Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2004
‎Betidanik beraiek grabatu dituzte lanak, hasieran lau pista batekin, gero zortzi pistako mahai digital batekin eta gaur egun ordenagailuarekin. " Hasieratik gaude Matadeixen eta horrek aukerak eskaini dizkigu; lokalak, espazioak eta lagunek gauza asko eman diote taldearen izaerari", onartzen du Rogek. Matadeixe animalien hiltokia zen garai batean eta bertan biltzen dira herriko musika talde gehienak 1983az geroztik.
2012
‎Monsieur Lheureux zen, merkataria, mandatuaz arduratu zena; horrek aukera eskaini zion Emmarekin sarritan tratatzeko. Parisetiko salgai berriez mintzatzen zen damarekin, mila emakume bitxikeriaz, oso adeibera azaltzen zen eta inoiz ez zuen dirurik galdatzen.
2014
‎Hala ere, espazio diskurtsibo guztietan zenbait ezaugarri bereizgarrieta gai komun antzeman daitezke. Zientziaren hizkuntzaren eta esanahi erlijiosoeta kulturalaren arteko uztarketa horrek aukera eskaintzen digu ezagutzekozeintzuk ziren ustezko egitate anatomiko eta naturalen arabera eraikitzen ziren rolsozial generizatuen izaera. Feminitateari zein maskulinitateari buruzko diskurtsozientifikoetan zein erlijiosoetan genero inplikazioak ebidenteak ziren, batezere sexualitateari eta ugalketari buruz hitz egiten zenean.
2021
‎Era berean, batxilergoaren osteko formakuntza bat eskaintzen du. Hiru urteko trebakuntza horrek aukera eskaintzen du ESTIA ko ingeniaritzako bigarren urtean sartzeko sarrera konkurtsoa gaindituz gero, baita lizentziatura bat lortzeko ere (Communauté Pays Basque, 2020).
‎Ahozko erabilerak irakastea ez da soilik ikas irakaskuntzaren objektua ondo planifikatzea eta hizkuntzazko arloan hura lantzea, gelako komunikazioak askotariko gauzatze moduak izan baititzake. Zalantzarik gabe, garrantzizkoa da hori egitea eta ikasleek egindako aurrerapenak era ahalik eta objektiboenean neurtzea, ez dugu ukatuko, gainera, hurbilbide horrek aukera eskaintzen duela irakaskuntza objektua unean uneko helburuen arabera mugatzeko eta ahozko hizkuntzaren erabilera ezberdinak aintzat hartzeko, baina gurea bezalako eskola aniztunaren testuinguru batean ezin diogu itxi atea interakzioan gauzatzen diren berbazko ekintza komunikatiboak lantzeari eta garatzeari. Beharrezkoa da elkarrekintza egoerak aprobetxatzea eta egokiak eta aberatsak sortzea ikasleen ahozko adierazpen beharrei aurre egiteko eta haien garapenari ekarpena egiteko, eta finean, hizkuntza erabilera bere osotasunean lantzeko.
‎46). Murgiltze ereduarekin alderatuta, euskararen erabilera ez bada hain intentsiboa, modelo horrek aukera eskaintzen du, ordutegi indartu bati esker, hizkuntza maila onargarri bat lortzeko, kontuan izanda erabat frantsesduna dena baino hobea dela baina ikastoletan praktikatzen dena baino okerragoa. " Zirkularra CERCLaren [ala hizkuntzentzako erreferentziazko marko europar komunaren] abiaraztea baino lehenagokoa denez, agertzen diren ezagutza mailak ez daude definituak erreferentzia marko horren arabera" (MI, MCC eta MEER 2016:
2023
‎Irudikapen sozialak aztertzeko aurrez baliatutako teknikei jarraituz (Joffe eta Elsey, 2014), elkarrizketari lehendabizi galdera ireki eta ez zuzentzaileen bitartez hasiera eman zitzaion. Teknika horrek aukera eskaintzen du pertsonek gaiaren inguruan naturalizatua eta errotuta zituzten pentsamenduak aztertzeko (Adib. Zer datorkizu burura mendekotasunaz pentsatzean?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia