Emaitzak: 2
2020 | ||
Hau da, ikuspegi kritiko eta inplikatzailea izatea. Beraz, | horrek dagoeneko adierazten digu eduki motak aukeratzeko orduan aintzat hartu behar direla, kritikoki, diseinuan parte hartuko duten askotariko diziplinak, horren bitartez ondo orekatu ahal izateko kontzeptu, trebetasun eta balioen artekoa. Beraz, curriculumaren diziplinartekoa da sustatu beharrekoa; hots, ikaskuntzak elkarren lagungarri izan daitezen eta erlazioak ezartzen dituen ikaskuntza esanguratsua gauzatu dadin (Eusko Jaurlaritza, HEZIBERRI 2020, 2014). | |
Abenduaren 22ko 236/ 2015 Dekretuaren bitartez, Hezkuntza Sailak Oinarrizko Hezkuntzaren curriculuma ezarri zuen, eta, 2007ko Hezkuntzaren Lege Organikoa martxan jarri zenetik (175/ 2007 Dekretua), apustu garbia egin du konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredua indartzeko. Dekretu | horrek dagoeneko ezagutzen dugun HEZIBERRI 2020 hezkuntza eredu pedagogikoaren esparruak ere aurreratu ditu adierazitako oinarrizko konpetentzien planteamenduan (Eusko Jaurlaritza, 2014). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 2 (0,01) |
Lehen forma
horrek | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori dagoeneko | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hori dagoeneko adierazi | 1 (0,01) |
hori dagoeneko ezagutu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |