Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2000
‎Ondarroan jaio, hazi eta bizi da Andoni Basterretxea eta ederki islatu du hori liburu honetan. Bere haurtzaro eta gaztaroko kontuak ekarri ditu liburu honetara:
2003
‎UEUn dihardugunok, dihardugun guztiok, maila bateko edo besteko lagunak gara, militanteak baino gehiago lagunak, ikaskideak esango nuke. UEUko aniztasunarena ez da topikoa, irakurleak erraz egiazta dezake hori liburu honetan agertzen diren izenak irakurtzean. Eta liburu honetan konturatzen ez bazara, Mikelek idatzi behar duen hurrengoan konturatuko zara.
‎Induljentziak zer diren eta zer barkatzen duten hobeto uler  tzeko bekatuaren eta purgatorioaren kontzeptuetan sakondu genuke, baina hori liburu honen bigarren zatian egingo dugu. Dena den, saiatuko naiz bere konplexutasuna era soilean azaltzen, induljentziak irabaztea benetan oso kontu serioa eta garrantzizkoa baitzen aurreko mendeko katolikoentzat.
2005
‎eskuratzeko ezinbestekoa izango den finantzaketa tresna. Horri guztiari gehitzen badiogu finantza erakundeen artean izan beharreko elkarlehia, argi dago hipotekak egun duen garrantziak esparru tekniko juridikoa gainditzen duela, eta aipatu bezalako arauketak beharrezkoak direla; horrexegatik sartu da testu hori liburu honetan.
2008
‎Zerbitzarien ikuspuntutik PPP zerbitzari bat sortzea eta konfiguratzea litzateke interesgarriena, baina hori liburu honen esparrutik kanpo geratzen da.
2013
‎Zenbait laguni eskerrak eman nahi dizkiegu egin duten lanagatik, ezinbestekoa izan baitugu hori liburu hau egiteko.
2014
‎emozio etabizipenei7 loturiko kultura, esperientzia sakonekin, memoriarekin, sentimenduekinharremanetan dagoena. Kultura ulertzeko modu hori liburu honetan bertan Mari LuzEstebanek aipatutakojendarte identitate bizitua kontzeptuaren oinarrian ere egondaiteke, nik neuk beste hainbatetan erabili izan dudana (Hernandez, 2007).
2015
‎Fikzioaren egitura baitu Saizarbitoriaren egiak. Horrela lotzen dio Mikel Hernandez Abaituak ideia hori liburu honetako gai nagusiari: " Errealitatea oroitzapena da batez ere, etengabe orainaldia lehenaldi bihurtzen den neurrian, eta oroitzeko ahalmena desordenatua da, berez.
2019
‎Horregatik, liburu honen bi egileak ere irakasle izanik, liburu hau ikasleekin lantzeko oso aproposa dela ikusi dugu eta hau lantzeko saiakeratxo bat eskaini nahi dugu. Lanketa hori liburu honen amaierako eranskinean aurki dezake irakurleak.
2023
‎Adingabeei mugikorra emateko adina atzeratzeko proposamen hori liburu honetan dagoeneko aztertu eta literatura akademikoan agerian gelditu diren hainbat faktoreren ondorio da; edonola ere, aipagarrienetakoen laburpena egingo dugu orain: lege erantzukizuna eta erabiltzeko baldintzak barneratzea, adin txikikoa babestea balioak, nortasuna eta autoestimua osatzen ari den unean, haiek desitxuratzeko eta aplikazio horien eta pantailen erabilerarekin lotutako osasun mentaleko arazoak, emozionalak eta kognitiboak jasan ez ditzaten (gogoan izan zenbat eta gazteago eduki horietarako sarbidea, are eta handiagoa izango dela eragina); adin txikikoak suizidioaren goreneko unetik babestea (15 urte), 209 eta baita horri lotutako kausa nagusitik ere, ziberbullyinga; nerabearen osasun mentalerako aberasgarriak diren jardueretan inbertitutako denbora bultzatzea eta bakardade, deserrotze eta isolamendu sentimendua txikitzea; eta, azkenik, aparatu emozionalaren garapen fisiologikorako (gogoratu liburuaren bigarren atala, funtsezkoa da sinfonia neuronalaren batuta accumbensetik kortex aurrefrontalera igarotzea) denboraren premia, halako tresna indartsuaren erabilera arrazionala lortzeko gaitasunak garatu ahal izateko (ez du de facto ezartzen).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia