Emaitzak: 8
2001 | ||
1) Demografia, 2) Estatusa, eta 3) Euskarri eta kontrolinstituzionala. Kontzeptu | horrek talde etnolinguistikoak alderatzeko paradaematen du. | |
2005 | ||
Beraz, gatazkak inplikaturik dauden taldeen bilakaera bilatu behar du. Bilakaera | horrek taldeen etorkizuneko harremanak eta loturak sendotzea ekarriko du.Azken finean, gatazka konpontzen da etorkizunean elkarrekin harremanak (profesionalak, pertsonalak, eta abar) sendotzeko asmoz. Gatazka bideratzea taldeenarteko distantziak hurbiltzea izango litzateke, etorkizunean elkarlanean eta lankidetzan jarraitzeko. | |
2007 | ||
Lehenik eta behin, pertsona batek nazio identitatea gara dezan ezinbestekoada pertsona | horrek talde nazional hori badela jakitea; hau da, ingeles batek, ingeles identitatea garatzeko, jakin behar du ingelesak izeneko pertsona talde batdagoela. Hala, garapenaren psikologiaren ikuspuntutik oso garrantzitsua daikertzea ezagutza hori noiz garatzen den. | |
Taldearen eta kideen arteko norabide bikoitzeko ezaugarritze ardatz hori oso da indartsua. Inoiz gertatzen da ezin dela ezkutatu kideren batek egin duena, eta | horrek talde osoa, zikin, dezakeela uste izaten da. | |
dezakeela uste izaten da. Kasu horietan, kidearen ekintza kritikagarri | horrek taldea ez lohitzeko, irteera posible bakarra dago: esklusioa, alegia kideak eta taldeak harremana apurtzea. | |
2009 | ||
Definizio | horrek talde oso zabala sortzen du, eta testuak kolektibo honen bakarkako eta taldeko eskubideak zein diren argiki zehazten du. Nazioartean pausoezberdinak eman behar izan dira Printzipio hauetara iristeko. | |
2011 | ||
Bertan, lau urterako finantzaketa sistema ezarri, irrati etatelebistako zerbitzu publikoa zehaztu eta EITBk euskal gizartearekin hartutakokonpromisoak finkatu ziren. Ekimen | horrek taldearen egoera ekonomikoa sendotuzuen, eta digitalizazioak zekartzan erronka berriei malgutasunez aurre egiteko aukeraeman zien. Lehen programa kontratuaren emaitzak positiboak izan ziren, aintzathartuta 2005ean EITB estatuko defizitik eta zorrik gabeko irrati telebista publikobakarra izatera iritsi zela (lortutako helburuei buruzko balantze eta zifrak jakitekoikusi EITBren Balantze Txostena, 2005). | |
2012 | ||
Izan ere, publiko orokorraren artean enpresaburuak zentzuz aurreikusi behar du merkataritzako jokaerak kontsumitzaile talde ahul batean ere eragin dezakeela. Beraz, enpresaburuak hori hautematen badu, baliabide bereziak ezarri ditu merkataritzako jokaera | horrek talde ahul horretan eraginik izan ez dezan edo merkataritzako jokaera horrek alde berezi horretara iristeko ia aukerarik izan ez dezan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
horrek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori talde | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori talde oso | 2 (0,01) |
hori talde ahul | 1 (0,01) |
hori talde egoera | 1 (0,01) |
hori talde etnolinguistiko | 1 (0,01) |
hori talde etorkizuneko | 1 (0,01) |
hori talde ez | 1 (0,01) |
hori talde nazional | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |