Emaitzak: 5
2011 | ||
Beraz, askok gogoz irakurriko zituzketen zenbait lan irakurlerik gabe geratzea ez da harritzeko kontua euskal literaturaren sisteman, eta horrek beharrezko bihurtzen du kritika sistematikoa eta sendoa edukitzea. Bestalde, aintzat hartu behar dugu merkatuaren abiadura handia dela egun; hori dela eta, kritikaren lana da liburuak merkaturatu eta epe laburrean | horien gaineko hausnarketak kaleratzea.Hausnarketa horretan, bestalde, bereizi egin beharko lirateke enkarguzko kritika eta kritika autonomoa. Azken batean, enkarguzkoak ez duelako benetan islatzen kritikariaren ikuspuntua, eta, ondorioz, delako kritikaria ezin bihur litekeelako erreferentziazkoa irakurlearentzat.Eta nahi badugu irakurzaletasuna errotzea euskal jendartean, ezinbestekoa da bitartekoak jartzea irakurlea ez dadin gal dituen erreferentzia bakarrak merkatuak eskainitakoak direlako. | |
2013 | ||
Aurrerapen teknologikoak bidelagun, badira ere aurrez aurreko zenbait saio ikasturtean zehar. Horietan edukien transmisioa eta | horien gaineko hausnarketa ez ezik, harreman zuzenak ere lantzen dira; hala nola irakasle-ikasleen artekoak edota ikasleen beraien artean. | |
2015 | ||
Arrisku konplexu eta ziurgabe horiek zuzenbidearenjardute eremuan kokatzen diren aldetik, artikulu honek hauxe landu du: arrisku horienonargarritasunaren gainean erabakiak eta neurri juridikoak adostean, kontuan hartu beharreko zenbaitelementuren proposamena eta | horien gaineko hausnarketa. | |
2016 | ||
1 Testu honen abiapuntua izan den Xabier Erizek egindako txostenean, ikerketa | horien gaineko hausnarketa topatu daiteke hain zuzen ere. Bertan urtetan hizkuntz jarreren inguruan garatutako hainbat lan aipatzen dira. | |
2018 | ||
Ikerketak izen berekoa izan zen ekintza du ikergai eta Lasarte-Orian 2016 urtean egin zen eta hizkuntza-ohiturak astintzeko helburua izan zuen esku-hartze sozialaren emaitzak jasotzen ditu. Artikulu honetan, liburuan jasotako elementu asko ekartzea ezinezkoa izan arren, liburuak aztergai duenaren testuingurua deskribatzen da eta" Egia estiloa" ren barruan kokatzen den eta euskalgintzarentzat bide berri bat iradoki dezakeen ekintzaren gako eta emaitza nagusiak nabarmentzen dira alde batetik, eta | horien gaineko hausnarketa batzuk gehitzen dira beste alde batetik. Bereziki ekintzaren protagonista izandako ahobizi eta belarriprest roletan aritutako hiztunek utzitako testigantzak azpimarratzen dira eta, horiek oinarri hartuta, pedagogia soziala egiten jarraitzearen beharra azpimarratzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 5 (0,03) |
Lehen forma
horien gaineko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek hausnarketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek hausnarketa batzuk | 1 (0,01) |
horiek hausnarketa ez ezik | 1 (0,01) |
horiek hausnarketa topatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |