Emaitzak: 8
2006 | ||
Bi urtetik gorakoen eskolaratzea oso zabalduta dago Hego Euskal Herrian, baiEAEn baita Nafarroan. Ume gehienak bi urterekin (eginda edo egiteko) hasten diraeskolara joaten eta, urtez urte, eskolaratze tasa gorantz doa1 Hori baino gehiago, gizarteak, salbuespenak salbuespen, gertaera | hori ontzat ematen duela esandaiteke. Badaude zenbait talde horrekin ados ez daudenak eta eztabaida plazaratzen ari direnak. | |
2007 | ||
Marka horrek kalitate maila bat erakusten du. Eta, beraz, nik yogurt | hori ona dela pentsatuko dut. Marka, beraz, oinarria da eta horrengainean eraiki dezaket. | |
hipotesia bere atal guztietan ez onartzearren, lehen zatia bera arbuiatzen dute (1 hizkuntza bakoitzaren mundu eraketa semantikoa), edo ukatuz (a) hizkuntza bakoitzaren munduaren eraketa semantiko ordenatu, batasunduna dagoenik, edo (b) «sakoneko egitura» unibertsal batean hizkuntza guztientzat munduaren eraketa bat bera suposatuz. Azkeneko horretara, alabaina, suposatzen den «munduaren bata» hizkuntzaz landakoa da, eta | hori ontzat emanik ere, ez du eragozten hizkuntzen ezberdintasun semantiko gertarizkoa gero1369. | |
2008 | ||
78 «Jarrera eragile | hori ona da, korporazioaren osasunerako eta akzioen baliorako ere» (Monks eta Minow, 1995: 145). | |
2009 | ||
Batzuetan jendeak denok ideologia berbera izan behar dugulapentsatzen du eta gai batzuetan lan egiteko ideologiatik lan egin behar dela. Nireustez ikuspuntu okerra da, ideologiatik gauza batzuk errebindikatu behar dira, ideologiatik gauza batzuk martxan jarri dira, baina gero gauzak egiterakoorduan, politika serioak egiterako orduan, eragile zientifikoak behar dira eta horideologia moteldu egin behar da, funtzioa desberdina izaten da eta | hori ona da. | |
2011 | ||
Batzuek eta besteek horrela ikasten dute, elkarlanean. Dinamika | hori ona da. Egun pare batean, 14 urterekin Powerpoint eko oso aurkezpen txukunak egiten dituzte. | |
2014 | ||
Emakumeen gorputzen indar politiko analitikoaren sinesmen | hori ontzat jotzenbadugu eta historiarantz bideratzen badugu, galdera hauxe sortuko zaigu: zer modutanekin dute «ukazio» sozial eta patriarkal hauek, eta nola berrezar litezke emakumeengorputz azpiratuak egiazko forma bat berreskura dezaten? | |
2019 | ||
Denbora lerroen ebaluazioan aurrera egiteko, anbiguotasuna nola islatu da etorkizuneko erronkarik handiena.Alde batetik, anbiguotasuna kontuan hartzen duen urre patroia nola sortu erabaki behar izango dugu. Bestetik, anbiguotasun | hori ontzat hartuko duen ebaluazio sistema definitu behar izango dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
hori | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori on | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori on eman | 2 (0,01) |
hori on hartu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |