2000
|
|
edozein delarik erabilitako teknika, herrialdeekin eta aroekin aldatzendena? bankuek epealdi bakoitzeko produktu nazional berriari dagozkion errentakordaintzea bereganatzen dute; beraiek enpresaren ordez ordaintzen dute; hortik ondokoaondorioztatzen da, alegia, bankuekiko enpresek duten zor baliokidetza baten eratzea, zor
|
horren
objektua harturiko epealdiko produktu berria izanik, hain zuzen ere. Bankuekhorrela berei dagokien lehen eginkizuna betetzen dute:
|
2001
|
|
Nola tranferi diezaieke H k bere hartzekodunei I diruko banku gordailu bat, I ren bankuetako beraren kontuen zorren bitartez ez bada? . Zor baten fluxua, ren ibilgailuzko dirua eta zor
|
horren
objektuaren banku gordailua edo diru erreala arteko ezberdintasuna ulertzen denean, argi geratzen da ezen, bere kanpo zorrak zerbitzatzen dituen bakoitzean, H k bi galera ezberdin jasaten dituela, zeren I diruko x unitateko ibilgailuzko zor netoa nozitzen baitu, bere kanpo hartzekodunei I diruko x unitateko gordailu bat unilateralki transferitzearren (22 irudia).
|
2004
|
|
Hitzak, mundu fisikoko objektu ñsiko zehatzak (bai ahoskatuak, bai idatziak), bestelako objektuei buruz dihardu. Hitza eta
|
horren
objektua. Hizkuntzak munduaz dihardu.
|
|
Horren beharrik ba ote du? 2 EDERTASUNAREN TEORIAPlatonSinposioa clkarrizketan irudikatzen du Platonek edertasunari buruzko teoria. Idazkiaren gai nagusia mailasuna da, eta
|
horren
objektu zuzena, edertasuna. Platonen iritziz, edcrraden zerbait maitatu ahal izateko, prestakuntza cta heziketa behar dira, eta azken hori honako ideia estetiko hauek ongi ulertzeko oinarritzat hartu behar dira: (1) Arimaren edertasuna gorputzaren edertasunarcn gainetik dago. (2) Jarduera eta ohitura ederrak maitatzen ikasi beharra dago, baita horiek denekcdertasun mota bat elkarrekin batera dutela ohartzen ere. (3) Ez.agutza mota askotarikoen edertasunaz ohartu behar dugu. (4) Berezko edcrtasuna behar dugu hauteman, ez bakarrik entitate fisikoei eta espiritualei lotutakoa.Lau urratseko ibilbide hori abstrakziorantz hurbiltzen ari da.
|
|
Hain zuzen estetika kontzcptua oinarrizko bihurtzen dela, eta teoriaren beste kontzeptu guzticn definizioa estetikaren mendedagoeia. Teoria estetikoak, beraz, edertasunaren teoriaren gainbehera erabatekoa ekarrizuen,
|
horren
objektua, azken buruan, sekula ezin zeiako ongi definitu. Horren hautabidea, definizioa ezin dela eman onartzea??
|
2006
|
|
Esaten denean gauzatzeak halabeharrez kontratu mota
|
horren
objektua osatzen duten jardueren parte izan behar duela, komeni da argitzea «gauzatze» eta «hedatze» ez direla baliokideak, azken hori publizitate hedapeneko kontratuaren objektua baita.
|
|
Hedapen jarduera horri dagokionez, zordunak, hau da, hedabideak? zentzu bakarrean betetzen du bere prestazioa, eta jarduera
|
horren
objektua ez da publizitate kontratuan bezain zabala. Denbora edo espazioa lagatzeaz gain, jarduera teknikoa ere beharrezkoa da jasotzaileek mezuak duen helburuaren berri izan dezaten.
|
2007
|
|
Lehen modernitate guztian. Locke, Leibniz, Berkeley, Hume? subjektua gero eta gehiago, munduaren kontra, ni pentsatzaile eta sentitzailearekin identifikatuz doa,
|
horren
objektu soil munduarekiko nagusitasun eta kontrajarpen historia garakorra Kant eta idealismo alemanarekin osoki hogeitabitu den arte subjektu absolutu batean. Ni gotor potentea da ni modernoa, esan bezala.
|
2012
|
|
Esaten denean gauzatzeak halabeharrez kontratu mota
|
horren
objektua osatzen duten jardueren parte izan behar duela, komeni da argitzea «gauzatze» eta «hedatze» ez direla baliokideak, azken hori publizitate hedapeneko kontratuaren objektua baita.
|
|
Hedapen jarduera horri dagokionez, zordunak, hau da, hedabideak? zentzu bakarrean betetzen du bere prestazioa, eta jarduera
|
horren
objektua ez da publizitate kontratuan bezain zabala. Denbora edo espazioa lagatzeaz gain, jarduera teknikoa ere beharrezkoa da jasotzaileek mezuak duen helburuaren berri izan dezaten.
|
2015
|
|
Hau da, har dezagun subjektu bat, izan norbanako edo instituzio. Subjektu
|
horren
objektu baten gaineko ulermena semiotika funtzioen arabera azal daiteke. Baldintza jakin batzuen arabera, subjektuak objektua jokoan ezartzen du, espresio edo eduki gisa.
|