2002
|
|
Luxi Oxandabarats zuzendariak Euskaldunon Egunkariari azaldu zion moduan, «Amikuze nolazpait baztertua da, eta indarrak egin ditugu bertako biztanleak hurbiltzeko. Euskararen kinka larria ikusiz, eskualde
|
horretan
indar hori beharrezkoa izanen da»13.
|
2007
|
|
Lope de Vega, Cristóbal de Castillejos, etab., izpiritu espainolari dagokion maneran eta erritmoetan idaztearen apologistak dira). Landa zabal
|
horretan
indarrak saiatu gabe, Fénelon bakarrik aipatuko dut irakurketa zaharretatik:
|
2009
|
|
1977ko urtarrilean, Estatu Batuetako gobernuak informazio ez sekreturako estandar ofizialtzat hartu zuen eta, laster, industriak berea egin zuen segurtasun produktuetan erabiltzeko; hortik gutxira gehien erabiltzen zen algoritmo simetrikoa bilakatu zen. 1998 urtera arte, nahiko sendo agertu da, baina data
|
horretan
indar hutsaren bidez eta diru gehiegi xahutu gabe apurtzea posible dela frogatu zen. Dena dela, ahulezia ez dago algoritmoan bertan, jatorrizko forman erabiltzen duen gakoaren luzeran baizik, motzegia baita.
|
2010
|
|
Muga horrekin helegite horiek bigarren auzialdi bihurtzea ekidin nahi da. Puntu
|
horretan
indar egiten du Sempere Navarro, A.V. k,. Presentación excepcional de escritos en suplicación o casación?, Justicia Laboral, 2002/ 9 zk. Ondorio gisa, Martínez Girón, J. rekin,. La prueba en los recursos laborales (interpretación y alcance del art. 231 de la Ley de Procedimiento Laboral)?, ZZAA, La prueba en el proceso laboral, vol. II, Estudios Jurídicos Cuerpo de Secretarios Judiciales, Madril, 1998, 547 or., LPLren 231 artikulu honek erregutze eta kasazio helegiteen berezitasuna edo ezohikotasuna matizatu edo salbuetsi egiten duela azpimarratu behar da, froga berriak ekartzeko aukera ematen duelako.
|
|
Sendo, Arias Domínguez, A. k, La abstención y la recusación de Jueces y Magistrados, Edersa, Madril, 1999, 31 or., inpartzialtasunik gabe prozesu jurisdikzionalik ez dela baieztatzen du. Ideia
|
horretan
indar egiten du Díaz Cabiale, J. A. k, Principios de aportación de parte y acusatorio: la imparcialidad del juez, Comares, Granada 1996, 407 or. PZLk abstentzio eta errekusazio prozedurak arautzen ditu (PZLren 101 art.), abstentzio eta errekusazio kariak, arau organikoak izanik, BJLOn arautu behar direla, baina beren prozedurak, prozedura arauak izanik, PZLn arautu behar diren ustetan.
|
|
Betearazpen hori enpresaburuaren kontura langileari aurrerakinak jasotzeko eskubidea aintzatetsiz mamitzen da. Zehazki, aurrerakin horiek, gehienez, sententzian ezarritako zenbatekoaren ehuneko berrogeita hamar artekoak izango dira, eta urteko jaso daitekeen diru kopurua, gehienez ere, denbora
|
horretan
indarrean den hemezortzi urtetik gorako langileentzako lanbide arteko gutxieneko soldata halako bi izango da, aparteko ordainsarien parte proportzionala barne. Aipatutako zenbatekoa epeka ordain daiteke helegitea izapidetzen den bitartean, eskaera egindako egunetik hasi eta behin betiko sententzia eman arte, edo edozein arrazoirengatik errekurritutako sententzia irmo bihurtu arte (LPLren 287 art.).
|
|
Demandatuak ez du atzera egitea onartu demanda erantzun baino lehen ematen bada (AGE II (AB 797)). Puntu
|
horretan
indar egiten dute Aguilera Morales, M. k,. Poderes de disposición de las partes sobre el proceso y sobre sus pretensiones?, Tribunales de Justicia, 2000/ 2 zk., eta Desdentado Bonete, A. k,. Apuntes sobre la nueva Ley de Enjuiciamiento Civil y el proceso declarativo ordinario en el orden social?, Tribuna Social (Revista de Seguridad Social y Laboral), 2001/ 127 zk.
|
|
Epaileak ezin izango du inoiz hasiera batean jarritako zehapena baino larriagoa baimendu, epai bidezko babes eraginkorrerako eskubidea, eta bereziki, kongruentzia printzipioa urratuko lukeelako. Azken puntu
|
horretan
indar egiten dute del Valle Muñoz, F. A. k,. La modalidad procesal de impugnación de sanciones?, Revista de Trabajo y Seguridad Social (Centro de Estudios Financieros), 2002/ 236 zk. eta Gil y Gil, J. L. k,. Procedimiento de imposición y revisión de sanciones?, Tribuna Social (Revista de Seguridad Social y Laboral), 1996/ 63 zk.
|
2019
|
|
Beraz, lehen epe honetan, ikurrinak lege aitortzarik ez bazuen ere, tribunalek bere erabilerainstituzionala toleratu egin zuten, baldin eta erabilera
|
horretan
indarrean zegoen araudia (espainola etanafarra) hautsi egiten ez bazen. Besterik zen Espainiako ikurra kendu edota udaletxeko balkoian ikurrinasoilik jartzen zen kasuetan, ze kasu horietan bai, Espainiako banderaren erabilera arautzen duen legea4eta Nafarroako Sinboloen Foru legea hautsi egiten ziren5.
|