Emaitzak: 6
2003 | ||
Adidaek nabarmendu du Eurosafeiren informazioa “ez datorrela bat errealitatearekin”; izan ere, Terrari buruzko Erosketa Eskaintza Publikoa (EEP) “bazterketakoa” dela dio, Telefónicaren eskaintzarekin bat ez datorren katalogazioa. Mezu | horren helburua hau izan zen: “bezeroak inbertsio guztia galtzeko arriskuan jartzea”. | |
2007 | ||
Gatazkak bideratzeko heziketa. Heziketa mota | horren helburua hau da: haurrek garatzea gatazkak modu sortzailean bideratzeko beharrezkoak direngaitasunak eta tresnak (Harris, 1999); besteak beste, besteen ikuspegia hartzekogaitasuna, enpatia eta antzeko gaitasun soziokognitiboak. | |
2013 | ||
Autonomia erkidego bakoitzak bere araudia du jarduera hori arautzeko, eta funtzio horiek bete nahi dituen profesionalak dagokien gaikuntza izatera behartzen ditu araudi horrek. Arauketa | horren helburua hau da: batetik, kalitateko informazio zerbitzu bat eskaintzea, profesional gaituek emana, eta, bestetik, kualifikatu gabeko balizko arrotzengandik babestea langile horien jarduera. | |
enuntziatu parentetikoak, 2010ean, Agurtzane Azpeitiak aurkeztutako tesiaren bertsio ukitua eta laburtua da. Tesi | horren helburua hau da: Koldo Mitxelenak bere diskurtsoa modu komunikagarri batean atontzeko darabiltzan zenbait diskurtso baliabide edo estrategia aztertzea: | |
enuntziatu parentetikoak, 2010ean, Agurtzane Azpeitiak aurkeztutako tesiaren bertsio ukitua eta laburtua da. Elixabete Pérez Gazteluk zuzendaritzapean egindako tesi | horren helburua hau da: Koldo Mitxelenak bere diskurtsoa modu komunikagarri batean atontzeko darabiltzan zenbait diskurtso baliabide edo estrategia aztertzea: | |
2017 | ||
Ikerketa mugimendu orokorrago batean kokatzearren, lan hau Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) (McKinney, 2010) mugimenduaren barruan koka dezakegu. Mugimendu | horren helburua hau da: ikerketa metodologiak hezkuntzan aplikatzea eta ikasketaren inguruan hausnartzea, prozesua eta emaitzakhobetu asmoz. Mugimendu horrek goi mailako hezkuntzan hartu du indarra, baina unibertsitatetikbeherako hezkuntzan erabiltzen den Action Research (Stringer, 2004) bezalako metodologietan oinarrituohi da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Sarea | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori helburu hau | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |