 | ||
Tesia: a) absurdoa da Ideiak (hau da, sentigarrien berdinak diren errealitate betierekoak eta hilezkorrak) onartzea; b) absurdoa da errealitate ertainak (hau da, sentigarrien eta idealen artekoak) onartzea, zientzia matematikoetan ez ezik, beste zientzietan ere onartu bailirateke; c) absurdoa da errealitate matematiko immanenteak onartzea, Ideienak ere onartu bailirateke, eta era | horretan objektu sentigarrietan errealitate anitz ugarituko lirateke. Antitesia: | |
Tesia: a) absurdoa da Ideiak (hau da, sentigarrien berdinak diren errealitate betierekoak eta hilezkorrak) onartzea; b) absurdoa da errealitate ertainak (hau da, sentigarrien eta idealen artekoak) onartzea, zientzia matematikoetan ez ezik, beste zientzietan ere onartu bailirateke; c) absurdoa da errealitate matematiko immanenteak onartzea, Ideienak ere onartu bailirateke, eta era | horretan objektu sentigarrietan errealitate anitz ugarituko lirateke. Antitesia: | |
2012 | ||
munduko gauzak eta gertaerak gogamenaren ideiekin lotzea eta komunikatzea. Alde batetik, beraz, mundua dugu, bere | horretan objektu, eta bestetik gogamena, bere gain izaki, subjektu. Gogamenak aurrea hartu diot hizkuntzari eta ez dakigu nola baina sinboloen boteretik libro bizi da. horregatik, mundura nola hurbilduko den, zein baliabide erabiliko duen hautatu du, behin baino gehiagotan ere berak asmoz eta jakitez paratuko du tresna hura. | |
2015 | ||
Konfigurazio epistemologiko bakoitzari instrukziorako konfigurazio bat dagokio. Instrukziorako konfigurazio | horretan objektuen sare bat dago, hau da, problema edo zeregin matematiko jakin horren araberako sare bat, irakaskuntzarako, ikaskuntzarako eta ingurua antolatzeko beharrezkoak diren objektuez osatutako sarea. | |
2023 | ||
Vincenten pinturan eragin handia izan zuen arte Japoniarrak; arte mota hori asko miresten zuen eta grabatu Japoniar batzuen erreplikak ere egin zituen; arte horri buruz iritzi oso positiboa zuen: izugarrizko argitasuna zuelako, oso xumea zelako, marra gutxi batzurekin asko esaten zuelako (Walther, 2000); arte | horretan objektuak eta objektu horiek zeuden espazioa ingerada garbi batez bereizten ziren; ondorioz, arte Japoniarraren eraginak cloisonismora eraman zituen Louis Anquetin eta Émile Bernard. Vincentek Parisen egin lanen artetik anbizio gehienekoa Asnières ko zubia izan zen; koadro horretan ikus daitezke Émile Bernard eta Signac en eraginak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horretan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori objektu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori objektu sentigarri | 2 (0,01) |
hori objektu metaliko | 1 (0,01) |
hori objektu sare | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |