Emaitzak: 6
2003 | ||
Honaarrazoi batzuk: prozesu horrek pisu arinak eta inperialismo bidez gizendu etaindarturiko pisu astunak ring berean borrokan paratu gura dituelako, aurrez ezer jazo ez balitz bezala; prozesu horrek uniformizazioa bultzatu eta aniztasuna hondatzen duelako; prozesu | horrek era askotako inperialismoak hobesten dituelako; prozesu horrek natura baliabideak eta lurralde oreka aintzat hartzen ez dituelako; prozesu horrek, azken buruan, multinazionalen eta potentzia handien arpilaketari, botere metaketa geroz eta handiagoei eta antolaketa sistema ezin piramidalagoeibide ematen dielako. | |
2006 | ||
Zoritxarrez, ordea, euskarak denetik behar du, edo hala iruditzen zait niri behintzat. Hau da, herritar euskaldunok hizkuntza baten edo bestearen aldeko hautua egiteko garaian, azken batean hori baita kontua?, erabaki indibidual nahiz kolektibo | horrek era askotako osagaiak dauzka, eta osagai horietan guztietan eragin dugu euskara normalizatu nahi badugu. | |
2014 | ||
Herritar talde | horrek era askotako arrainak jan ditzake eta komeni ere bai, baina saihestu egin behar lituzke merkurio gehien dutenak. | |
2016 | ||
Erabateko gaitasun hori ez du eskolak eskaintzen, baina milaka ikasle (hein batez) elebidun sortzen ditu urtero. Elebitasun | horrek era askotako eragozpen mugak izan ditzake, baina abantaila sendorik ere badu berekin. | |
Erabateko gaitasun hori ez du eskolak eskaintzen, baina milaka ikasle erdaldun" nolabaiteko gazte elebidun" bihurtzen ditu. Elebitasun | horrek era askotako eragozpen mugak izan ditzake, baina abantaila sendorik ere badu berekin. Eskolatik kanpora euskaraz interakzio sareetan integratu beharra, komenentzia edo gogoa baldin badute ikasle horiek," oinarrizko maila bat" eskuratua dutelarik hortik aurrera errazago egin ahal izango dute. c) Curriculumaren euskal dimentsioa (CED) aurrez aurre landu dezake eskolak. | |
2022 | ||
Beste ikuspegi bat Joaquín Ruiz da, Cartagenako (Murtzia) Miralmonte ikastetxeko zuzendaria. Duela 10 urte sortu zenetik, ikastetxe | horrek era askotako jarduerak egiten ditu ikasleei ingurumena hurbiltzeko. “Ez dugu osagarritzat hartzen, funtsezkotzat eta enborrekotzat baizik, irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horrek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori era | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori era asko | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |