Emaitzak: 5
2004 | ||
Artearen teoria berriak, berriz, baita aitearenespcrientz.iaren teoriak ere, jarrera estetiko zaharkitu horrctaz harago zihoazen, hura ukatuela gero, z.eren teoria berriaren arabera az.pidoinu ezagutza (backgrottnd) baita! an estetikoaren ezaugarriak eman diezaz.kigukeena, 1960 urterako dagoeneko bertan behcra utzia zuten artearen izaera esentzialari buruzko gogoeta teorikoa. Danto cta Mandelbaum filosofoek aurrez. aurre ekin zietcn, bigarren1 Wittgensteinen eta | horren jarraitzaileen ideia estetikoei, eta ondoren artearen teorianbide berri bat ireki zuten. 1965ean, Mandelbaumek Wittgensteinen jokoei buruzko argudioadesafiatu zuen, baita Wcitzck arteari buruz proposatu zuena cre, eta ikusmoldc berriairadoki zuen, Lehenengo eta behin, Wittgensteinen aurka, jokoen artean elementu komunikedo zerbait badagocla defendatu zuen Mandelbaumek. | |
2007 | ||
Behar hori kontuan izanik, gizarte edukia duen ezagutzaren garapenaaztertzeko irudikapen sozialen teoria (Moscovici, 1973) erabili izan dute zenbaitikertzailek (ikus III. kapitulua). Teoria | horren jarraitzaileen ustez, ikuspegiahartzea, kausa egoztea eta halako teoriak oinarritzat hartzen dituzten ikerketekgizabanakoaren barruan gertatzen diren prozesuei erreparatzen diete,, talde barneko zein talde arteko harremanak alde batera utzita.Harreman horiek duten garrantzia kontuan izanik, horiek aztertzeko beharraazpimarratzen dute (Kruglanski, 2001). | |
Izan ere, ikuspegi horren arabera, haurrek 5 urtedituztenean adierazten dituzte barne talde nazionalarekiko lehentasun mailarik etakanpo talde nazionalekiko aurreiritzi mailarik altuenak. Teoria | horren jarraitzaileek egindako lanen arabera, 6 urteko haurrek batez ere ezaugarri positiboak egozten dizkiete beren taldeko kideei, eta negatiboak kanpo taldeetako kideei. Adinhorretatik 10 urtera arte, aldatu egiten dira gauzak: | |
Guztien ongizaterako kezka, alegia. C. Gilligan dugu, besteak beste, joera | horren jarraitzaile psikologiaren eremuan. | |
Filosofia analitikoa AEBn W. Quine rekin sartu da, eta | horren jarraitzailetzat aurkeztu izan du bere burua (Wittgenstein-ena orobat) Donald Davidson-ek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori jarraitzaile | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori jarraitzaile aurkeztu | 1 (0,01) |
hori jarraitzaile egin | 1 (0,01) |
hori jarraitzaile ideia | 1 (0,01) |
hori jarraitzaile psikologia | 1 (0,01) |
hori jarraitzaile uste | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |