Emaitzak: 3
2011 | ||
Testu bat osatzen duten karaktereak interpretatzeko behar adinako trebetasuna lortzea ezinbestekoa da edozein ikaslerentzat, baina, gaitasun hori lortu ondoren, irakurmena ulertzeko gaitasuna garatu behar da, eta, hartara, testu idatziei buruzko informazioa lortu, interpretatu eta gogoeta egin daiteke, ezagutzetan aurrera egiteko. Ikastetxe gehienetako curriculum akademikoak eta irakaslana gaitasun | hori lortzera bideratu dira. Hezkuntzaren kalitatea eta eraginkortasuna hobetzeko Lisboako 2010 Estrategiaren esparruan, Europar Batasunak helburu nagusi bat zuen: | |
2014 | ||
21 zuzenketa aurkeztu dizkio koalizioak lege proposamenari, giza eskubideak erakunde horren jardueraren «erdigunean» kokatzera bideratuta. PPrentzat, berriz, institutuaren egitekoak «terrorismoaren biktimen» memoria sustatzea izan behar du, eta | hori lortzera bideratuta daude aurkeztu dituen 64 zuzenketak. UPD institutua sortzearen aurka azaldu da irmo, baina ez du zuzenketarik aurkeztu. | |
2016 | ||
Nafarroako ubidea erabaki horien artean izango da, baina ez da bakarra izango. Abendurako argazki hori eduki nahi dugu eta 2017an aipatu kontsentsu | hori lortzera bideratutako partehartze prozesua egingo da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 3 (0,02) |
Lehen forma
hori | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori lortu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hori lortu bideratu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |