2000
|
|
Ondarroan jaio, hazi eta bizi da Andoni Basterretxea eta ederki islatu du
|
hori
liburu honetan. Bere haurtzaro eta gaztaroko kontuak ekarri ditu liburu honetara:
|
2003
|
|
UEUn dihardugunok, dihardugun guztiok, maila bateko edo besteko lagunak gara, militanteak baino gehiago lagunak, ikaskideak esango nuke. UEUko aniztasunarena ez da topikoa, irakurleak erraz egiazta dezake
|
hori
liburu honetan agertzen diren izenak irakurtzean. Eta liburu honetan konturatzen ez bazara, Mikelek idatzi behar duen hurrengoan konturatuko zara.
|
|
Induljentziak zer diren eta zer barkatzen duten hobeto uler  tzeko bekatuaren eta purgatorioaren kontzeptuetan sakondu genuke, baina
|
hori
liburu honen bigarren zatian egingo dugu. Dena den, saiatuko naiz bere konplexutasuna era soilean azaltzen, induljentziak irabaztea benetan oso kontu serioa eta garrantzizkoa baitzen aurreko mendeko katolikoentzat.
|
2005
|
|
eskuratzeko ezinbestekoa izango den finantzaketa tresna. Horri guztiari gehitzen badiogu finantza erakundeen artean izan beharreko elkarlehia, argi dago hipotekak egun duen garrantziak esparru tekniko juridikoa gainditzen duela, eta aipatu bezalako arauketak beharrezkoak direla; horrexegatik sartu da testu
|
hori
liburu honetan.
|
2008
|
|
Zerbitzarien ikuspuntutik PPP zerbitzari bat sortzea eta konfiguratzea litzateke interesgarriena, baina
|
hori
liburu honen esparrutik kanpo geratzen da.
|
2013
|
|
Zenbait laguni eskerrak eman nahi dizkiegu egin duten lanagatik, ezinbestekoa izan baitugu
|
hori
liburu hau egiteko.
|
2014
|
|
emozio etabizipenei7 loturiko kultura, esperientzia sakonekin, memoriarekin, sentimenduekinharremanetan dagoena. Kultura ulertzeko modu
|
hori
liburu honetan bertan Mari LuzEstebanek aipatutakojendarte identitate bizitua kontzeptuaren oinarrian ere egondaiteke, nik neuk beste hainbatetan erabili izan dudana (Hernandez, 2007).
|
2015
|
|
Fikzioaren egitura baitu Saizarbitoriaren egiak. Horrela lotzen dio Mikel Hernandez Abaituak ideia
|
hori
liburu honetako gai nagusiari: " Errealitatea oroitzapena da batez ere, etengabe orainaldia lehenaldi bihurtzen den neurrian, eta oroitzeko ahalmena desordenatua da, berez.
|
2019
|
|
Horregatik, liburu honen bi egileak ere irakasle izanik, liburu hau ikasleekin lantzeko oso aproposa dela ikusi dugu eta hau lantzeko saiakeratxo bat eskaini nahi dugu. Lanketa
|
hori
liburu honen amaierako eranskinean aurki dezake irakurleak.
|
2023
|
|
Adingabeei mugikorra emateko adina atzeratzeko proposamen
|
hori
liburu honetan dagoeneko aztertu eta literatura akademikoan agerian gelditu diren hainbat faktoreren ondorio da; edonola ere, aipagarrienetakoen laburpena egingo dugu orain: lege erantzukizuna eta erabiltzeko baldintzak barneratzea, adin txikikoa babestea balioak, nortasuna eta autoestimua osatzen ari den unean, haiek desitxuratzeko eta aplikazio horien eta pantailen erabilerarekin lotutako osasun mentaleko arazoak, emozionalak eta kognitiboak jasan ez ditzaten (gogoan izan zenbat eta gazteago eduki horietarako sarbidea, are eta handiagoa izango dela eragina); adin txikikoak suizidioaren goreneko unetik babestea (15 urte), 209 eta baita horri lotutako kausa nagusitik ere, ziberbullyinga; nerabearen osasun mentalerako aberasgarriak diren jardueretan inbertitutako denbora bultzatzea eta bakardade, deserrotze eta isolamendu sentimendua txikitzea; eta, azkenik, aparatu emozionalaren garapen fisiologikorako (gogoratu liburuaren bigarren atala, funtsezkoa da sinfonia neuronalaren batuta accumbensetik kortex aurrefrontalera igarotzea) denboraren premia, halako tresna indartsuaren erabilera arrazionala lortzeko gaitasunak garatu ahal izateko (ez du de facto ezartzen).
|