Emaitzak: 9
2005 | ||
Arkuaurrean 40 km-ko sakoneratik Nazca plakaren mugaraino abiadura sismikoak normalak baino zerbait handiagoak dira, behe-lurrazalean tipikoak diren abiaduren antzekoak. Balio | horiek bat datoz mantuko peridotita hidratatuek, hau da serpentinitek, dituzten abiadurekin. Serpentinizazioa hondoratzen ari den litosfera ozeanikotik askatutako fluidoen eraginez gerta daiteke. | |
Pilatutako litosfera-zati horiek ingurunea hoztu egiten dute eta, orduan, nukleoaren eta mantuaren arteko bero-garraioa handitu egiten da litosfera ozeanikoen zatirik ez duten ingurunetan. Ingurune horietako tenperaturaren gehikuntzak behe-mantuko (seguru asko mantu primitiboko) fusio partziala eragin dezake; lurralde | horiek bat datoz oso abiadura sismiko txikiko lurraldeekin. Egin diren neurketen arabera oso abiadura sismiko txikiko lurraldeek, gutxi gorabehera, nukleoaren eta mantuaren arteko mugaren% 44 betetzen dute eta bertako fusio partziala% 5 eta% 30 artekoa izan daiteke. | |
2006 | ||
52 Oro har, hiru | horiek bat datoz Weber-ek aipatutako hiru balio-esferekin: zientzia eta teknika (auditorio unibertsal bat konbentzitzeko ardugioak erabiltzen dira); zuzenbidea eta morala (adostu beharra dago zer den egiazkoa eta zer faltsua, zer den ona eta zer txarra); eta artea eta artearen kritika. | |
2007 | ||
Emaitza | horiek bat datoz Siegel eta Hoskin ikertzaileek 1981ean AEBn 17urtetik 18 urtera bitarteko 1.000 neraberekin egindako ikerketa batean lortutakoekin. Izan ere, ikertzaile horiek parte-hartzaileei galdetu zieten nola azaldukolioketen herri ez-demokratiko bateko ikasle bati zein diren herri demokratiko batenezaugarriak. | |
2008 | ||
Azken datu | horiek bat datoz GAOn aurkitutako dokumentuetariko batek dioenarekin. Horren arabera, ordainduta bazen ere, eibartarrak Arrasatera ganadua eramatera behartuta zeuden. | |
KGNZren emaitzek 8 -30 hilabete bitarteko haur euskaldunen komunikazio-garapenaren inguruan datu asko eman dizkigute, eta datu | horiek bat datoz literatura zientifikoarekin. Emaitzok adierazten dute KGNZk batetik konstruktu-baliagarritasuna duela, eta, bestetik, tresna gai dela garapenean gertatzen diren aldaketak antzemateko. | |
2010 | ||
Bi errealitate horien arteko lehia ikaragarria suertatzenda non estatuak dituen konpetentzia handiak ez dituen galdu nahi, eta Euskal Herrimailan dauden agenteen borondateak ukitzen dituzten erabakien kontrola ere nahiduten. Azkenean, bi korronte | horiek bat datoz eta etorkizunean horren emaitzakikusteke daude. | |
2011 | ||
EITBk multimedian dituen helburuetan online hedabideak garrantzi handia duenez, atal honetan Interneteko euskarriko edukiei buruzko estrategiaren bilakaera aztertukoda. Bilakaera hori hiru alditan bana daiteke, eta aldi | horiek bat datoz taldeakkonbergentziari buruz egin duen gogoetaren une jakinekin. | |
2015 | ||
Horien artean azpimarragarria da, alde batetik, van Kooten eta Bulte-k (2000) egiten duten ikuspegi ekologikoaren eta neoklasikoaren arteko alderatze orokorra (ikus 3.3 taula). Bataren zein bestearen ezaugarriak xehetasun handiz azaltzeaz haratago, ikuspegi | horiek bat datoz paradigmakontrajarriekin. Finean, ikupegi ekologikoak eta neoklasikoak bat egiten dute EErekin eta IErekin, hurrenez hurren. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 9 (0,06) |
Lehen forma
horiek | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek bat | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek bat bat etorri | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |