Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2011
‎Ikerketa horren emaitzak eta hemen aurkezturiko ikerketarenak oso antzekoak dira; izan ere, hemen aurkezturiko ikerlanean ere serieak, kirolak, filmak eta umorezko saioak gailendu dira. Musika saioei dagokienez, focus group ean ondorioztatu da nerabeek Youtube plataforma erabiltzen dutela musikaren inguruko bideoak ikusteko.
2012
‎Hauek, gutxinaka, urteak aurrera joan ahala eta artea bera garatzen doan neurrian, kalean edo gune publikoetan egindako akzio eta interbentzioei lekua utziko diete. Lehen, pertsonek materiala lantzen zuten, eta horren emaitza zen lana bera. Orain, pertsona ezberdinen ekintzek sortzen dute lana, hiria eszenatoki bihurtzen dela esan daiteke, pertsonen mugimenduen ondorioz sortuko delarik artelan edo arte ekintza hori.
‎Bertan aztertzen da, batetik, literaturaren erdiguneak eta periferiak nola eratzen diren eta zein izaera duten, eta bestetik, zer nolako isla duen eskoletan hierarkizazio horrek. Horretarako, delphy erako galdeketak egin zaizkie hogeita hamalau euskal idazle eta kritikariri, ezagutzeko zein den beren ikuspegia sistemaren inguruan, eta galdeketa horren emaitzak eskaintzen dira hemen. Ondoren, Hego Euskal Herriko hogeita bat ikastetxetan jasotako elkarrizketen eta inkesten datuak aztertzen dira; horietan hemeretzi irakaslek eta zortziehundik gora ikaslek hartu dute parte.
2013
‎Ebaluazio hori kalitate sarien estandarrak erabiliz gauza dezakete: EFQM ereduak, autoebaluazioaren bitartez, hezkuntza erakundeen egoera aztertzea proposatzen du, adierazleen bitartez, eta ebaluazio horren emaitzaren arabera, hobekuntza planak planifikatzea eta gauzatzea, prozesu hori etengabean aplikatuz (Svensson eta Klefsjö, 2006: 300).
‎Urrezko Q saria duen zentro baten adierazleak erabiltzea oso aproposa izan daitekeela uste dugu: alde batetik, adierazleen egokitasuna berma dezakegu, eta, bestetik, Urrezko Q a duen zentro horren emaitzak eskura ditzakegu, erakundeen arteko «Benchmarking» a edo konparaketa gauzatze bidera23.
2014
‎Bestalde, CFI indizeak ere datuen eta ereduaren arteko doikuntza orokorra aztertzen du eta, eredua egokia dela esateko, 0,95 edo balio handiagoa izan behar du. RMSEA indizeak ere ereduaren doikuntza aztertzen du, baina aldi berean adierazten du aztertutako laginak zer neurritan adierazten duen populazioa, horrela, indize horren emaitza 0,08 baino txikiagoa denean esan daiteke ereduaren doikuntza egokia dela, eta 0,05 baino txikiagoa denean lagina adierazgarria dela. SRMR RMSEAren antzeko indizea da eta egokia da laginaren tamaina oso handia ez denean, 0,08 baino txikiagoak diren balioek doikuntza egokia adierazten dute eta 0,06 baino txikiagoek doikuntza bikaina.
2015
‎10 Zati horren emaitzak eta bertzelako xehetasunak zehazkiago ikasi nahi izanez gero, ikus bedi Maia eta Larrea, 2013.
2017
‎1 irudiko lerroek elkarlanean ateratako argitalpen kopuru gordina islatzen dute eta datu hori erakundearen ekoizpen totalaren (eta beraz, tamainaren) menpekoa da, hortaz ez da harritzekoa unibertsitate handienak (UPV/EHU, Paue eta Bordeleko sistemak) izatea Euskal Herria Akitania ikerkuntza erlazioan eragin gehien dutenak. Erakunde bakoitzean Euskal Herria Akitania elkarlanak duen indar erlatiboa aztertzeko, elkarlanaren datuak erakunde horren argitalpen zientifikoen kopuru gordinarekin normalizatu beharra dago, eta tratamendu horren emaitzak 3 taulan azaltzen dira.
2020
‎Lehena, Maduro lehendakari kargua usurpatzen ari dela (Hernández, 2019b); bigarrena, modu zilegian hautatutako lehendakaririk ez dagoenez, botere hutsune hori 233 artikulua analogikoki aplikatuz bete behar dela. Fikzio horren emaitza: Juan Guaidó lehendakari.
‎Lehena, Maduro lehendakarikargua usurpatzen ari dela (Hernandez, 2019b); bigarrena, modu zilegian hautatutako lehendakaririk ez dagoenez, botere hutsune hori 233 artikulua analogikoki aplikatuz bete behar dela. Fikzio horren emaitza: Juan Guaido lehendakari.
2021
‎Azkenik, aipatzekoak dira 2015 urtean egindako Europako Lan Baldintzen Inkestatik ateratako ondorioak, baina esan bezala, 2021 urtean hurrengo inkestaren landa lana telefono bidez egiten ari da. Beraz, inkesta horren emaitzen zain geratuko gara osasun arloko langileen egoerak bere horretan jarraitzen duen ala ez jakiteko.
2022
‎Inkesta nazional horren emaitzek ondorioztatzen dutena zera da, nahiz eta emakumeen% 62 jakitun izan tratu txarren aurrean babesa eskaintzeko instituzio publikoak existitzen direla, ez dutela benetako informazio praktikorik babesa ematen dieten estatu egiturei buruz eta, horregatik, ez direla benetan babestuta sentitzen erakunde publikoen aldetik.
‎Gaur egun, Hezkuntzaren Historia loraldi betean dago, eta esan liteke beste edozein historia sektorial bezain garatuta dagoela. Heldutasun horren emaitza dira Hezkuntzaren Historiaren ikertzaileek egin dituzten hausnarketa epistemologikoak, non arloaren erronka, indargune eta ahuleziak agerian jartzen dituzten.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia