2005
|
|
1970etik Derioko Udako Ikastaroari lotuta egon zen. Ikastaro
|
horren
emaitza dira haren lanak: Bizkaiko Euskal Idazleak (1970), Euskal Deklinabidea (1975), Euskal Literatura I (1977), Euskal Literatura II (1978), Euskal Ortografia (1978).
|
2009
|
|
Ipuina, asmatutako gertakizunen kontaera da, gizartean belaunik belaun igaro dena, taldearen barruan, egile edo jatorrizko bertsioaren berririk eta zantzurik gabe. Kontatutako gertaerok ordena logiko batean kateatzen dira, prosaz esanda, eta
|
horren
emaitza ipuina da.
|
|
Bera izan zen Gasteizko" Maria Goyri" Mintegiaren arduradunetarikoa Antonio Cidekin batera. Mintegi
|
horren
emaitza izan zen Euskal
|
|
Horietariko batzuk Idatz & Mintz aldizkariaren orrietan argitaratu dira" Ahorik aho" sailean. Mintegi
|
horren
emaitza dira Mendebaldeko Euskal Baladak bilduma (1995), Lamia, Sorgin eta Tartaroen erresuma ezkutua (1997) ipuin bilduma eta Dantza kopla zaharrak (2007) kopla errepertorio ugaria ere, besteak beste. Labayru Ikastegiaren biltze ahaleginaren ondorio dira, besteak beste, Oskorri taldearen Katuen testamentua, Hiru truku taldearen Baladak eta beste kantu bilduma batzuk.
|
2011
|
|
Gure gizarteak aldakuntza itzelak ezagutu eta bizi ditu azken aldi honetan, batez be lehengo mendeko hirurogetazak urteetatik honantz. Horrexegaitik da inozkorik beharrezkoen honetariko ikerketa zehatzak herri bakotxean egitea, informazinoa eta ondarea modu egoki eta sistematizatuan jasotzea, eta lan
|
horren
emaitzak teknika barriak erabilita zabaltzea; edade tarte eta gizarte maila guztietara ailegatzea. Horixe izango da, egon seguru, lehena eta geroa buztartzeko bidea eta aurrerantzean be transmisinoaren kateari eten barik eusteko modua.
|
2012
|
|
Gure gizarteak aldakuntza itzelak ezagutu eta bizi ditu azken aldi honetan, batez bere lehengo mendeko hirurogetazak urteetatik honantz. Horrexegaitik da inozkorik beharrezkoen honetariko ikerketa zehatzak herri bakotxean egitea, informazinoa eta ondarea modu egoki eta sistematizatuan jasotzea, eta lan
|
horren
emaitzak teknika barriak erabilita zabaltzea; edade tarte eta gizarte maila guztietara ailegatzea. Horixe izango da, egon seguru, lehena eta geroa buztartzeko bidea eta aurrerantzean bere transmisinoaren kateari eten barik eusteko modua.
|
2015
|
|
Herri Irratian programazio ia guztia euskara hutsez emititzen hasiak ziren apirilaren 21etik eta erabaki
|
horren
emaitzen azterketa egiten zuen. Saiakeraren balorazio aski negatiboa egiten zuen, baina, Oterminek.
|
|
Lehenengo, herriko toponimia batu zan, eta
|
horren
emaitza dogu 2014 urtean argitaratu zan mapa toponimikoa. Horregaz batera, ondare etnografikoa be jaso zan; eta berau landu ostean, interneten fitxa digitalak argitaratu ziran.
|
2017
|
|
Aurreko kapituluan mundu ikuskera modernoa zein postmodernista ezaugarritzeko telos eta arrazoi kontzeptuak ardatz hartuta garatu argudioak bidea ematen digu modernitate eta postmodernismoaren arteko harremana" espazio vs. denbora" oposizioan biltzeko. Izan ere, mundu ikuskera modernoan gizakion egitekorik behinena arrazoimena erabiliz errealitateari berez omen dagokion hondarreko gauzapen umo eta burutua telos a, alegia erdiestea izanik, modernitateak bere burua amaiera daukan prozesu modura irudikatzen duela ulertu behar dugu, prozesu
|
horren
emaitza denboraren iragaiteak areago aldatuko ez lukeen errealitate antolakuntza behin betiko bat izango litzatekeelarik, errealitatearen osagaiek eratuko luketen harreman sare aldagaitz bat, egitura espazial finko bat, alegia. Postmodernismoak, ordea, halako gauzapen hondarreko ororen gainetik errealitatearen osagaien berezko aldakortasun zein iragankortasuna azpimarratuz, errealitatearen zerizanari alienaezina zaion garapen dimentsio modura seinalatu du denbora.
|