2005
|
|
Talde
|
horien
emaitzek, hortaz, mentalki argia den baina forma esklerotikoa, hertsia eta hotza duen teknopop musika osatzen dute. Beti aurrera begiratzeko prest dagoen fikzio musika, Futurismo italiarrak egiten zuen moduan, baina XX. mendearen bukaeran eta XXI.aren hasieran irekitako posibilitateen alde gazi gozoa erakusten diguna.
|
2006
|
|
Hezkuntza munduan, eta ikastolen kolektiboan bertan, badago, egon, ikastetxe bat edo beste mailegutza bere ekimenez martxan duena. Mikro esperientzia
|
horien
emaitza nahiko ona izan omen da gaurdaino. Baina mailegutza esperientzia horiek, nagusiki, arrazoi batengatik abiarazi dira:
|
2007
|
|
Bizkaiko Arteako Abertzaletasunaren Agiritegia irekitzeak asko lagundu du berritze horretan, baina oraindik asko dira itxita jarraitzen duten agiritegiak (ofizialak eta Elizarenak), gutxi erabilita daudenak (PCE eta PSOErenak, adibidez) edota ezagutzen ez ditugun agiritegi pribatuak. Lan
|
horien
emaitzek, bestetik, garaiaren aberastasuna eta konplexutasuna azaldu dizkigute. Beraz, osatu gabea da plazaratutako ikuspegia, interpretazio historiko guztien moduan, baina agiritegiei dagokien hutsuneak bere behin behinekotasuna areagotu egiten du.
|
|
Bestetik, eragile sozial nabarmenengana jo dugu, hots, mobilizazioak eta protestak antolatu zituzten elkarteen ordezkari edo bozeramaileak (ekologistak, arrantzaleak, surflariak eta boluntarioak) elkarrizketako ditugu; hain zuzen, 2002 bost urte pasatu eta gero, mobilizazio eta protestaldiak gertatu ziren garaien oroimenak eta gaur egungo bizipenen arteko kontrasteak eta iradokizunak eskatuz. Bi ariketa
|
horien
emaitza da esku artean duzuen idazlan hau.
|
2008
|
|
Titulu argitalpenaren %47, 8 hori berrargitalpenetan %88, 2 bihurtzen da. Bestela esan, berrargitalpen ia osoa argitaletxe
|
horien
emaitza da. Baina gehiago zehaztu behar da, horien artean ere erdiak gutxienez berrargitalpen gutxikoak baitira.
|
|
Horretan zerikusi handia dute ezagutzaren gizartean izandako aldaketek, ikerketa, garapeneta berrikuntza prozesuetan (I+G+B) unibertsitateak nagusi izatea faboratzen baitute. Alegia, herrialde baten garrantzia zientzian eta teknologian ezagutza berria sortzeko ahalmenaren arabera neurtzen denez, ezagutzak sortzeko zentroak —bereziki, unibertsitateak— funtsezko erakundeak bihurtu dira, eta, ondorioz, herrialde guztiak
|
horien
emaitzak hobeagotzen saiatzen dira.
|
2009
|
|
Baldin eta datu hori esanguratsua bada, are eta gehiago da hurrengoa: urteko ekoizpen osoan berrargitalpenen %85, 7 aipaturiko hamar
|
horien
emaitza da. Nobedadeetan, aldiz, hamarron pisua arinagoa da askoz:
|
2010
|
|
Neska mutilek arriskuei aurre egiteko erabiltzen dituzten estrategiei buruzko zenbait lan badaude. Hala ere, lan gutxi dira estrategia
|
horien
emaitzak jorratzen dituztenak. Kontuan izan behar da umeek ez dietela helduei kontatzen haien arazoak, zigorrak jasotzeari beldur dielako, edo konexioa galdu nahi ez dutelako.
|
2017
|
|
Asko izan du orain arte aldarrikatzetik, eta ez horrenbeste gauzatzetik. Pausoak egin ditugu han hemen (udal mailakoak dira sakon eta sendoenak; ematen du herritarrarengandik zenbat eta urrunago, orduan eta makalagoak direla pausoak) eta
|
horien
emaitzak begi bistakoak dira (erakundeen babesak zerikusia du azken 30 urteotako aurrerapenekin, nahiz eta bultzada nagusia behetik gorakoa izan den; ikusi bestela azken 30 urteotan zer gertatu den erakundeen babesik izan ez duten eskualdeetan, bereziki Ipar Euskal Herrian).
|
|
Ez naiz luzatuko bi
|
horien
emaitzen eta abarren azterketa sotilean. Horren beharra duenak Berria egunkarian Garikoitz Goikoetxeak gidatuta egin zen seriea begiratzea badu.
|
2021
|
|
Argitaletxeen jarduna eta
|
horien
emaitza kuantitatiboa aztertu ondoren, hirugarren atal honetan ekoizpen tematikoari helduko dio. Horrenbestez, edizioaren muinean sartuko gara.
|
|
Hamar
|
horien
emaitzak ekoizpen osoaren %53, 8 suposatzen du (iaz baino 4,1 puntu gehiago ekoizpen osoan).
|
2023
|
|
Proiektu esperimentalek trantsizioak (inpaktu katea) bultzatzeko gaitasuna dute, lurralde erregimenaren baldintzak eraldatzeko (erakundeen inertzia apurtzeko). Proiektu bakar batek ezin du prozesu hori egin, baizik eta beste batzuekin konektatzen da, elkarrekintzak sortzen ditu, berrikuntza nitxo batean txertatzen da (esperimentazio nitxoak), non elkarrekintzak kudeatzen diren eta esperimentazioak eta
|
horien
emaitzak nahita konektatzen diren. Trantsizioak bultzatzean, finantzaketa independentearen ereduak saihesten dira, ausazko emaitzek inpaktuak sortuko dituztelakoan.
|