Emaitzak: 6
2009 | ||
EKTk 1990 urtean argia ikusi zuen eta 2003an Del Olmo epailearen aginduz itxi zuten Euskaldunon Egunkarian du oinarria. Bertako ordezkariek argitu nahi izan dute langile asko proiektu berri | horiek gauzatu baino lehenagotik datozela. Beraz, garrantzitsua da antzinatasuna kalkulatzeko orduan horiek kontuan hartzea, batez bestekoan izan ditzaketen eraginagatik eta bi kasuotan langileen antzinatasuna, oro har, 7 urtetik gorakoa delako. | |
2011 | ||
Esanahi horiek ez dira zuzenak, ez dira gardenak, ez dira «gauzatuak» edo «objektibatuak». Esanahi | horiek gauzatu barik zentzu zabal, mugagabe eta lerrakorrak dira, mugituak eta mugikorrak. Zailki dira zehazten, baina ez dute hargatik ere indar gutxiago. | |
2015 | ||
Negoziazioan erabiltzen diren estrategiez galdetzean, berriemaileek ez dituzte halako prozedurak azaldu. Negoziazioez oso kontziente ez badira, are gutxiago negoziazio | horiek gauzatzeko egon daitezkeen estrategiez. | |
2017 | ||
Teknologia sortzeko zientziaren metodoa izaten ari den arrakasta paregabea arriskuan jartzen ari da zientziaren beste funtzio batzuk, hots, kultura sortzeko, pentsatzen laguntzeko eta adigai berriak sortzeko gaitasunak, adibidez. Baina, bi funtzio | horiek gauzatzeko, ezin dugu jarraitu ikusten zientzia aplikazio teknikoen ekoizle ahalduna balitz bezala bakarrik, merkatu beharretara egokitutako teknozientzia baten gailu huts bezala, gizartea kultura umezurtz eta azientifiko batean erortzeko arriskua dago, non, kontsumitzen dituen zientzi ekoizpen askoren aurrean, pasiboki jasatea eta zenbait erabilerarekiko izututa egotea besterik ez zaion geratuko... | |
2020 | ||
Unibertsitateen ezaugarri nagusietakoak haien konplexutasuna eta etengabeko aldaketarako joerak dira (Herrera eta Mohamed, 2014), eta hori ere kontuan izan behar da mentoretza programak aplikatzeko garaian. Izan ere, bertan lan egiten duten irakasleek irakaskuntza ikaskuntza prozesu esanguratsuak jarri behar dituzte praktikan, eta normalean, Espainiako Estatuaren kasuan behintzat, irakasle hasiberriek ez dute zeregin | horiek gauzatzeko nahikoa prestakuntza jasotzen (Herrera, Fernandez, Caballero eta Trujillo, 2011). Egoera horri irtenbidea emateko era aproposa da mentoretza prozesuak abian jartzea (Herrera eta Mohamed, 2014; Herrera, Fernandez, Caballero eta Trujillo, 2011). | |
2022 | ||
Giza kapitalik ez balego, ezin litzateke lehiakortasun abantailarik sortu enpresaren barruan. Nahiz eta enpresak azken belaunaldiko elementu teknologikoak edo enpresari balio ekonomikoa ematen dioten elementu materialak izan, baliabide | horiek gauzatzeko langile kualifikaturik gabe, horiek bakarrik ez dute balio igoerarik izango enpresaren barruan (Montoya et al., 2016). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
horiek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek gauzatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek gauzatu baino | 1 (0,01) |
horiek gauzatu barik | 1 (0,01) |
horiek gauzatu egon | 1 (0,01) |
horiek gauzatu langile | 1 (0,01) |
horiek gauzatu nahiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |