Emaitzak: 5
2002 | ||
Ildo beretik, Key k dio zaila dela eguneroko irensketa osatzen duten mantenugaiak eta dietaren ekarpen energetikoa argitzeko kontrol azterlanak egitea. Mota | horretako ikerketa baten konplexutasunaz gain, epidemiologo britainiarrak adierazi du, askotan, ez dela alkohola hartzen, “behin eta berriz baztertu da dietatik”, baina, berez, alkohola kontsumitzeak zati garrantzitsu bat esan nahi du populazio talde batzuen dietan. Horregatik guztiagatik, Key k behin eta berriz dio animalia eredu esperimentalen bidez azterketa gehiago egin behar direla. | |
2008 | ||
«Ez dugu uste epaile bakar batek neurri | horretako ikerketa bat egin dezakeenik» | |
sexu jazarpenezko edozein ekintzetan nahastutako irakasle, langile nahiz ikasle, Unibertsitatearen diziplina neurrien mende geratuko da, eta neurri horiek kaleratzera eraman dezakete. Are gehiago, legearen kontrakoa izango da mendekurik hartzea sexu jazarpena salatzen duten ikasle, langile edo Fakultatetako irakasleen aurka, edo are mota | horretako ikerketa batean laguntzen ari den inoren kontra. Fede onez sexu jazarpenaren inguruko salaketa bat egin duen edo ikerketa batean laguntzen ari den inoren aurkako mendekuak diziplina espedientearen irekiera ekar dezake ondorio gisa. | |
2017 | ||
Gobernuak orain hasitako prozesuak, halere, ez du horrelakorik egitea jasotzen. Ondorioz, Ega Bizirik plataformako kideak aztertzen ari dira gisa | horretako ikerketa bat beren kabuz eskatzeko eta egiteko aukera. | |
Estatu Batuetan edota Kanadan (Lyster, Quiroga eta Ballinger, 2013; Soltero Gonzalez; Escamilla eta Hopewell, 2012) eginikohainbat ikerketak adierazten dute, ikuspegi eleaniztunak, eragin positiboa izan dezakeela hizkuntzenirakaskuntzan. Azaleratu berri den gaia izanik, beharrezkoa da ikerketa gehiago egitea testuingurugehiagotan, ikuspegi hori erabiltzeak ekarri ditzakeen abantaila, edota desabantailak aztertzeko.Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza sisteman, maila guztietan gutxienez hiru hizkuntza lantzendira, horregatik testuinguru ezin hobea da mota | horretako ikerketa bat garatzeko, gainera arlo horiikertzeko ohitura badago (Cenoz, 2009). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horretako | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori ikerketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikerketa bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |